Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE DE MALAI EXTRA si PASTE FAINOASEambalate in pachete unitare, in schimbul cerealelor (orz) aflate in stocurile de interventie ale Comunitatii Europene, in cadrul aplicarii Planului European de Ajutoare pentru Persoanele cele mai Defavorizate din


Anunt de participare numarul 118099/26.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala:  Bd. Carol I nr. 17, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030161, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 021 3054976, In atentia:  Cristina Gavrila, Email:  [email protected], Fax:  021 3150305, Adresa internet (URL):  www.apia.org.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE DE MALAI EXTRAsi PASTE FAINOASEambalate in pachete unitare, in schimbul cerealelor (orz) aflate in stocurile de interventie ale Comunitatii Europene, in cadrul aplicarii Planului European de Ajutoare pentru Persoanele cele mai Defavorizate din Romania (PEAD) - 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Malaiul si pastele fainoase ambalate in pachete unitare conform caietului de sarcini si inscriptionate corespunzator vor fi furnizate la cele 55 de depozite ale organismelor nationale desemnate pe intreg teritoriu Romaniei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia se deruleaza pe 2 loturi: Lotul 1 - priveste furnizarea de malai extra ambalat in pachete unitare la depozitele organismelornationale desemnate de pe intreg teritoriul Romaniei, in schimbul a 100.895, 731 tone cereale (orz) aflate in stocul de interventie al Agentiei de Plati din Cehia, pentru valoarea totala estimata de 46.470.981, 92 lei respectiv 10.894.615, 38?.fara TVA, din care: -valoarea cerealelor (orz) din stocurile de interventie este de43.600.859, 73lei, respectiv 10.221.746, 51 ?. Cantitatea alocata pentru furnizarea acestui produs este de 100.895, 731tone orz
-Pentru decontarea cheltuielilor de transport, pe teritoriul Romaniei, pentru malaiullivrat, suma neta maxima pusa la dispozitia operatorului economic este de2.870.122, 19 lei, respectiv 672.868, 88?.Lotul 2 - priveste furnizarea depaste fainoaseambalate in pachete unitare la depozitele organismelornationale desemnate de pe intreg teritoriul Romaniei, in schimbul cantitatii totale de 24.506, 560 tone de orz, aflate in stocurile de interventie ale Agentiei de Plati din Cehia, conform caietului de sarcini, pentru valoarea totalaestimata de 11.069.151, 09 lei fara TVA, respectiv 2.595.041, 87 euro, din care: -valoarea cerealelor(orz) din stocurile de interventie este 10.590.211, 03 lei valoarea orzului retras din stocurile de interventie ale Agentiei de Plati din Cehia, respectiv 2.482.759, 59euro Cantitatea alocata pentru furnizarea acestui produs este de 24.506, 560tone orz
-Pentru decontarea cheltuielilor de transport, pe teritoriul Romaniei, pentru pastele fainoase livrate, suma neta maxima pusa la dispozitia operatorului economic este de478.940, 06 lei fara TVA, respectiv 112.282, 28euroPlata, sub forma de produs retras din stocurile de interventie, nu va include si transferul acestuia catre Romania, respectiv cheltuielile de transport intercomunitar nu vor fi platite in orz restras.
Operatorii economici pot participa cu oferte la unul sau la cele doualoturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15612210-6 - Faina de porumb (Rev.2)
15850000-1-Paste fainoase (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: se solicita furnizarea demalai extra ambalatin pachete unitare la depozitele organismului implicat, in schimbul cantitatii de 100.895, 731 tone deorz vrac aflate in stocurile de interventie ale Agentiei de Plati din Cehia. Pentru decontarea cheltuielilor de transport, pe teritoriul Romaniei, pentru malaiullivrat, suma neta maxima pusa la dispozitia operatorului economic este 2.870.122, 19 lei, respectiv 672.868, 88?.Cantitatea minima solicitataa fi furnizata este de 19.641 tone malai.
Lotul 2: se solicita furnizarea de paste fainoaseambalate in pachete unitare, la depozitele din Anexa 2, la caietul de sarcini in schimbul cantitatii totale de 24.506, 560 tone de orz aflate in stocurile de interventie ale Agentiei de Plati din Cehia, conform caietului de sarcini. Pentru decontarea cheltuielilor de transport, pe teritoriul Romaniei, pentru pastele fainoaselivrate, suma neta maxima pusa la dispozitia operatorului economic este 478.940, 06 lei, respectiv 112.282, 28euroCantitatea minima solicitataa fi furnizata este de 2.061tone paste fainoase
Valorile nu contin TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 57, 540, 133.01RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1 -232.355 lei - 54.473 ?, Lot 2 - 55.450lei - 13.000 ? .garbuna exec. Lot 1 :15.134.359, 65?sau 64.555, 611, 08 lei , Lot 2 :3.675.984 ?sau 15.679.909, 75 leicf. RegCE945/2010
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEGA -FONDUL EUROPEAN DE GARANTARE AGRICOLA cf. Reg CE 807/2010 si Reg CE945/2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea (art 180). 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. 4. Certificat constatator, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de O. R. C., se solicita ca ofertantii sa aiba sediul intr-un stat membru UE, 5. Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, 6. Codul de inregistrare APIA, conform fisei de date. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) mai putin codul APIA, trebuie sa fie prezentate de catre fiecare asociat in parte. In cazul unei asociatii cu posibilitatea de subcontractare codul de inregistrare APIA trebuie sa fie prezentat numai de leaderul asociatiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale -Completare FormularF04
2. Bilant la 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente
3. Balanta contabila la data de 31.12.2010. ( copie stampilata, semnata si cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina). 4. Adeverinta bancara privind posibilitatea constituirii garantiei de buna executie in conformitate cu prevederile art.6 din Regulamentul nr.945/2010 al CE . La faza de calificare se accepta si o declaratie pe propria raspundere cu privire la indeplinirea acestui criteriu de calificare, cu mentiunea ca ofertantii care nu vor aduce in original aceasta adeverinta bancara pana la data lansarii fazei de licitatie electronica nu vor putea participa la licitatia electronica. Cerintele privind situatia economica-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul, de grupul de asociati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita o valoare a cifrei de afaceri medii pe ultimii trei ani, pentru fiecare lot in parte astfel: Lotul 1 ?Cifra medie de afaceri pe ultimii trei aniegala sau mai mare decat valoarea de58.088.728lei (13.618.270 ? ).Lotul 2 ?Cifra medie de afaceri pe ultimii trei aniegala sau mai mare decat valoarea de13.836.439 lei (3.243.803 ? ).Valoarea in euro a cifrei de afaceri, din informatii generaleva fi calculata la echivalentele monede nationale/euro publicate in JOUE pentru data de 01.10.2010, respectiv 4, 2655 lei/euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind subcontractantiSe solicita lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare (daca este cazul). ?completare formular D din sectiunea formulare.2. Informatii privind asociatii. Se solicita indeplinirea cerintelor minime de calificare atat de catre leader cat si de catre ceilalti asociati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Accelerarea se motiveaza prin termenul de retragerea al orzului din stocurile de interventie impus de Reg CE 945/2010
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Selectia candidatilor se realizeaza in functie de cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani: 2008, 2009, 2010. Se va intocmi un clasament in ordinea descrescatoare a acesteia.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
dupa etapa a 2-a se va organiza faza finala de licitatie electronica cu o runda de licitatie. Informatiile vor fi prezentate in invitatia de participare la etapa a 2-a
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1123/22.03.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2011 12:00
Locul: Bd. CAROL I, nr. 17, sect. 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa si o copie a actului de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEGA - FONDUL EUROPEAN DE GARANTARE AGRICOLA cf. Reg CE 807/2010 si Reg. 945/2010. Prin aceste regulamente sunt stabilite cant. de produse si res. financ. pt ajutoare alimentare comunitare pt pers defavorizate din C.E pt anul 2011
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de distribuire a produselor alimentare persoanelor celor mai defavorizate din Comunitate)
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire si caietul de sarcini sunt atasate la prezentul anunt si se pot descarca de pa adresa www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS nr. 6, sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
DIRECTIA JURIDICA DIN CADRUL AGENTIE DE PLATI SI INTERVENTIE PT. AGRICULTURA
Adresa postala:  BD. CAROL I, nr. 17, sect. 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030161, Romania, Tel. 021/3154867, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.apia.org.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre constatator despre actul pe care il considera nelegal conf art., 256^2 alin.1, lit.a) si alin 2. din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala:  Bd. CAROL I, nr. 17, sect. 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030161, Romania, Tel. 021/3054875, Email:  [email protected], Fax:  021/3150305, Adresa internet (URL):  www.apia.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2011 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer