Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE DE MEDICAMENTE


Anunt de participare numarul 126820/27.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul de Oncologie Euroclinic S. R. L.
Adresa postala:  iasi, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700063, Romania, Punct(e) de contact:  iuliana vasazica naghi, Tel. 0740216686, Email:  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE DE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STR.V.CONTA NR.2 IASI - farmacia unitatii
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 169, 005.88 si 15, 751, 538RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE CONF.DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE SI ANEXEI LA DOCUMENTATIE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOC.DE ATRIBUIRE SI ANEXEI LA DOCUMENTATIE.
Valoarea estimata fara TVA: intre 169, 005.88 si 15, 751, 538RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GAR.PARTICIP.=9.135, 15 Ron , pentru I.M.M=4.567, 57 Ron, orice instr.de garant.legal; gar.exec.contr.subs.=5%din val. contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI DE LA SUBPROGRAMUL DE SANATATE "TRATAMENTUL BOLNAVILOR CU AFECTIUNI ONCOLOGICE"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale 2.Declaratie privind eligibilitatea 3.Declaratie pe propria raspundere ca firma nu este in faliment sau lichidare si a efectuat plata impozitelor, taxelor si contributiilor la asigurarile sociale de stat - conf. formular F. 4.Certificat constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asiguraririlor sociale de stat 5.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale 6.Certificat de inregistare emis de Oficiul Registrului Comertului Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: 7. Autorizatie de punere pe piata a produselor comercializate, avizata de Ministerul Sanatatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil la 30.12.10, vizat si inregistrat de organele competente 2.Capacitatea financiara a ofertantului-conf.Formular I din Doc.de atribuire ?nu se impun plafon, rulaj, nu exista cond.restrictive-active, pasive, credite bancare, venituri, cheltuieli, profit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Resurse umane-personal specialitate ? ingineri sau bioingineri 2.Listaa principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani-daca exista 3.Recomandari din partea altor beneficiari 4.Obligatii contractuale indesfasurare-daca exista.5.ISO 9001 ofertant.6.Informatii parti contractante-conf.art.45-lista subcontractanti si acorduri subcontractare-daca este cazul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 08.11.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2011 11:00
Locul: la sediul autoritatii contractante-STR.V.CONTA NR.2 IASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul ofertantilor, conform art. 33(2)/HG 925/06
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C.CENTRUL DE ONCOLOGIE EUROCLINIC SRL IASI
Adresa postala:  STR.V.CONTA NR.2, Localitatea:  IASI, Cod postal:  700106, Romania, Tel. 0232-263888, Fax:  0232-216160
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2011 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer