Licitatie Publica - Furnizare de mobilier pentru gradinite conf. caietului de sarcini
Anunt de participare numarul 60577/05.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRADINITA DE COPII NR.242
Adresa postala: Str.Tufisului, nr.8, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040834, Romania, Punct(e) de contact: Teodora Pana, Tel.0731388535, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de mobilier pentru gradinite conf. caietului de sarcini
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Gradinita 242
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de mobilier pentru gradinite conf. caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36152000-1 - Mobilier pentru gradinite (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Mobilier pentru gradinite conf. caietului de sarcini din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita o garantie de participare de 3.500 lei ce poate fi constit. prin scris. de garantie bancara sau OP.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local al Sectorului 5. Platile se vor face dupa incheierea PV de receptie a prod. pana la finele anului, functie de niv. de real. a taxelor si impozitelor locale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Decl. de eligibilitate.
2. Decl. privind neincadrarea in preved. art. 181
3. Certif. constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, a impozitelor si taxelor catre bugetul local, eliberate in luna sept 2008.
4. Certif. ORC - sept. 2008
5.Act constitutiv
6. Certif. de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Scris de bonitate bancara sept. 2008
2. Bilant contabil la 31.12.2007
3. Inform. privind cifra de afaceri
4. Lichiditate generala
5. Solvabilitate patrimoniala
6. Decl. contract
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3. Se solicita o medie de 300.000 lei4. Incadrarea valorii peste 95%5. Incadrarea valorii peste 25%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista princip. produse furnizate in ultimii 3 ani
2. Fisa de informatii privind experienta similara si recomandari
3. Asig. cu perso. de spec.
4. Inform. privind protectia mediului
5. Dosar de prezentare a sist. propriu de conducere si de asig a acalitatii
6. Docum. privind disponibilitatea in stocuri pt. livrarea prod. solicitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Valoarea totala minima 100.000 leiSe solicita minim 2 recomandari4. Un doc. emis de un organism cu competente in ce priveste respect legislagiei in dom. mediului din care sa rez. ca ofertantul respecta normele de protectie a mediului, respectiv 9001 si 14001/similar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
termen de livrare
15%
Descriere:
3.
caracteristici tehnice si functionale
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: La sediul nostru, serv. contabilitate
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2008 13:00
Locul: Gradinita 242, Str. Tufisului, nr. 8, sect. 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, membrii comisiei de evaluare, observatori desemnati
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.319.51.80, Fax: 319.51.80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Gradinita 242, Serv. Contabilitate
Adresa postala: Str. Tufisului, nr. 8, sect. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040834, Romania, Tel.450.25.38, Fax: 450.25.38
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2008 14:19