Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de insemne de certificare a calitatii vinurilor DOC ?i IG


Anunt de participare numarul 145013/18.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL VIEI SI PRODUSELOR VITIVINICOLE
Adresa postala: soseaua iancului nr. 49, sector 2 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021719, Romania, Punct(e) de contact: Violeta Stoicescu, Tel. +40 212505097 / 0752100990, Email: [email protected], Fax: +40 212505098, Adresa internet (URL): www.onvpv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de insemne de certificare a calitatii vinurilor DOC ?i IG
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Soseaua Iancului, nr. 49, sector 2, Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 820, 000 si 5, 200, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: Anul 2013/2014 ? 1 contract; Anul 2014/2015 ? 1 contract; Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este 2.600.000 RON.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de insemne de certificare a calitatii vinurilor DOC ?i IG, conform Caietului de Sarcini.
Scopul contractului: protejarea producatorilor care obtin struguri din plantatii recunoscute si autorizate si care primesc certificate de atestare a dreptului de comercializare a vinurilor DOC ?i IG; eliminarea comercializarii vinurilor DOC ?i IG substituite.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192800-9 - Etichete autocolante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitate: minim estimat ? 70.000.000 buc.maxim estimat ? 200.000.000 buc.
Total cantitate pentru un contract subsecvent minim estimat ? 35.000.000 buc.maxim estimat ? 100.000.000 buc.
Valoarea maxima a acordului cadru este de 5.200.000 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
52.000 Lei - se va constitui cu valabilitate minima de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, conf. art. 86 din H.G. 925/2006: Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO83TREZ7025009XXX011247, deschis la Trezoreria Sector 2 Bucuresti, cod fiscal 26318890, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original (Formularul nr. 16A/16B), in cuantumul si pentru perioada prevazuta, la sediul autoritatii contractante.In cazul unei asocieri, garantia se va constitui de catre unul din asociati in numele si pentru asocierea participanta.Garantia poate fi emisa si in euro (echivalenta leu/euro se va realiza la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare)Participantii IMM beneficiaza de prevederile art 16 din Legea 346/2004, in sensul reducerii cu 50% a garantiei (participantii vor completa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM).Garantia de participare se retine in situatiile prevazute de art. 87 din HG 925/2006 in conditiile art. 278 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 sau se restituie in conditiile art. 88 din HG 925/2006. Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului subsecvent, fara TVA si va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare integral din venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1.
? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Ofertantul va prezenta Formularul nr. 2.
? Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.? Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata obligatiilor catre bugetul local, respectiv situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Ofertantul va prezenta Formularul nr. 3.
? Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul nr. 4 ? Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii.
Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.
Nota 2: In cazul sustinerii unui tert sustinator, acesta va completa Formularul nr. 1, Formularul nr 2 (punctele a, c, d) si Formularul nr 3.
Nota 3: Certificatele fiscale depuse trebuie sa ateste ca, la ultima data de 25 anterioara termenului limita de depunere a ofertelor, ofertantul nu are restante la plata impozitelor, taxelor sau contributiilor de asigurari sociale scadente la acea data. Documentele doveditoare care atesta lipsa datoriilor la o data ulterioara datei solicitate vor fi considerate valabile. In cazul in care exista astfel de restante, daca acestea nu sunt compensate, oferta va fi respinsa conform art. 9 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011.Nota 4: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie:
? Va fi exclus din procedura Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt: Director General ? Dorin Stefan DUSA;
Specialist Achizitii ? Camelia MICU;
Specialist Achizitii ? Mirela ROSU;
Sef Serviciu Financiar Contabilitate ? Adrian SOCOR;
Sef Birou Juridic ? Georgeta Iuliana SCURTU;
Sef Serviciu DOC/IG, Monitorizare, Promovare ? Violeta STOICESCU.? Va fi exclus din procedura Ofertantul care se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 sau la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, precum si in alte situatii similare prevazute de legislatia in vigoare? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator, emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si Formularul nr. 5
Nota 1: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent trebuie sa faca dovada:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice.b) numelor detinatorilor partilor sociale/ actionarilor,
Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Nota 2: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.
Nota 3: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 4: Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.
ATENTIE!Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie in valoare de minim: 5.000.000 Lei
Nota: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2010 ? 1Euro = 4, 2099 Lei, 2011 ? 1Euro = 4, 2379 Lei, 2012 ? 1 Euro = 4, 4560 Lei).Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Ofertantul va prezenta: 1. Formularul nr. 5 ? Informatii generale2. Certificate/ documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume:
a) Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010; 2011; 2012) inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an. Raportul de audit poate fi prezentat ca alternativa la prezentarea bilanturilor contabile.
Nota 1: Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente, care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare, si pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta: 1. Formularul nr. 5 ? Informatii generale2. Certificate/ documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: a) Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010; 2011; 2012) inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an. Raportul de audit poate fi prezentat ca alternativa la prezentarea bilanturilor contabile.Nota 1: Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente, care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare, si pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani (calculati prin raportare la termenul limita de depunere a ofertelor) produse similare a caror valoare cumulata, fara TVA, sa fie cel putin egala cu 2.600.000 lei.
Nota 1: Cerinta se considera indeplinita prin prezentarea a cel putin unui contract a carui valoare cumulata, fara TVA, sa fie cel putin egala cu 2.600.000 lei.
Nota 2: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2010 ? 1Euro = 4, 2099 Lei, 2011 ? 1Euro = 4, 2379 Lei, 2012 ? 1 Euro = 4, 4560 Lei).Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Ofertantul va prezenta: 1. Formularul nr. 6 ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 aniSe vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul privat beneficiar, care sa confirme: produsele livrate, valoarea acestora, perioada de livrare si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Utilaje/Dotari
Ofertantul va prezenta lista principalelor echipamente care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica
Ofertantul va prezenta: Formularul nr. 7 ? Declaratie privind lista principalelor echipamente
Mostre
Ofertantul va prezenta o mostra a insemnului de certificare propus care sa respecte cerintele caietului de sarcini.Ofertantul va prezenta o mostra a insemnului de certificare propus care sa respecte cerintele caietului de sarcini. Nu este suficienta o simulare pe calculator a designului, mostra fiind considerata cerinta obligatorie pentru calificare. In caz de neprezentare a mostrei sau daca aceasta nu indeplineste cerintele tehnice solicitate in caietul de sarcini, nu este permisa aducerea acesteia ulterior, acest fapt avand ca efect descalificarea ofertantului.
Nota: Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se vor pastra ca etalon, iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea acordului cadru.
INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 9 ?Informatii privind asocierea? semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.2. Formularul nr. 10 ?Acordul de Asociere? semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii.Nota 1: In conditiile in care ofertantul este contractant unic, prezentarea Formularelor nr. 9 si 10 nu este obligatorie.Nota 2: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII.Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta urmatoarele: Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota 2: Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota 3: Cerinta privind certificarea ISO 9001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Nota 4: In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta: 1. Formularul nr. 6 ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 aniSe vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul privat beneficiar, care sa confirme: produsele livrate, valoarea acestora, perioada de livrare si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta: Formularul nr. 7 ? Declaratie privind lista principalelor echipamenteOfertantul va prezenta o mostra a insemnului de certificare propus care sa respecte cerintele caietului de sarcini. Nu este suficienta o simulare pe calculator a designului, mostra fiind considerata cerinta obligatorie pentru calificare. In caz de neprezentare a mostrei sau daca aceasta nu indeplineste cerintele tehnice solicitate in caietul de sarcini, nu este permisa aducerea acesteia ulterior, acest fapt avand ca efect descalificarea ofertantului.Nota: Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se vor pastra ca etalon, iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea acordului cadru.Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 9 ?Informatii privind asocierea? semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.2. Formularul nr. 10 ?Acordul de Asociere? semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii.Nota 1: In conditiile in care ofertantul este contractant unic, prezentarea Formularelor nr. 9 si 10 nu este obligatorie.Nota 2: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va prezenta urmatoarele: Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota 2: Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota 3: Cerinta privind certificarea ISO 9001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).Nota 4: In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorii economici inregistrati in SEAP, potrivit preved.art.6 alin.2 din HG nr. 1660/2006, carora li s-au transmis invitatii de participare electronice in SEAP, potrivit preved. art.165 alin.2 din OUG 34/2006, vor prezenta preturi noi in SEAP pentru o cantitate de 1.000 de bucati, in functie de care va fi determinat pretul pentru intreaga cantitate de produse solicitata.Invitatia electronica va preciza data si ora de start a licitatiei electronice pentru intreaga cantitate de produse solicitata, care nu poate fi mai devreme de 2 zile lucratoare de la data la care se transmit invitatiile electronice.Numar de runde si calendarul de desfasurare: 1 runda.Durata unei runde: 1 zi.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: valoarea ofertei fara TVA pentru o cantitate de 1.000 de bucati.Licitatia electronica poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit: DA.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: DA.Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului: DA.Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DA.Pas minim de licitatie: 0, 1% din valoarea estimata a ofertei fara TVA pentru o cantitate de 1.000 de bucati.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nu este cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2013 12:00
Locul: OFICIUL NATIONAL AL VIEI SI PRODUSELOR VITIVINICOLE, Soseaua Iancului nr. 49, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza unei imputerniciri in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca dupa finalizarea etapei finale de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita o reofertare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor (in termen de 2 zile calendaristice de la solicitare), care va fi depusa la registratura autoritatii contractante. Reofertarea se solicita doar ofertantilor clasati pe primul loc care au preturi egale. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua Propunere Financiara are pretul cel mai scazut. Oferta cu pretul cel mai scazut va fi desemnata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2013 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer