Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE DE FAINA ALBA achizitionata pe piata comunitara din mijloacele financiare puse la dispozitie de Comisia Europeana, in cadrul aplicarii planului european de ajutoare pentru persoanele cele mai defavorizate din Romania (PEAD) 2009


Anunt de participare numarul 80200/17.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Gavrila, Tel.021 3054976, In atentia: Cristina Gavrila, Email: [email protected], Fax: 021 3150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE DE FAINA ALBAachizitionata pe piata comunitara din mijloacele financiare puse la dispozitie de Comisia Europeana, in cadrul aplicarii planului european de ajutoare pentru persoanele cele mai defavorizate din Romania (PEAD) 2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Faina ambalata in pachete unitare de 1 kg si inscriptionate corespunzator, va fi furnizata la cele 42 de depozite ale organismelor nationale desemnate pe intreg teritoriul Romaniei, conform Anexei 1 la caietul de sarcini.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita furnizarea de faina alba ambalata in pachete unitare la depozitele organismelornationale implicate, Suma alocata pentru achizitionarea de produse cerealiere de pe piata comunitatii este de 75.706.936, 80 lei fara TVA., respectiv 20.262.000 euro, la echivalenta de 1 euro 3, 7364 lei.- Plata pentru faina alba ambalata furnizata la depozitele beneficiarului va fi din fonduri FEGA
-Pentru decontarea cheltuielilor de transport pe teritoriul Romaniei, suma neta maxima totala care poate fi pusa la dispozitia operatorului economic este de3.406.812, 16 lei, respectiv 911.790, 00 euro
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15612100-2 - Faina de grau (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
79921000-6-Servicii de ambalare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita furnizarea defainaambalata in pachete unitare la depozitele organismelornationale desemnate de pe intreg teritoriul Romaniei.Suma alocata pentru achizitionarea de produse cerealiere de pe piata comunitatii este de 75.706.936, 80 lei fara TVA., respectiv 20.262.000 euro, la echivalenta de 1 euro 3, 7364 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 20, 262, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.de participare: 315.990lei-75.000euro, . Gar.buna execut: 110% din valoarea contractului , cf Reg CEE 3149/1992, adresa ANRMAP 5407/6.05.08
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program finantat din fonduri comunitare FEGA - FONDUL EUROPEAN DE GARANTARE AGRICOLA cf. Reg CEE 3149/1992, si REg. CEE 983/2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie, cu posibilitatea subcontractarii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.Declaratie de eligibilitate 2.Declaratie privind neincadrarera in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 3.Certificate fiscale, valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale si de catre organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si bugetul consolidat si indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. 4.Certificat constatator din care sa rezulte obiectul de activitate.5.Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului. 6. Cod de inregistrare la APIA, conform fisei de date.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular F04-Informatii generale din sectiunea formulare. 2. Bilant la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente(copie stampilata, semnata si cu mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se solicita niveluri minime
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara -Candidatii trebuie sa faca dovada ca au inceput si finalizat, in ultimii 3 ani, cel putin un contract care a avut ca obiect furnizarea de produse alimentare ambalate similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii. 2.Resurse umane , 3. Resurse tehnice- se solicita ca ofertantii sa dispuna de echipamente tehnice specifice.5.Informatii privind asociatii/subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se solicita niveluri minime
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Propunerea financiara se va depune numai in S.E.A.P , pana la data si ora limita din acest anunt. Faza finala este de licitatie electronica cu doua runde.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2490/11.06.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S13-018056 din 21.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2009 18:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE BD. CAROL I, NR. 17, SECT. 2, BUCURESTI , pentru calificare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa si acte de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program finantat din fonduri comunitare FEGA - FONDUL EUROPEAN DE GARANTARE AGRICOLA cf. Reg CEE 3149/1992, si REg. CEE 983/2008. Prin aceste reg sunt stabilite modalitatile de aplicare, cant de produse si resursele finan pt furnizarea de ajutoare alimentare comunitare pers cele mai defavorizate din Comunitate pentru planul 2009
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire si caietul de sarcini sunt atasate la prezentul anunt si se pot descarca de la aceeasi adresa web: www.e-licitatie.ro. Data si ora deschiderii ofertelor care contin documentele de calificare si propunerea tehnica sunt 15 iulie 2009, ora 11, 00. Ora 18 care apare in anunt, in dreptul datei de deschidere a ofertelor, este ora impusa de interfata electronica a SEAP, dar nu este ora reala de deschidere a ofertelor care contin documentele de calificare si propunerea tehnica, aceasta fiind ora 11, 00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3195180, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I, NR. 17, Sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Tel.0213054976, Email: [email protected], Fax: 0213150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2009 16:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer