Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de hartie pentru tiparit


Anunt de participare numarul 145798/15.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA LOTERIA ROMANA S.A.
Adresa postala: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040094, Romania, Punct(e) de contact: OLARU CORNELIA, Tel. +40 0213363440/115, Email: [email protected], Fax: +40 0213363146, Adresa internet (URL): www.loto.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala pe actiuni cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
Altele: jocuri de noroc
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de hartie pentru tiparit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 104, 737.29RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitatea si fondurile bugetare ce pot fi disponibilizate cu acest scop se vor incheia contracte subsecvente astfel: 1 contract subsecvent in anul 2013 si pentru anul 2014, trimestrial sau orice perioada acoperita de necesitate si disponbil bugetar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de hartie pentru tiparit
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30197630-1 - Hartie pentru tiparit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantita?i maxime: Hartie speciala Offset 90gr/mp -38 tone
Hartie Offset 70gr/mp -24, 5 tone
Hartie Offset 60gr/mp -30 tone
Hartie Filigram 70gr/mp -2 tone
Hartie Filigram 80gr/mp -6, 72 tone
Hartie Offset OCR 70gr/mp -95, 5 tone
Hartie Autocopiativa CB-5, 77 toneHartie Autocopiativa CFB-5, 24 toneHartie Autocopiativa CF-5, 77 toneCantita?i minime: Hartie speciala Offset 90gr/mp -12 tone
Hartie Offset 70gr/mp -8 tone
Hartie Offset 60gr/mp -10 tone
Hartie Filigram 70gr/mp -1 tona
Hartie Filigram 80gr/mp -3, 5 tone
Hartie Offset OCR 70gr/mp -20 tone
Hartie Autocopiativa CB -2 toneHartie Autocopiativa CFB -2 toneHartie Autocopiativa CF -2 toneCantitatile minime care ar putea face obiectul unui singur ctr subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru:
Hartie speciala Offset 90gr/mp -5 tone
Hartie Offset 70gr/mp -4 tone
Hartie Offset 60gr/mp -5 tone
Hartie Filigram 70gr/mp -1 tona
Hartie Filigram 80gr/mp -1, 75 tone
Hartie Offset OCR 70gr/mp -10 tone
Hartie Autocopiativa CB -1 tonaHartie Autocopiativa CFB -1 tonaHartie Autocopiativa CF -1 tonaCantitatile maxime care ar putea face obiectul unui singur ctr subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru:
Hartie speciala Offset 90gr/mp -15 tone
Hartie Offset 70gr/mp -14 tone
Hartie Offset 60gr/mp -15 tone
Hartie Filigram 70gr/mp -2 tone
Hartie Filigram 80gr/mp -4 tone
Hartie Offset OCR 70gr/mp -30 tone
Hartie Autocopiativa CB -3 toneHartie Autocopiativa CFB -3 toneHartie Autocopiativa CF -3 tone
Valoarea estimata fara TVA: 1, 104, 737.29RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
in cuantumul de 21.984 lei si poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara, ori de o societate de asigurari.- Se poate utiliza ca model Formularul 7 pentru scrisoare bancara.Pentru virament bancar: codul IBAN al CNLR SA RO55 CECE B504 01RO N071 4245; CEC Bank ? Agentia Lipscani .Valabilitate garantie pe perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de conversie afisat de BNR la data publicarii anuntului de participare.In caz de asociere, se constituie in numele asocierii si sa acopere in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in limba romana. In cazul IMM se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuireConditii de retinere: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;In masura in care CNSC respinge contestatia sau in cazul in care contestatorul renun?a la contestatie, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, in conformitate cu prevederile art.278 1 lit. b) OUG nr.34/2006- 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;In cazul in care instanta admite plangerea se va returna suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata In cuantum de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari- Formularul 8 pentru scrisoare bancara. Se mai poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, in conformitate cu HG nr.1045/2011, se va deschide la unitatea Trezoteriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont la dispozitia CNLR.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, C.N. ?Loteria Romana? S.A. urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180-Formularul nr.4
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181- Formularul nr.5Pentru confirmare, se vor prezenta: 1.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
2.Certificat privind plata impozitelor locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de
atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
3.Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: - original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691Ofertantul va prezenta o declaratie semnata de o persoana cu functie de decizie pentru a dovedi neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 - Formularul F 11
Persoanele cu functie de decizie in cadrul C.N.L.R. in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Directorul General -Adrian Mi?u Manolache, Director Direc?ia Financiar Contabilitate- Mihaela Barbu, Director Directia Juridica-Ramnicieanu Vicen?iu Traian, Director Directia Logistica- Pascu Bogdan Vlad, Sef Serviciu Activita?i Tipografice ?Mircea ?tefan -membru specialist, Tolbaru Cornelia ?membru specialist de rezerva -Elaborat caiet de sarcini, Comisia de evaluare: Olaru Cornelia-pre?edinte comisie evaluare ?i responsabil procedura, Florin Teodorescu-membru comisie evaluare, Antoaneta Ionescu-membru comisie evaluare
Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile art. 41 -Formularul nr.9
Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010-Formularul nr.10 Documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic.
Pentru persoanele juridice romaneDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertuluidin care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitateal operatorului economic trebuie sa aibe corespondent cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va depune documentul in oricare dintre formele: -original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
Pentru persoanele juridice strainePrezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Nota: Autoritatea contractanta in evaluare poate solicita, inaintea transmiterii comunicarii rezultatului procedurii de atribuire ofertantului clasat pe locul I, sa prezinte pentru conformitate documentul in original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de Informatii generaleAutoritatea contractanta solicitamedia cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani
Convertirea in lei/euro se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010 euro=4, 2099 leiAnul 2011 euro=4, 2379 lei
Anul 2012 euro =4, 4560 lei
Se vor prezenta Bilanturile contabile la 31.12.2011 si 31.12.2012 sau extrase de bilan?inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va completa Formularul nr. 3Autoritatea contractanta solicitamedia cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 aniConvertirea in lei/euro se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010 euro=4, 2099 leiAnul 2011 euro=4, 2379 leiAnul 2012 euro =4, 4560 leiSe vor prezenta Bilanturile contabile la 31.12.2011 ?i 31.12.2012 sau extrase de bilan?inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente.Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: -original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind sustinatorul
Informatii privind asocierea
O lista a principalelor livrari de produsesimilareefectuatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private (ofertantul va prezenta cel pu?in un document/contract/proces verbal de recep?ie care sa confirme livrarea de produse similare celor ce fac obiectul procedurii)Convertirea in lei/euro se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2010 euro=4, 2099 leiAnul 2011 euro=4, 2379 lei
Anul 2012 euro =4, 4560 lei
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Nota:
In situatia in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate, poate prezenta orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in domeniul specific obiectului achizitiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Angajament ferm sau declaratie de sustinere pe propria raspundereOfertantul va prezenta acord sau o scrisoare preliminara de asociereOfertantul va completa Formularul nr. 6Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse similareefectuatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private (ofertantul va prezenta cel pu?in un document/contract/proces verbal de recep?ie care sa confirme livrarea de produse similare celor ce fac obiectul procedurii)Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Convertirea in lei/euro se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010 euro=4, 2099 leiAnul 2011 euro=4, 2379 leiAnul 2012 euro =4, 4560 leiOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit valabil la data limita de depunere a ofertelorOfertantul va depune documentele in oricare dintre formele: -copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In situatia in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate, poate prezenta orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in domeniul specific obiectului achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2013 10:00
Locul: sediul C.N.Loteria Romana S.A. din Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256^2 din OUG nr. 34/2006, persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterea dreptului pretins ori a interesului legitim.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040094, Romania, Tel. +40 213363440, Email: [email protected], Fax: +40 213363146, Adresa internet (URL): www.loto.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2013 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer