Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de orez ambalat in pachete unitare, in schimbul cerealelor(orz) aflate in stocurile de interventie ale Comunitatii Europene, in cadrul aplicarii Planului European de Ajutoare pentru Persoanele cele mai Defavorizate din Romania (PEAD) ? 2012


Anunt de participare numarul 133448/01.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 213054976/+40 213054975, In atentia: Cristina Gavrila, Roxana Pandaru, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de orez ambalat in pachete unitare, in schimbul cerealelor(orz) aflate in stocurile de interventie ale Comunitatii Europene, in cadrul aplicarii Planului European de Ajutoare pentru Persoanele cele mai Defavorizate din Romania (PEAD) ? 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Orezul, ambalat in pachete unitare, va fi furnizat la depoziteleorganismelor nationale desemnate de pe intreg teritoriul Romaniei, conform Anexei nr. 2 dincaietul de sarcini.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita furnizarea de orez ambalat in pachete unitare la depozitele organismelor nationale desemnate de pe intreg teritoriul Romaniei, in schimbul a 49.374, 295 tonecereale (orz) aflate in stocurile de interventie ale Agentiei de Interventie din Finlanda(Agency for Rural Affairs, Suomi, Finland) si ale Agentiei de Interventie din Germania(BLE Deutschland).Plata pentru orezul ambalat, furnizat la depozitele beneficiarului va fi cantitatea de cereale(orz) retrasa din stoculul de interventie al Agentiilordin Finlandasi din Germania, aprobata prin regulamentul UE 562/2011.Pentru decontarea cheltuielilor de transport, pe teritoriul Romaniei, pentru orezul livrat, suma neta maxima pusa la dispozitia operatorului economic este de 628.757, 01 lei respectiv 146.219, 16 ?Cantitatea minima de orez acceptata de a fi ofertata de catre operatorii economici participanti la procedura de achizitie este de 5.438, 577 tone.Pretul pe tona de orez ofertat, livrat si transportat la depozitele organismelor desemnate din Anexa 2 la caietul de sarcini, in lei, fara TVA, nu poate fi mai mare de 4.070, 61 lei/tona.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15611000-4 - Orez decorticat (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita furnizarea de orez ambalat in pachete unitare la depozitele organismelor nationale desemnate de pe intreg teritoriul Romaniei, in schimbul a 49.374, 295 tonetonecereale (orz) aflate in stocurile de interventie ale Agentiei de Interventie din Finlanda( si a Agentiei de Interventie din Germania.Valoarea totala estimata fara TVA (numai in cifre): 5.148.328, 99 ?respectiv 22.138.329, 49 lei, la echivalenta de 1 euro = 4, 3001 lei din data 01.10.2011, din care : - valoarea cerealelor (orz) din stocurile de interventie este de 5.002.109, 83 ?, respectiv 21.509.572, 48 lei. Cantitatea alocata pentru furnizarea acestui produs este de 49.374, 295 tone orz- Pentru decontarea cheltuielilor de transport, pe teritoriul Romaniei, pentru orezul livrat, suma neta maxima pusa la dispozitia operatorului economic este de 146.219, 16 ?respectiv 628.757, 01 lei Se solicita o cantitate minima de orez de 5.438, 577 tone.Pretul maxim pe tona de orez ofertat, livrat si transportat la depozitele organismelor desemnate din Anexa 2 la caietul de sarcini, este de 4.070, 61 lei, fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 5, 148, 328.99EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 26.750 ? sau 115.000 lei.valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se constituie prin oricare din formele si in conditiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006.Scrisoarea de garantie se va prezenta conform formularului F09 din sectiunea formulare. Daca scrisoare este emisa in alta limba, se va prezenta insotita de traducere legalizata. Daca se constituie prin virament bancar, se va scana OP-ul, cu confirmare de la banca, si se va depune in SEAP, pana la data si ora deschiderii ofertelor.Contul in lei in care va fi virata suma este RO29TREZ7005005XXX001097, deschis la Trezoreria Bucuresti, cod fiscal APIA 16517187.Daca ofertantul depune o contestatie si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectiv 9.774 lei;Indiferent de instrumentul bancar folosit, acesta se va depune in original la sediul autoritatii contractante in termen de 24 de ore de la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP Garantia de buna executie se va calculaconf. art.3 din Regulamentul (UE) nr. 562/2011si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, care devine anexa la contract.Daca garantia se constituie sub forma de Scrisoare de garantie bancara, aceasta se va prezenta conform formularului F15 din sectiunea formulare.Scrisoarea de garantie bancara se va prezenta in original.Daca scrisoarea de garantieeste emisa de o banca din strainatate, se va prezenta originalul acesteia, insotit de traducerea autorizata si legalizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europeneFONDUL EUROPEAN DE GARANTARE AGRICOLA- Planul European de Ajutoare pentru Persoanele cele mai Defavorizate din Romania (PEAD).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea. Se va completa si prezenta Formularul F02 - Declaratie de eligibilitate, din Sectiunea Formulare. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte.
2.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte.
3.Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte.
4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Se va completa si prezenta Formularul F03 din sectiunea formulare. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte.
5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va completa si prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu modelul prevazut in Formularul F06 din Sectiunea Formulare.Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte.
6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta Formularul F07 in conformitate cu modelul prevazut inSectiunea Formulare. Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator). Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Florin Marius Faur, Melinda Kerekes, Gheorghe Dorel Benu, Sterghiu Nicolae, Alexandru Stancu, Adriana Chirea , Anton Giminadis, Nelu Clipcea, Mircea Milcu, Marcela Baluta, Nicoleta Marinica, Aurel Macarie, Cristina Gavrila, Dumitra Mihaila, Elena Deaconu, Oana Enciu, Adrian Hiru, Roxana Pandaru, .Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat, tertsustinator si de fiecare subcontractant in parte.
7.Codul de inregistrare APIA, in copie, in conformitate cu Ordinul MADR nr. 22/2011, privind reorganizarea Registrului fermelor, care devine Registrul unic de identificare, in vederea accesarii masurilor reglementate de politica agricola comuna, care prevede caorice solicitant de plata al unei masuri de piata trebuie sa fie inregistratinRegistrul Unic de Identificare al APIA. Dupa inregistrare, solicitantul primeste un cod unic de inregistrare care se va mentiona ulterior in toate cererile adresate APIA. Daca ofertantul nu are inca acest cod poate completa o declaratie pe proprie raspunedere prin care se angajeaza sa obtina acest cod daca va fi declarat castigator la procedura de achizitie publica.Ofertantii pot obtine dovada ca sunt inregistrati la APIA, si pana la depunerea ofertelor.Documentele necesare pentru inregistrare sunt: - cerere tip completata;
- certificatul de inmatriculare la Registrul Comertului (copie);
- actul constitutiv al firmei;
- imputerniciri;Nota1: Codul de inregistrare poate fi obtinut de la APIA pana la data depunerii ofertelor siacesta sau declaratia se depun scanatin SEAP. Modelul cererii ce trebuie completata in vedereaobtinerii codului unic de inregistrare APIA, este prezentat in sectiunea Formulare ?FormularulF13.
8.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formular F12Nota 2 : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Nota 3: Pentru persoanele juridice straine:
a.Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta.
b.Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
c.Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Certificatul constatator:
-trebuie sa fie emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor ;
-din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica,
In conformitate cu prevederile art. 4, alin. (7), din Regulamentul (UE) nr. 807/2010, cu modificarile si completarile ulterioare ofertantul trebuie sa aiba sediul social intr-un stat membru UE.
-va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie. Nota: Pentru persoanele juridice straine:
Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale. - Se solicita ca Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 2 ani (2009, 2010) sa fie de cel putin: 7.500.000 ? . -Se va completa Formularul F04 din sectiunea Formulare.
In cazul asocierii, Documentul privind Capacitatea economica si financiara trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.Nota: Nivelurile minime privind Situatia economico-financiara trebuie sa fie indeplinite, prin cumul, de grupul de asociati.
2.Bilantul contabil intocmit la 31.12.201o-
Se va prezenta bilantul contabil aferent exercitiului financiar la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
3.Adeverinta bancara-Ofertantii vorprezenta o adeverinta bancara eliberata pentru autoritatea contractanta, care sa ateste posibilitatea constituirii, in cazul in care ofertantul va fi declarat castigator, a garantiei de buna executie in cuantumul si in conditiile prevazute de Regulamentul (UE) nr. 562/2011, respectiv 7.400.144, 25? sau 31.847.160, 89 lei. .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara se va demonstra prin prezentarea unei liste cu contracte (conform Formular F.05) cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii trei ani, care sa contina contracte, obiectul acestora, valori, perioade de livrare, beneficiari. Se solicita ca lista sa cuprinda cel putin o livrare de produse alimentare.
Nu se solicita niveluri minime ale valorii contractelor care fac obiectulexperientei similare.
Nota: Cerintele privind capacitatea tehnica si profesionala trebuie sa fie indeplinite, prin cumul, de grupul de asociati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
341/03.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori desemnati de catre UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul European de Garantare Agricola)
VI.3) Alte informatii
1.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici respectivi reofertarea in SEAP, in vederea departajarii ofertelor.2.Garantia solicitata, conf. art.3 din Regulamentul (UE) nr. 562/2011este de 150 ?/tona cereale retrasa din stocurile de interventie ale Uniunii Europene, pentru ca preluarea cerealelor se considera o plata in avans, acordata de Uniunea Euroepana furnizorului. Aceasta inseamna ca, pentru cantitatea de 49.374, 295tone cereale (orz) aflate in stocurile de interventie) x 150 ?, puse la dispozitie pentru furnizarea de orez, valoareagarantiei va fi de 7.400.144, 25? sau 31.847.160, 89 lei si se va constitui inainte de semnarea contractului de furnizare. S-a utilizat cursul din 03.10.2011, publicatin JOUE, 1? =4, 3001lei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal conform art. 256^2, alin. (1), lit. a) si alin. (2) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Tel. +40 213054975/+40 213054976, Email: [email protected], Fax: +40 213150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2012 09:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer