Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de echipamente specifice pentru interventii in situatii de urgenta


Anunt de participare numarul 113758/06.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA SUD VEST OLTENIA
Adresa postala:  STRADA UNIRII, NR.19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  ANCA COMBEI, Tel. 0521408241, Email:  [email protected], Fax:  0521408231, Adresa internet (URL):  www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
implementare proiecte regionale
Activitate (activitati)
Altele: implementare proiecte regionale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de echipamente specifice pentru interventii in situatii de urgenta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Regiunea Sud-Vest Oltenia ? judetele Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Valcea
Codul NUTS: RO41 - Sud-Vest Oltenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop achizitia de echipamente specifice pentru situatii de urgenta, in cadrul proiectului ?Imbunatatirea dotarii cu echipamente a bazelor operationale pentru interventii in situatii de urgenta in regiunea Sud Vest Oltenia?, conform caietului de sarcini si specificatiilor tehnice atasate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144210-3 - Vehicule de pompieri (Rev.2)
32000000-3-Echipament de radio, televiziune, comunicatii, telecomunicatii si articole conexe (Rev.2)
34114000-9-Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Autospeciale de cercetare NBCR (nuclear, biologic, chimic, radiologic) -2 buc
Lot 2: Autospeciale pentru descarcerari grele ? 5 buc
Lot 3: Centru mobil de comanda si control ? 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 8, 419, 328RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: ?lot 1:19.874 lei.?lot 2:16.261 lei.?lot 3:6.000 lei .conf art. 86, al.1 din HG 925/2006, Garantie de buna executie: 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMULUI OPERATIONAL REGIONAL2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul major de interventie 3.3- Fonduri Europene 85%- Bugetul de Stat - Fondul National 13%- Bugetul Local 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea conf art.180 si art.181 din OUG 34/2006, declaratii privind calitatea de participant, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata emise cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificat constatator emis de ORC eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor - documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice, respectiv nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare; CUI emis de ORC - se va prezenta in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, bilanturile contabile aferente anilor 2008 si 2009 vizate si inregistrate de organele competente, Informatii privindcifra de afaceri, cerinta minima: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie: -Pt lot 1: >= decat 2.000.000 lei;
-Pt lot 2: >= decat 1.650.000 lei;
-Pt lot 3: >= decat600.000 lei;
In cazul in care un operator economic depune oferta pentru mai multe loturi, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani a acestuia sa fie egala sau mai mare decat valoarea cea mai mare dintre valorile minime solicitate pentru loturile pentru care oferteaza
Informatii privindaccesul la o linie de credit;se va prez o scrisoare bancara de confirmare a accesului la o linie de credit pt proiectul pt care se depune oferta, pentru o suma de min: ?Pt lot 1:397.479 lei.
?Pt lot 2:325.210 lei.
?Pt lot 3:115.000 lei.
In cazul in care un operator economic depune oferta pt mai multe loturi, valoarea liniei de credit va fi egala sau mai mare decat valoarea cumulata coresp acelor loturi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie pt livrarea produselor emisa de producator, Inf privind subcontractantii, lista cuprinzand asociatii/subcontr.Se va completa decl privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontr si specializarea acestora.In cazul asocierii, lista cuprinzand asociatii/subcontr va fi insotita de un acord de asociere. Lista princ livrari/prestatii in ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010).Fisa experienta similara, cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat sau ca are in derulare, in ultimii 3 ani, unul sau mai multe contracte care au avut ca obiect furnizarea de prod similare cu prod supuse procedurii de achiz publica (pt lot 1 ? autospec de cercetare NBCR, pt lot 2 ? autospec de descarcerari grele, pt lot 3 ? centru mobil de comanda si control) a carui/caror val trebuie sa fie mai mare sau egala, dupa cum urmeaza:
?lot 1:1.987.000 lei, fara T.V.A.
?lot 2:650.000 lei, fara T.V.A.
?lot 3:600.000 lei lei, fara T.V.A.
In cazul in care in contractul/contractele prezentate ca exp similara se regasesc si alte produse in afara celor solicitate in cadrul prezentei proceduri de achiz publica, pt indepl cerintei min privind exp similara se vor lua in considerare doar val prod similare supuse prez achiz.
Pt contr prin care dovedeste indepl cerintei min privind exp similara, ofertantul trebuie sa prez cel putin cate o recomandare din partea beneficiarilor.
Standarde de asig calit, ISO 9001 sau echiv, valabile la data deschid ofertelor.In cazul unei asoc aceste doc vor fi prez de fiecare asociat in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Componenta tehnica
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2011 12:00
Locul: Municipiul Craiova, Sediul autoritatii contractante, Str. Unirii, nr. 19, Sala de sedinte C.J. Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMULUI OPERATIONAL REGIONAL2007-2013, Axa prioritara 3, Dom major de interventie 3.3. -
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia este disponibila integral in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 21.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova - "Cale de atac"
Adresa postala:  Bd. Nicoale Titulescu, nr 4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200458, Romania, Tel. 0251/408303, Fax:  0251/408303
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala:  str. Unirii, nr.19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Tel. 0251/408213, Fax:  0251/408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.01.2011 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer