Licitatie Publica - Furnizare de mobilier pentru birouri
Anunt de participare numarul 18920/13.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17 sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Leonard Enescu, Tel.+(021)301.14.62, In atentia: Baitan Florica, tel: 301.14.78; fax: 335.80.96; email: [email protected], Email: [email protected], Fax: +(021)335.80.96, Adresa internet (URL): www.mie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de mobilier pentru birouri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor, str. Apolodor nr.17, latura Nord, sector 5, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Birouri de lemn;Mese pt computer Comode din lemn; Dulapuri din lemn; Etajere de birou din lemn; Scaune de birou; Mobilier de birou din metal(cuiere); Fotolii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36111400-6 - Scaune de birou, pentru salile de clasa si alte tipuri de scaune (Rev.1)
36112200-1-Fotolii (Rev.1)
36121220-3-Dulapuri din lemn (Rev.1)
36121230-6-Birouri din lemn (Rev.1)
36133122-3-Comode (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
100 buc-Birouri de lemn;100 bucMese pt computer;100 buc Comode din lemn; 50 buc Dulapuri din lemn; 80 buc Etajere din lemn;100 buc Scaune birou; 60 buc cuiere metal; 40 bucFotolii
Valoarea estimata fara TVA: intre 1 si 152, 442.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare =3.048, 85 lei, Scrisoare de garantie bancara, conf.formular8, valabila 60 zile;garantiei de buna executie, 10 %din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conf. formularul 1;Certificatul constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, cu valabilitate la data deschiderii ofertei;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si plata taxelor si impozitelorlocale, cu valabilitate la data deschiderii ofertei;Certificat de inregistrare emis de catre Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, completare formularul2;Bilantul contabil la data de 31.12.2006, vizate si inregistrate la A.F.P-formularul 4.;Recomandari din partea altor beneficiari/ clienti ;Declaratie privind numarul mediu al personalului angajatin ultimele 12 luni
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima, incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare si care a avut o valoare egala sau mai mare decat45.732, 78 RON fara TVA;Cerinta minima obligatorie: minim 3 recomandari
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a princip.benef.de prod.similare in ultimii 3 ani;Fisa exp.similara ptr.ctr.incheiate in 2004, 2005 si 2006;Certif.de conformitete a prod.;Autoriz.de comercializ.de la producator sau reprez.autoriz.al producat.in Romania;Doc.care confirma certific.sist.calit.la firmele ofertante(ISO.9001);Certific.sist.calit.la firmele producatoare ptr.fabricarea prod.ofertate(ISO.9001)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2007 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2007 11:30
Locul: Sediul Autoritatii Contractante, Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti din partea ofertanilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Str Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/31046.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos Oltenitei nr.70-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021/332.12.40, Fax: 021/332.33.77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL DEZVOLTARII, LUCRARILOR PUBLICE SI LOCUINTELOR
Adresa postala: Str. Apolodor 17 latura Nord, sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Adresa internet (URL): www.mdlpl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2007 15:44