Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de echipamente specifice pentru interventii in situatii de urgenta


Anunt de participare numarul 125143/05.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA SUD VEST OLTENIA
Adresa postala:  STRADA UNIRII, NR.19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  ANCA COMBEI, Tel. 0251408241, Email:  [email protected], Fax:  0251408231, Adresa internet (URL):  www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
asociatie de dezvoltare intercomunitara de utilitate publica
Activitate (activitati)
Altele: implementare proiecte regionale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de echipamente specifice pentru interventii in situatii de urgenta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Regiunea Sud-Vest Oltenia, judetele Dolj, Olt, Gorj, Mehedinti, Valcea
Codul NUTS: RO41 - Sud-Vest Oltenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de echipamente specifice pentru interventii in situatii de urgenta, respectiv autospeciale pentru descarcerari grele ? 5 buc. si Centru mobil de comanda si control ? 1 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144210-3 - Vehicule de pompieri (Rev.2)
32000000-3-Echipament de radio, televiziune, comunicatii, telecomunicatii si articole conexe (Rev.2)
34114000-9-Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Autospeciale pentru descarcerari grele ? 5 buc.
Lot 2: Centru mobil de comanda si control ? 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 794, 615RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Pt lot l 1:20.261 lei, iar pt lot 2:8.713 lei, conf art.86 al.1 din HG 925/2006, Garantie de buna executie: 10% din pretul contractului, fara TVA, conf art. 90 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul major de interventie 3.3. - Fonduri Europene - 85%, Bugetul de stat - 13%, Bugetul local - 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea conf art.180 si 181 din OUG34/2006, declaratii privind calitatea de participant, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata emise cu cel mult 30 zile inainte de data lmita de depunere a ofertelor, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificat constatator emis de ORC, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice, respectiv nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare; CUI emis de ORC.
Documentele vor fi prezentate in original sau xerocopie certificata ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;bilanturilor contabile aferente anilor 2009 si 2010 vizate si inregistrate de organele competente;
Informatii privindcifra de afaceri: cer. min.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie: -Pt lot 1: >=2.000.000 lei;
-Pt lot 2: >=870.000 lei.
In cazul in care un operator economic depune oferta pentru mai multe loturi, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani a acestuia sa fie egala sau mai mare decat valoarea cea mai mare dintre valorile minime solicitate pentru loturile pentru care oferteaza.
Informatii privindaccesul la resurse financiare: Cerinta minima : Ofertantul trebuie sa demonstreze, prin declaratie bancara (eliberata cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunerea a ofertei), in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare, pentru o suma de minim: -Pt lot 1:405.210 lei.
-Pt lot 2:170.000 lei.
In cazul in care un operator economic depune oferta pentru mai multe loturi, valoarea acestora va fi egala sau mai mare decat valoarea cumulata coresp acelor loturi
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontr/asociatii-se va completa decl privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontr si specializarea acestora.In cazul asocierii, lista cuprinzand asoc/subcontr va fi insotita de un acord de asoc.
Lista princ. livrari in ultimii 3 ani.Fisa exp similara, cer. min.: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat sau ca are in derulare, in ultimii 3 ani, unul sau mai multe contracte care au avut ca obiect furnizarea de produse similare cu produsele supuse procedurii de achizitie publica (anume, pentru lotul 1 ? autospeciale de descarcerari grele, pentru lotul 2 ? centru mobil de comanda si control) a carui/caror valoare trebuie sa fie mai mare sau egala, dupa cum urmeaza:
-lot 1:810.000 lei, fara T.V.A.
-lot 2:870.000 lei lei, fara T.V.A.
In cazul in care in contractul/contractele prezentate ca exp sim se regasesc si alte prod. in afara celor solicitate in cadrul prezentei proceduri de achiz. publica, pentru indepl. cer. min. privind exp. similara se vor lua in considerare doar val. prod. similare supuse prez. achiz.
Pentru contr prin care dovedeste indepl. cer. min. privind exp.similara, ofertantul trebuie sa prez. cel putin cate o recomandare din partea beneficiarilor.
Standarde de asig. calit., ISO 9001 sau echiv, valabil la data deschid ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Componenta tehnica
40%
Descriere: Termenul de livrare, Garantia produselor
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2011 12:00
Locul: Craiova, sediul autoritatii contractante, str. Unirii, nr.19, Sala de sedinte CJ Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul major de interventie 3.3.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Documentatia este disponibila integral in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoles, nr.6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala:  str. Unirii, nr.19, ,Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Tel. 0251/408 213, Fax:  0251/408 245
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2011 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer