Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de materiale sanitare, materiale de laborator, reactivi si dezinfectanti


Anunt de participare numarul 2196/14.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE COPII BOTOSANI
Adresa postala: BOTOSANI B-dul M. EminescuNr. 16, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710080, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI MURARIU, Tel.0231 / 582290, Email: [email protected], Fax: 0231 / 582108, Adresa internet (URL): Spitalul de Copii Botosani, B-dul M. Eminescu, Nr. 16
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de materiale sanitare, materiale de laborator, reactivi si dezinfectanti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de Copii Botosani, B-dul M. Eminescu, Nr. 16
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Materiale sanitare, materiale de laborator (- consumabile), reactivi ( medii, seriri, )si dezinfectanti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141000-0 - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.1)
24250000-1-Dezinfectanti (Rev.1)
24496500-2-Reactivi de laborator (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt prevazute in anexele la Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 420, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea suplimentarii cantitatilor cu maximum 30 %.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Depozite - garantia de participare este de 4200 RON, detalii in Documentatia de atribuire.Garantia de buna executie 5% din valoarea fara T. V. A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se solicita forma juridica in care sa se legalizeze asocierea grupului de ofertanti carorali s-a atribuit contractul de furnizor.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate, conform art. 180 - 183 din OUG 34 / 2006, completarea formularelor din sectiunea IV 2A ; B1 - B4; formular 3-5 ; detalii in documentatia de atibuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 30.06.2006, vizat de organele de resort; cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor conform OUG 34/2006 art.188 (detalii in documentatia de atribuire)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la caseria unitatii sauordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.03.2007 09:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - sala de rapoarte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si adjudecare si o persoana autorizata din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C.
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38, etj. IV, sector 1, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 / 311 80 90, Fax: 021 / 311 8095
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BOTOSANI
Adresa postala: B-dul M.Eminescu, Nr. 60, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710080, Romania, Tel.O231 /511739, Fax: 0231 / 511739
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun la C.N.S.C. in termebn de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL DE COPII BOTOSANI, Serviciul administrativ
Adresa postala: B-dul M. Eminescu , Nr. 16, Localitatea: BOTOSANI, Cod postal: 710080, Romania, Tel.0231 / 582290, Email: [email protected], Fax: 0231 / 582108
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2007 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer