Licitatie Publica - Furnizare de hrana concentrata necesara hranirii efectivelor canine, pe categorii de varsta si stari fiziologice, cod CPV 15713000-9.
Anunt de participare numarul 43096/08.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul Chinologic Dr. Aurel Greblea Sibiu
Adresa postala: Calea Dumbravii Nr. 157 Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe-Puiu Isac, Tel.0269235181, In atentia: Pislariu Milica, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0269235181, Adresa internet (URL): Str. Calea Dumbravii, nr. 157, 550399, Sibiu, jud. Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de hrana concentrata necesara hraniriiefectivelor canine, pe categorii devarsta si stari fiziologice, cod CPV 15713000-9.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul A.C.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de hrana concentrata necesara hraniriiefectivelor canine, pe categorii devarsta si stari fiziologice, cod CPV 15713000-9.Valoarea estimata este de 326.000 lei fara T.V.A.Durata contractului: 01.05.2008 31.12.2008Contractul se poate prelungi pe o perioada de maxim 4 luni.Operatorii economici pot depune oferte pentru unul sau mai multe din urmatoarele loturi: Lotul 1 Concentrat alimentar uscat pentru caini adulti 31.728 kg;Lotul 2 Concentrat alimentar uscat pentru lotul de reproductie 18.610 kg;Lotul 3 Concentrat alimentar uscat pentru tineret canin 15.230 kg;Lotul 4 Concentrat alimentar umed pentru tineret canin 12.654 kg.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15713000-9 - Hrana pentru animale de companie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Operatorii economici pot depune oferte pentru unul sau mai multe din urmatoarele loturi: Lotul 1 Concentrat alimentar uscat pentru caini adulti 31.728 kg;Lotul 2 Concentrat alimentar uscat pentru lotul de reproductie 18.610 kg;Lotul 3 Concentrat alimentar uscat pentru tineret canin 15.230 kg;Lotul 4 Concentrat alimentar umed pentru tineret canin 12.654 kg.
Valoarea estimata fara TVA: 326RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare la procedura de atribuire a contractului este de 3.260 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face din fonduri bugetare, prin virament in contul de trezorerie al furnizorului, in termen de 30 zile de la receptia marfurilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului:
1. Certificat de cazier judiciar pentru persoana/persoanele care, conform actului constitutiv, reprezinta legal operatorul economic, in original sau in copie legalizata.
2. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau in copie legalizata.
3. Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, inclusiv cele locale, eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in original sau in copie legalizata.
4. Documente constatatoare eliberate de beneficiari privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale in ultimii doi ani.
Documentele care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: Pentru persoane fizice/juridice romane:
1. certificatului de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie;
2. actul constitutiv al operatorului economic persoana juridica, din care sa rezulte obiectul de activitate, in copiePentru operatorii economici straini: orice document edificator eliberat potrivit legislatiei sale nationale care dovedeste capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
B.4.1 Documente care dovedesc capacitatea tehnica si profesionala: 1.Fisa de informatii generale
2. Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii insotita si de acordurile de subcontractare; subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10 la suta(in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica, trebuie sa completeze la randul lor fisa de informatii generale.
3. Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta de calificare este indeplinita daca ofertantul a derulat, individual sau in asociere, in ultimii trei ani cel putin un contract de furnizare de produse similare in valoare de minim 244.500 lei, reprezentand in echivalent euro 65.000 , fara TVA.4. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente/recomandari emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
5. Declaratie care contine informatiile privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
6. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.7. Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti (enumerarea obiectului contractelor, a beneficiarilor si a valorii acestora).8. Autorizare pentru livrarea produselor, dupa caz.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor pct. B.2 din prezenta Fisa de date a achizitiei.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute in paragraful de mai sus.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2008 12:00
Locul: Sediul A.C.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii ce solicita acest lucru si in baza unei imputerniciri scrise.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41; 021/310.46.42, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Aiba-Iulia
Adresa postala: str.I.C.BRATIANU, NR.1., Localitatea: Aiba-Iulia, Cod postal: 2500, Romania, Tel.0258810293
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CENTRUL CHINOLOGIC , ,Dr. Aurel GrebleaSIBIU - COMPARTIMENT JURIDIC.
Adresa postala: Str. Calea Dumbravii, nr. 157, 550399, Sibiu, jud. Sibiu, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550399, Romania, Tel.0269/235181, Email: [email protected], Fax: 0269/235181
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2008 19:16