Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de piese de schimb auto si servicii de reparatie si de intretinere a autosanitarelor marca Fiat, Mecedes, Volkswagen, Ford, Dacia Drop Side 1.9 4x4 si Iveco.


Anunt de participare numarul 128783/23.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Ambulanta Judetean Vaslui
Adresa postala:  Str.Tipografiei, Nr.1, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730113, Romania, Punct(e) de contact:  Cristian Haba, Tel. 0235/361498, Email:  [email protected], Fax:  0235/311934, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de piese de schimb auto si servicii de reparatie si de intretinere a autosanitarelor marca Fiat, Mecedes, Volkswagen, Ford, Dacia Drop Side 1.9 4x4 si Iveco.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 150, 884RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pe durata acordului cadru se vor incheia doua contracte subsecvente
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Furnizare de piese de schimb auto si servicii de reparatie si de intretinere a autosanitarele marca Fiat, - Furnizare de piese de schimb auto si servicii de reparatie si de intretinere a autosanitarele marca Mecedes, - Furnizare de piese de schimb auto si servicii de reparatie si de intretinere a autosanitarele Volksagen,
- Furnizare de piese de schimb auto si servicii de reparatie si de intretinere a autosanitarele Ford, Iveco si Dacia 1, 9 4x4,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50110000-9-Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I-Furnizare de piese de schimb auto si servicii de reparatie si de intretinere pentru 10ambulante marca Fiat din care :
-Tipul Ducato2.0 ? 2 ambulante,
-Tipul Ducato 2.8 jtd ? 1ambulante,
-Tipul Ducato 2.2 multijet ? 5 ambulante,
- Tipul Punto 1, 3multijet-3 ambulante
Valoarea estimata, fara TVA: 228.120, 00 lei(cu echivalent in Euro 54.314, 29)Lotul IIFurnizare de piese de schimb auto si servicii de reparatie si de intretinere pentru 12ambulante marcaMercedes Benz din care :
- Tipul Vito 115 CDI? 8 ambulante,
- Tipul Sprinter 318 cdi ? 1 ambulanta
- Tipul Sprinter 316 cdi ? 3 ambulanteValoarea estimata, fara TVA: 420.000, 00 lei( cu echivalent in Euro 100.000, 00), Lotul IIIFurnizare de piese de schimb auto si servicii de reparatie si de intretinere pentru 5 ambulante marcaVolkswagen tipul Transporter si Crafter
- Tipul Transporter 4X4 ? 4 ambulante
- Tipul Crafter ? 1 ambulanta
Valoarea estimata, fara TVA: 271.200 lei( cu echivalent in Euro 64.571, 43), Lotul IVFurnizare de piese de schimb auto si servicii de reparatie si de intretinere pentru 12ambulante marcaFord tipul Transit, Iveco Daily 2.8, Dacia drop side 4x4 1.9Valoarea estimata, fara TVA: 231.564 lei( cu echivalent in Euro 55.134, 29)-Ford tranzit ? 2 ambulante
-Iveco daily 2.8 ? 6 ambulante
-Daciadrop side 4x4 1.9 ? 4 ambulante
Valoarea estimata fara TVA: 1, 150, 884RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Lotul I ? 2.281 leiLotul II ? 4.200 leiLotul III ? 2.712 leiLotul IV-2.316 leiGarantie de buna executie - 2% din valoarea contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din fondul asigurarilor de sanatate, contract cu CJAS Vaslui
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Operatorul economic va prezenta o declaratie privind eligibilitatea.
2.Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.
3.Certificat de participare la licitatiecu oferta independenta
4.Certificat fiscal eliberat de CompartimentulImpozite si Taxe localeal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, valabil la datadeschiderii ofertelor.
5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscalaal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata oligatiilor la bugetul general consolidat al statului, valabil la data deschiderii ofertelor.
6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
7.Operatorul economic va prezenta in copie documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica ( Certificat de inregistrare).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele in drept(copie ).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia pe propria raspundere si Lista principalelor livrari de produse ce fac obiectul contractului de achizitie publica, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, etc.pe o perioada de minim 3 (trei) ani.2.Autorizatie RAR3.In cadrul personalului tehnic de specialitate angajat sa existe minim un inginer cu specialitatea auto autorizat RAR. Aceasta cerinta va fi demonstrata prin prezentarea unei copii dupa diploma de studii superioare tehnice auto a unei copii dupa contractul de munca si a autorizatiei RAR.
4. Certificate constatatoare sau recomandari din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile contractuale.
5.Declaratie privind utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
6. Informatii privind subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepind cu ziua urmatoare celei in care sa luat cunostinta despre un act al autoritatii contractante ce incalca dispozitiile in materie de achizitie publica
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de AmbulantaJudeteanVaslui
Adresa postala:  Str. tipografiei, nr. 1, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730113, Romania, Tel. 0235361498, Email:  [email protected], Fax:  0235311934
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2011 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer