Licitatie Publica - Furnizare de forta de munca pentru intretinerea si reparatia liniilor CF si a lucrarilor de arta cu personal muncitor platit pe baza de tarif orar maxim
Anunt de participare (utilitati) numarul 37657/31.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: SUCURSALA REGIONALA CF TIMISOARA, STR GARII NR 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: BV 16 DECEMBRIE 1989 NR 2, ET 2, CAM 73, 74, Tel.0256/494158, In atentia: Vasile Gurza 0722693448, Email: [email protected], Fax: 0256/494158, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare de forta de munca pentru intretinerea si reparatia liniilor CF si a lucrarilor de arta cu personal muncitor platit pe baza de tarif orar maxim
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sectia L1 Caransebes; Sectia L2 Lugoj; Sectia L3-Timisoara; Sectia L4-Timisoara; Sectia L5 Deva; Sectia L6 Resita; Sectia L7 Arad; Sectia L8 Arad ; Sectia L9 Simeria
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Este necesara asigurarea fortei de munca care sa execute, sub indrumarea structurilor de conducere apartinand achizitorului, totalitatea operatiunilorprevazute in procesela tehnologice, conform instructiilor, prescriptiilor tehnice, ordinelor si dispozitiilor din activitatea de intretinere si reparatii linii, lucrari de arta si terasamente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74500000-4 - Servicii de recrutare a fortei de munca si de asigurare de personal (Rev.1)
50225000-8-Servicii de intretinere a liniilor de cai ferate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Este necesara asigurarea fortei de munca care sa execute, sub indrumarea structurilor de conducere apartinand achizitorului, totalitatea operatiunilorprevazute in procesela tehnologice, conform instructiilor, prescriptiilor tehnice, ordinelor si dispozitiilor din activitatea de intretinere si reparatii linii, lucrari de arta si terasamente.Alte informatii referitoare la loturi: Sectia L1 Caransebes necesar 35 muncitori; Sectia L2 Lugoj necesar 30 muncitori; Sectia L3 Timisoara necesar 30 muncitori; Sectia L4 Timisoara necesar 30 muncitori; Sectia L5 Deva necesar 50 muncitori; Sectia L6 Resita necesar 20 muncitori; Sectia L7 Arad necesar 10 muncitori; Sectia L8 Arad necesar 40 muncitori; Sectia L9 Simeria necesar 50 muncitori.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 229, 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI SE VA CONSTITUI FIE PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA, FIE PRIN RETINERI SUCCESIVE DIN SUMELE DATORATE PENTRU FACTURI PARTIALE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din ordonanta, Certificat emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil pe anul 2006, vizat si inregistrat de organele competente; Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Autorizatie AFER si Agrement tehnic feroviar pentru categoria de servicii ce se presteaza b)Standarde de asigurare a calitatii: Se vor prezenta certificatele de atestare a standardelor de respectare a calitatii, a sistemelor de management al sanatatii si securitatii muncii (ISO 9001, OH SAS 18001), sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene;c)Standarde de protectie a mediului: Certificarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001/2005, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; d) declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;e)declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului tehnic de specialitate, precum si la efectivele medii anuale ale personalului angajat; f)declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;g) informatii generale; h) experienta similara prin prezentarea unei liste a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
5/3/3/151/23.10.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: pretul documentatiei nu contine TVA si se poate achita prin numerar la casieria unitatii sau OP.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2007 10:00
Locul: SUCURSALA REGIONALA CF TIMISOARA, BIROU ACHIZITII PUBLICE, BV 16 DECEMBRIE 1989 NR 2, ET 2, CAM 73
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STRAVOPOLEUS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3106461, Email: [email protected], Fax: 021/3106461
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala: STR. TEPES VODA NR. 2A, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498092, Fax: 0256/498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SUCURSALA REGIONALA CF TIMISOARA, OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: BV. 16 DECEMBRIE 1989 NR. 2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300173, Romania, Tel.0256/494158, Fax: 0256/494158
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2007 16:38