Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de echipamente specifice pentru interventii in situatii de urgenta


Anunt de participare numarul 86546/17.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Centrul Transilvaniei
Adresa postala: str. Primariei, nr. 2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Burus, Tel.0372 651272, Email: [email protected], Fax: 0372 651272, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara "Centrul Transilvaniei"
Adresa postala: Str. Primariei nr. 2, Localitatea: Tirgu-Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Gorea Agnes, etaj 2, cam. 121, Tel.0372 651272, Email: [email protected], Fax: 0372 651272, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
asociatie de dezvoltare intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: pregatirea, promovarea si implementarea de proiecte pentru dezvoltarea regionala de interes comun, in Regiunea Centru
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de echipamente specifice pentru interventii in situatii de urgenta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Tirgu-Mures, jud. Mures
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de echipamente specifice penru interventii in situatii de urgenta, conform documentatiei de atribuire a autospecialelor de cercetare NBCR (nuclear, biologic, chimic si radiologic)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114000-9 - Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3 cpl de autospeciale de cercetare NBCR
Valoarea estimata fara TVA: 5, 466, 114.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 100000 lei; Garantia de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: fonduri europene nerambursabile si bugetul propriu. Plata se va face in lei, pe baza procesului verbal de receptie calitativa si cantitativa si factura fiscala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociat sau subcontractant.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-OUG 34/2006
A.Persoane juridice romane:
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local si la bugetul general consolidat;
-Certificat de inregistrare(copie) si Certificat constatator emis de ORC(original si copie legalizata)
B.Persoane juridice straine:
-Orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine princare sa dovedeasca ca si-au indeplinit plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local;
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare profesionala.
Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-Declaratii bancare corespunzatoare (scrisori de bonitate) sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional.Pentru dovedirea solvabilitatii (bonitatii) ofertantii trebuie sa probeze ca au acces sau dispun de resurse financiare reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza contractul de achizitie publica.Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat.-Bilantul contabil la 31.12.2008 si situatiile financiare semestriale la 30.06.2009 vizate si inregistrate la organele competente.-Balanta contabila pe septembrie 2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare decat 1.000.000 euro, respectiv 4.246.300 lei.-Profitul operational sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizatia pentru livrarea produselor emisa de producator. In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari, astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant.-Cel putin doua recomandari din partea altor beneficiari pentru produse similare.-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti/ asociati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat sau ca are in derulare, in ultimii 3 ani cel putin un contract care a avut ca obiect furnizarea de produse similare cu produsele supuse procedurii de achizitie publica, a carui valoare trebuie sa fie mai mare sau egala decat 380.000 euro, respectiv 1.613.594 lei fara T.V.A.-Certificat de atestare a implementarii unui sistem de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elem.of.in procesul repetitiv este pretul.Licitatia electr.este intr-o runda.Diferenta minima pentru licitarea noilor oferte va fi de 5000 lei.Pt.a participa, op.ec.trebuie sa fie inregistrat in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr. 656/11.09.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S174-251035 din 10.09.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2009 11:00
Locul: Tirgu-Mures, str. Primariei, nr. 2, etaj 2, cam. 121, judetul Mures, ROMANIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si orice persoana imputernicita de operatorii economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect Achizitionare echipamente specifice pentru imbunatatirea capacitatii si calitatii sistemului de interventie in situatii de urgenta si pentru acordarea asistentei medicale de urgenta si a primului ajutor calificat in Regiunea 7 Centru / Programul Operational Regional 2007-2013
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Mures
Adresa postala: Str. Bolyai Farkas nr. 30, Localitatea: Tirgu-Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265 260323, Email: [email protected], Fax: 0265 267856, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara "Centrul Transilvaniei"
Adresa postala: Str. Primairiei nr. 2, Localitatea: Tirgu-Mures, Cod postal: 540026, Romania, Tel.0372 651272, Email: [email protected], Fax: 0372 651272
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2009 08:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer