Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE DE FAINA ALBA, MALAI GRISAT, PASTE FAINOASE SI BISCUITI achizitionate pe piata comunitara din mijloacele financiare puse la dispozitie de Comisia Europeana si in schimbul cerealelor vrac aflate in stocurile de interventie ale Comunitatii Euro


Anunt de participare numarul 98033/15.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Stancu, Tel.021 3054976, In atentia: Cristina Gavrila, Email: [email protected], Fax: 021 3150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE DE FAINA ALBA, MALAI GRISAT, PASTE FAINOASE SI BISCUITI achizitionate pe piata comunitara din mijloacele financiare puse la dispozitie de Comisia Europeana siin schimbul cerealelor vrac aflate in stocurile de interventie ale Comunitatii Europene, in cadrul aplicarii Planului European de Ajutoare pentru Persoanele cele mai Defavorizate din Romania (PEAD) - 2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: Produsele alimentare ambalate in pachete unitare conform caietlui de sarcini si inscriptionate corespunzator, vor fi furnizate la cele 52 de depozite ale organismelor nationale desemnate pe intreg teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita furnizarea de produse alimentare ambalate in pachete unitare la depozitele organismelornationale implicate, in schimbul cantitatii totale de 135.555 tone de porumb vrac aflat in stocurilede interventie ale Agentiei de Plati din Ungaria si din mijloacele financiare puse la dispozitie de Uniunea Europeana, conform caietului de sarcini, defalcate pe patru loturi.Valoarea totala estimatapentru furnizarea de produse alimentare pe cele 4 loturi inclusiv transportul pe teritoriul Romanieieste de 84.491.515, 37 lei fara TVA., respectiv 19.797.487, 68 euro, la echivalenta de 1 euro 4, 2688lei.Suma alocata pentru achizitionarea de produse cerealiere de pe piata comunitatii este de 22.248.456, 27 lei fara TVA., respectiv 5.211.876 euro, la echivalenta de 1 euro 4, 2688lei.. Valoarea totala a cerealelor din stocul de interventie este de 58.623.759, 31 lei, respectiv 13.733.077, 05 euro, la echivalenta de 1 euro 4, 2688lei.- Plata pentru produsele alimentare ambalate furnizate la depozitele beneficiarului va fi porumbul vrac retras din stocul de interventie si fonduri FEGA aprobate prin regulamentul CE 1111/2009 cu aceasta destinatie.- Plata sub forma de produs retras din stocurile de interventie, nu va include si transferul acestuia catre ROMINIA, respectiv cheltuielile de transport intracomunitar nu vor fi platite in porumbul retras.-Pentru decontarea cheltuielilor de transport pe teritoriul Romaniei, suma neta maxima totala care poate fi pusa la dispozitia operatorului economic este de 3.639.299, 82 lei, respectiv 852.534, 63 euro
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15612100-2 - Faina de grau (Rev.2)
15612210-6-Faina de porumb (Rev.2)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.2)
15850000-1-Paste fainoase (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita furnizarea de produse alimentare ambalate in pachete unitare, la depozitele organismelor nationale desemnate de pe intreg teritoriul Romaniei, .conform urmatoarelor loturilotul 1 faina alba: Valoarea estimata a contractului de achizitie este de 35.060.842, 02 lei, respectiv 8.213.278, 21 euro, din care suma de 1.528.505, 91 lei, respectiv 358.064, 54 euro, reprezinta suma neta maxima care poate fi pusa la dispozitia operatorului economic pentru decontarea cheltuielilor de transport pe teritoriul Romaniei;Suma de 33.532.336, 11 lei respectiv 7.855.213, 67 euro se compune din:
-valoarea cerealelor din stocurile de interventie 24.187.984, 48 lei respectiv 5.666.225, 75 euro. Cantitatea alocata pentru furnizarea acestui produs este de 55.929, 580 tone
-mijloace financiare puse la dispozitie de Uniunea Europeana 9.344.351, 63 lei respectiv 2.188.987, 92 euro
Se solicita furnizarea unei cantitati minime de 20.000 tone de faina alba de grau.lotul 2- malai grisat : Valoarea estimata a contractului de achizitie este de 20.848.981, 91 lei, respectiv 4.884.038, 12 euro, din care suma de 909.824, 95 lei, respectiv 213.133, 66 euro, reprezinta suma neta maxima care poate fi pusa la dispozitia operatorului economic pentru decontarea cheltuielilor de transport pe teritoriul Romaniei;Suma de 19.939.156, 96 lei respectiv 4.884.038, 12 euro se compune din:
-valoarea cerealelor din stocurile de interventie 14.377.042, 89 lei respectiv 3.367.935, 46 euro. Cantitatea alocata pentru furnizarea acestui produs este de 33.243, 860 tone
-mijloace financiare puse la dispozitie de Uniunea Europeana 5.562.114, 07 lei respectiv 1.302.969 euro
Se solicita furnizarea unei cantitati minime de 10.100 tone de malai.
lotul 3- paste fainoase : Valoarea estimata a contractului de achizitie este de 16.055.799, 68 lei, respectiv 3.761.197, 45 euro, din care suma de 691.466, 96 lei, respectiv 161.981, 58 euro, reprezinta suma neta maxima care poate fi pusa la dispozitia operatorului economic pentru decontarea cheltuielilor de transport pe teritoriul Romaniei;Suma de 15.364.332, 72lei respectiv 3.599.215, 87 euro se compune din:
-valoarea cerealelor din stocurile de interventie 11.137.126, 03 lei respectiv 2.608.959, 43 euro. Cantitatea alocata pentru furnizarea acestui produs este de 25.752, 240 tone
-mijloace financiare puse la dispozitie de Uniunea Europeana 4.227.206, 69 lei respectiv 990.256, 44 euro
Se solicita furnizarea unei cantitati minime de 5.100 tone paste fainoase.
lotul 4- biscuiti : Valoarea estimata a contractului de achizitie este de 12.545.891, 77 lei, respectiv 2.938.973, 90 euro, din care suma de 509.501, 97 lei, respectiv 119.354, 85 euro, reprezinta suma neta maxima care poate fi pusa la dispozitia operatorului economic pentru decontarea cheltuielilor de transport pe teritoriul Romaniei;Suma de 12.036.389, 80lei respectiv 2.819.619, 05 euro se compune din:
-valoarea cerealelor din stocurile de interventie 8.921.605, 92 lei respectiv 2.089.956, 41 euro. Cantitatea alocata pentru furnizarea acestui produs este de 20.629, 32 tone
-mijloace financiare puse la dispozitie de Uniunea Europeana 3.114.783, 88 lei respectiv 729.662, 64 euro
Se solicita furnizarea unei cantitati minime de 1.400 tone biscuiti.
Valoarea totala estimatapentru furnizarea de produse alimentare pe cele 4 loturi inclusiv transportul pe teritoriul Romanieieste de 84.491.515, 37 lei fara TVA., respectiv 19.797.487, 68 euro, la echivalenta de 1 euro 4, 2688lei, curs publicat de Banca Centrala Europeana in Jurnalul oficial al Uniunii Europene
Valoarea estimata fara TVA: 19, 797, 487.68EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.part.Lot 1 167.662lei -39.276euro2 99.696lei -23.355 euro, 3 76.822 lei -17.996 euro4 60.182 lei -14.098 euro. Gar.execut: 110% din val. contr. , cf Reg CEE 3149/1992,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program finantat din fonduri comunitare FEGA - FONDUL EUROPEAN DE GARANTARE AGRICOLA cf. Reg CEE 3149/1992, si REg. CEE 1111/2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie, cu posibilitatea subcontractarii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate 2.Declaratie privind neincadrarera in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 3.Certificate fiscale, valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale si de catre organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si bugetul consolidat si indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. 4.Certificat constatator din care sa rezulte obiectul de activitate.5.Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului. 6. Cod de inregistrare la APIA, conform fisei de date.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular F04-Informatii generale din sectiunea formulare. 2. Bilant la31.12.2009sau 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente(copie stampilata, semnata si cu mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara -Candidatii trebuie sa faca dovada ca au inceput si finalizat, in ultimii 3 ani, cel putin un contract care a avut ca obiect furnizarea de produse alimentare ambalate similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii. 2.Resurse umane , 3. Resurse tehnice- se solicita ca ofertantii sa dispuna de echipamente tehnice specifice.5.Informatii privind asociatii/subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Accelerarea procedurii se motiveaza prin termenul de retragere a porumbului din stocurile de interventie impus de regulamentele europene Reg. CE 3149/1992; conform Ordin ANRMAP nr.51/2009.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 25
Valoareacontractului prezentat ca experienta similara. Daca seprezinta mai multe contractese va lua in considerarevaloarea celui mai mare contract prezentat.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Dupaetapa II se va organiza faza finalade licitatie electronica cu o singura runda de licitatie.Informatiile vor fi prezentate in documentatia de atribuire - Etapa II
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1.394 / 13.04.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2010 12:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE BD. CAROL I, NR. 17, SECT. 2, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa si acte de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program finantat din fonduri comunitare FEGA - FONDUL EUROPEAN DE GARANTARE AGRICOLA cf. Reg CEE 3149/1992, si REg. CEE 1111/2010. Prin aceste reg sunt stabilite modalitatile de aplicare, cant de produse si resursele finan pt furnizarea de ajutoare alimentare comunitare pers cele mai defavorizate din Comunitate pentru planul 2010
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire si caietul de sarcini sunt atasate la prezentul anunt si se pot descarca de la aceeasi adresa web: www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081 , ,Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3195180, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal conform art. 256^2, alin. (1), lit. a) si alin. (2) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I, NR. 17, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Tel.0213054976, Email: [email protected], Fax: 0213150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2010 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer