Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de lapte praf degresat ambalat in pachete unitare, in schimbul laptelui praf aflat in stocurile de interventie ale Comunitatii Europene, in cadrul aplicarii Planului European de Ajutoare pentru Persoanele cele mai Defavorizate din Romania (PEAD)


Anunt de participare numarul 115233/12.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala:  Bd. Carol I, nr. 17, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030161, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul achizitii, Tel. 021 30 54 835, In atentia:  Dumitra Mihaila, Email:  [email protected], Fax:  021 3150305, Adresa internet (URL):  www.apia.org.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de lapte praf degresat ambalat in pachete unitare, in schimbul laptelui praf aflat in stocurile de interventie ale Comunitatii Europene, in cadrul aplicarii Planului European de Ajutoare pentru Persoanele cele mai Defavorizate din Romania (PEAD) ? 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Laptele praf ambalat in pachete unitare conform caietului de sarcini si inscriptionate corespunzator, va fi furnizat la cele 55 de depozite ale organismelor nationale desemnate de pe intreg teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia priveste furnizarea de lapte praf degresat, ambalat in pachete de 0, 500 kg, in schimbul laptelui praf pus la dispozitie ca plata si aflat in stocurile de interventie ale Comunitatii Europene, conform caietului de sarcini. Laptele praf degresat din stocurile de interventie pus la dispozitie ca plata se afla indepozitele Agentiei de Plati din Germania care sunt indicate in Anexa nr. 1 la prezentul caiet de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511700-0 - Lapte praf (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita furnizarea unei cantitati minime de 4.100 tone de lapte praf degresat, ambalat in pachete de 0, 500 kg, in schimbul laptelui praf degresat in cantitate de 5.600 tone, pus la dispozitie ca plata si aflat in stocurile de interventie ale Comunitatii Europene (aflate pe teritoriul Germaniei), conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata a prezentului contract, este de 9.574.496, 70 euro, respectiv 40.840.015, 67 lei, fara TVA, din care valoarea maxima acordata pentru serviciile de transport pe teritoriul Romaniei a produsului finit ambalat si ofertat este de65.696, 70 euro, respectiv, 280.229, 27 lei, fara TVA.
Valoarea estimata este formata din valoarea laptelui praf degresat aflat in stocurile de interventie, de 9.508.800 euro, respectiv, 40.559.786, 40 lei, fara TVA si din valoarea maxima acordata pentru serviciile de transport pe teritoriul Romaniei a produsului finit ambalat si ofertat, de65.696, 70 euro, respectiv, 280.229, 27 lei, fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 574, 496.7EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.05.2011 pana la 29.06.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de part. 50.000 de euro(215.000 lei). Gar de buna exec. 110% din valoarea produsului preluat din stocurile de interventie, cf. Reg. CEE 807/2010.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program finantat din fonduri comunitare ? FEGA - FONDUL EUROPEAN DE GARANTARE AGRICOLA cf. Reg CE 807/2010, si Reg. CE 945/2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie, cu posibilitatea subcontractarii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate 2.Declaratie privind neincadrarera in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 3.Certificate fiscale, valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale si de catre organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si bugetul consolidat si indeplinirea obligatiilor exigibile de plata 4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta 5.Certificat constatator din care sa rezulte obiectul de activitate 6.Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului 7.Cod de inregistrare la APIA, conform documentatiei de atribuire. Documentele privind situatia personala si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie prezentate de catre fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Completare Formular F04-Informatii generale din sectiunea formulare 2.Bilant la 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente(copie stampilata, semnata si cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina) 3.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) 4.Balanta contabila la data de 31.12.2010 (copie stampilata, semnata si cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina) 5.Adeverinta bancara privind posibilitatea constituirii garantiei de buna executie in conformitate cu prevederile Regulamentului CEE nr.807/2010.Documentele privind Situatia economico-financiara trebuie sa fie prezentate de catre fiecare asociat in parte. Adeverinta bancara privind posibilitatea constituirii garantiei de buna executie poate fi prezentata doar de unul dintre membrii asocierii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita o valoare a cifrei de afaceri medii pe ultimii trei ani, egala sau mai mare decat valoarea de 14.000.000 euro.- Se vor lua in considerare echivalentele monede nationale/euro la data de 31 decembrie a fiecarui an.Cerintele minime vor fi indeplinite prin cumul, de grupul de asociati.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita cerinte de calificare privind capacitatea tehnica.Daca este cazul, se va prezenta: 1.Informatii privind subcontractantii. Se va prezenta lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, formular D;2. Informatii privind asociatii.Se va prezenta lista asociatilor si contractul de asociere.
Documentele privind Situatia personala, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) si Situatia economico-financiara trebuie sa fie prezentate de catre fiecare asociat in parte. Nivelurile minime privind Situatia economico-financiara trebuie sa fie indeplinite, prin cumul, de grupul de asociati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se solicita niveluri minime
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o faza finala de licitatie electronica cu o runda de licitatie. Informatiile necesare sunt prezentate in Documentatia de atribure atasata aprezentului anunt.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
384/07.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2011 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante, Bd. Carol I, Nr. 17, SECT. 2, BUCURESTI , Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa si o copie a actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEGA - FONDUL EUROPEAN DE GARANTARE AGRICOLA cf. Reg CE 807/2010, si Reg CE 945/2010. Prin aceste reg sunt stabilite modalitatile de aplicare, cant de produse si resursele finan pt. furnizarea de ajutoare alimentare comunitare pers cele mai defavorizate din Comunitate pentru planul 2011
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (PEAD-Programul de distribuire a produselor alimentare pers. cele mai defavorizate din Comunitate)
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire si caietul de sarcini sunt atasate la prezentul anunt si se pot descarca de la aceeasi adresa web: www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal conform art. 256^2, alin. (1), lit. a) si alin. (2) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala:  Bd. Carol I, NR. 17, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030161, Romania, Tel. 021 30 54 976, Email:  [email protected], Fax:  0213150305, Adresa internet (URL):  www.apia.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2011 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer