Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE DE LAPTE PRAF ambalat in pachete unitare, in schimbul laptelui praf aflat in stocurile de interventie, in cadrul aplicarii Planului European de Ajutoare pentru Persoanele cele mai Defavorizate din Romania (PEAD) - 2010


Anunt de participare numarul 101906/11.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala:  Bd. Carol I nr. 17, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030161, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 021 3054974, In atentia:  Mihai Anghel, Email:  [email protected], Fax:  021 3150305, Adresa internet (URL):  www.apia.org.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE DE LAPTE PRAFambalat in pachete unitare, in schimbul laptelui praf aflat in stocurile de interventie, in cadrul aplicarii Planului European de Ajutoare pentru Persoanele cele mai Defavorizate din Romania (PEAD) - 2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Laptele praf ambalat in pachete unitare conform caietului de sarcini si inscriptionate corespunzator, va fi furnizat la cele 52 de depozite ale organismelor nationale desemnate pe intreg teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita furnizarea de lapte praf ambalat in pachete unitare la depozitele organismelornationale implicate, in schimbul cantitatii totale de 4.500 tone de lapte prafaflate in stocurileAgentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura, conform caietului de sarcini. Valoarea totala estimata pentru furnizarea de lapte praf inclusiv transportul pe teritoriul Romaniei este de 34.085.726, 54lei fara TVA., respectiv 7.984.849, 73euro , la echivalenta de 1 euro ? 4, 2688lei.. Valoarea totala a laptelui praf din stocul de interventie este de 32.617.900, 8 lei , respectiv 7.641.000euro, la echivalenta de 1 euro ? 4, 2688lei.- Plata pentru laptele praf ambalat furnizat la depozitele beneficiarului va fi laptele praf vrac retras din stocul Agentiei aprobat prin regulamentul CE 1111/2009.
Pentru decontarea cheltuielilor de transport pe teritoriul Romaniei, suma neta maxima totala care poate fi pusa la dispozitia operatorului economic este de 1.467.825, 74 lei, respectiv 343.849, 73 euro
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511700-0 - Lapte praf (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
79921000-6-Servicii de ambalare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita furnizarea de lapte praf ambalat in pachete unitare la depozitele organismelor nationale implicate, in schimbul cantitatii totale de 4.500 tone de lapte praf vrac aflat in stocurile Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura, APIA, conform caietului de sarcini. Valoarea totala estimata pentru furnizarea de lapte praf inclusiv transportul pe teritoriul Romaniei este de 34.085.726, 54lei fara TVA., respectiv 7.984.849, 73euro, la echivalenta de 1 euro ? 4, 2688lei, curs publicat de Banca Centrala Europeana in Jurnalul oficial al Uniunii Europene.Se solicita furnizarea unei cantitati minime de 3.300 tone de lapte prafambalat.
Valoarea estimata fara TVA: 34, 085, 726.54RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de part.170.752lei -40.000 euro. Gar.buna execut: 110% din val laptelui praf din stocul APIA, cf Reg CEE 3149/1992, adresa ANRMAP 5407/6.05.08
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program finantat din fonduri comunitare ? FEGA - FONDUL EUROPEAN DE GARANTARE AGRICOLA cf. Reg CEE 3149/1992, si REg. CEE 1111/2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie, cu posibilitatea subcontractarii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate 2.Declaratie privind neincadrarera in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 3.Certificate fiscale, valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale si de catre organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si bugetul consolidat si indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. 4.Certificat constatator din care sa rezulte obiectul de activitate.5.Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului. 6. Cod de inregistrare la APIA, conform fisei de date.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular F04-Informatii generale din sectiunea formulare. 2. Bilant la 31.12.2009vizat si inregistrat de organele competente(copie stampilata, semnata si cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina). 3. Cifra medie anuala de afaceripe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita o valoare a cifrei de afaceri medii pe ultimii trei ani, egala sau mai mare decat valoarea de 35.000.000 lei sau 8.350.000 euro. - Se vor lua in considerare echivalentele monede nationale/euro la data de 31 decembrie a fiecarui an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara -1.1-Se solicita o lista cu contractele de furnizare de produse alimentare, incepute si finalizate in ultimii trei ani.1.2 -Candidatii trebuie sa faca dovada ca au inceput si finalizat, in ultimii 3 ani, cel putin un contract care a avut ca obiect furnizarea de produse alimentare ambalate. 2.Resurse umane.Candidatii trebuie sa prezinte Formularul F12 din Sectiunea III. Se solicita prezentarea CV?ului pentru persoanele responsabile de indeplinirea contractului 3. Resurse tehnice- se solicita ca ofertantii sa dispuna de echipamente tehnice specifice.4.Informatii privind subcontractantii. Se solicita lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare (daca este cazul), formular D 5. Informatii privind asociatii.Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul va fi cea de?Asociatie cu posibilitate de subcontractare?.Se solicita indeplinirea cerintelor minime de calificare atat de catre liderul asociatiei cat si de catre ceilalti asociati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Accelerarea procedurii se motiveaza prin termenul de retragere a laptelui praf din stocurile de interventie impus de regulamentele europene Reg. CE 3149/1992; conform Ordin ANRMAP nr.51/2009.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Valoarea cifrei de afaceri pe anul 2009.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Dupa etapa II se va organiza faza finala de licitatie electronica cu orunda de licitatie.Informatiile vor fi prezentate in documentatia de atribuire - Etapa II
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2.348 / 07.06.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2010 12:00
Locul: Sediulautoritatii contractante BD. CAROL I, NR. 17, SECT. 2, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa si acte de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program finantat din fonduri comunitare ? FEGA - FONDUL EUROPEAN DE GARANTARE AGRICOLA cf. Reg CEE 3149/1992, si REg. CEE 1111/2010. Prin aceste reg sunt stabilite modalitatile de aplicare, cant de produse si resursele finan pt. furnizarea de ajutoare alimentare comunitare pers cele mai defavorizate din Comunitate pentru planul 2010
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire si caietul de sarcini sunt atasate la prezentul anunt si se pot descarca de la aceeasi adresa web: www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos , nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021/3195180, Email:  [email protected], Fax:  021/3195180, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal conform art. 256^2, alin. (1), lit. a) si alin. (2) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala:  Bd. Carol I, NR. 17, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030161, Romania, Tel. 021 30 54 976, Email:  [email protected], Fax:  0213150305, Adresa internet (URL):  www.apia.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2010 11:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer