Licitatie Publica - ?Furnizare de motorina si benzina pe baza de carduri? pentru parcul auto al Serviciului de Ambulanta Cluj?
Anunt de participare numarul 105410/06.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA AL JUDETULUI CLUJ
Adresa postala: STR. HOREA NR.55 CLUJ-NAPOCA, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400275, Romania, Punct(e) de contact: Florina Popa, Tel. 0264407040, Email: [email protected], Fax: 0264433240, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Serviciu de urgenta si transport sanitar
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Furnizare de motorina si benzina pe baza de carduri? pentru parcul auto al Serviciului de Ambulanta Cluj?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: statiile de distributie ale furnizorului
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 827, 233.16RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de motorina si benzina pe baza de carduri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2).....1.140.120 litrii
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)..81.108 litrii
Valoarea estimata fara TVA: 4, 827, 233.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare ....10000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri din contractul cu Casa de Asiguraride Sanatate Cluj si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform OUG 34/2006 art.44 si 45
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea
2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.1813.certificate constatatoare DGFP siITL
4. Certificatul constatator emisdeoficiul registrului comertului
5.Certificatul de inmatriculare6.Se solicita autorizatia de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul sa inregistreze profit la 31.12.2009. Aceasta conditie se va dovedi cu Copie dupa bilantul contabil la data de 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale2.Recomandari din partea altor beneficiari
3.fise de informatii privind experienta similara4.Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea calitatii produselor5.certificat ISO 9001:2000
6.Autorizatie de livrare (numai pentru comercianti)
7.. Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
558/28.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2010 18:00
Locul: la sediu SAJ CLUJ str. Horea nr.55 Cluj-Napoca cu ajutorul operatorului SEAP (licitatie prin mijloa)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentanti din partea op ec
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sect.3 loc Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.gov.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel. 0264596110, Email: [email protected], Fax: 02645938866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Ambulanta a Judetului Cluj
Adresa postala: str. Horea, nr.55, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400275, Romania, Tel. 0264407040, Email: [email protected], Fax: 0264433240, Adresa internet (URL): www.sajcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2010 14:53