Licitatie Publica - furnizare de piese si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehicule ANCOM DR Cluj
Anunt de participare numarul 120407/28.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. Medusa Hotel International S.R.L.
Adresa postala: Sos Nordului nr. 24-26, et. 2, tronson II, camera 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014104, Romania, Punct(e) de contact: str. Jandarmeriei, nr.14 A, sect. 1, Bucuresti, Tel. 0040212326384, In atentia: Alexandra Scanteie, Email: [email protected], Fax: 0040212326386, Adresa internet (URL): www.medusaturism.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: turism
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de executie in cadrul proiectului "Complex de agrement "La Stejarii""
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str. Jandarmeriei, nr. 14 A, sect.1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie (rezistenta finisaje) si instalatii (sanitare, electrice HVAC, gaz, etc.) aferente obiectivului din cadrul proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212000-6 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.2)
45212100-7-Lucrari de constructii de complexe pentru petrecerea timpului liber (Rev.2)
45212110-0-Lucrari de constructii de centre de petrecere a timpului liber (Rev.2)
45212172-2-Lucrari de constructii de centre de recreere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construire Complex de Agrement cu o suprafata totala desfasurata de aproximativ 20.000 mp
Valoarea estimata fara TVA: 51, 676, 571RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
23 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de contravaloarea a 1.000.000, 00 ron (un milion ron)Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 57, 56%Buget Beneficiar :42, 44%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
FIDIC - Conform Conditii Generale de Contract pentru constructii pentru cladiri si lucrari ingineresti, proiectate de catre beneficiar, amendate prin Conditiile speciale parte din documentatia de atribuire
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea: formularul nr. II. 1
2. Declaratie pe proprie raspundere in legatura cu faptul ca ofertantul nu se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/ 2006: formularul nr. II 2;
3. Certificate fiscale privind plata impozitelor catre bugetul consolidat si cel local.
4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formularul II 3
5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69 indice 1din OUG 34/2006 ? formularul V.1
6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314 ? formular V.2-Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local-certificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului- copie certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Cifra medie de afaceri a candidatilor, minim impusa este de 23.500.000 euro. Se va calcula media din ultimii 3 ani pana la data depunerii candidaturii.(Formular nr.III.1)
2) Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani pana la data depunerii candidaturii.
3) Doar candidatul selectat castigator va depune Formularul nr. III.2 - Angajament Privind Asigurarea Riscului Profesional - completat;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor contracte de lucrari realizate in ultimii 5 ani impliniti la data depunerii candidaturii - Formular IV.1.
Cel putin un contract de lucrari finalizat in ultimii 5 ani de constructie de o cladire/pavilion/hala, care include structura de resistenta, utilitati, instalatii si finisaje, in care participarea candidatului la acest contract sa fi fost de minimum 51.676.571, 00 Ronfara TVA
Formularul IV.2 - Experienta similara.Indeplinirea cerintei obligatorii referitoare la experienta similara se demonstreaza prin prezentarea de:
- copii dupa Contractele de lucrari similare/acte aditionale si anexe/alte documente;
- copii dupa Procese Verbale de receptie la terminarea lucrarilor;
- Recomandari de la beneficiarul contractului ? Formularul IV.3 ? Certificat privind experienta antreprenorului - completat.1. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al organelor de conducere in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) - Formular IV.42. Lista cu personalul de specialitatece va fi alocat pentru executia lucrarilor (experti cheie)- Formular IV.5 - cu specificarea numelor si a pozitiilor in cadrul echipei si prezentarea de informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala, experienta si calificarea persoanelor direct responsabile pentru executia lucrarilor.
3. Se va prezenta Formular IV.6 - Curriculum Vitae ? pentru expertii cheie.
Expert cheie 1: Lider de contract (Manager proiect); Expert cheie 2: Specialist RTE; Experti cheie 3: Responsabili privind controlul tehnic de calitate in constructii; Expertul cheie 4: Manager si Coordonator de Securitate si sanatate in munca atestat conform HG300/2006, precum si un Specialist SSM
Declaratie de disponibilitate pe tot parcursul contractului - conform Formularului IV.7
Lista personalului responsabil pentru realizarea contractului.
Formularul IV.8 ? Angajamentul candidatului privind resursele umane.
Certificarile: ISO 9001, 14001, 18001, SA 8001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 10
Experienta similara-50pct, resurse umane-20pct, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-10pct, rata lichiditati 2009-10pct, solvabilitate patrimoniala 2009-10pct, capacitate financiara-20pct
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
oferta tehnica
30%
Descriere: componenta tehnica
3.
termeni executie
15%
Descriere: perioada de executie
4.
termeni/perioada garantie
5%
Descriere: garantie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2011 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2011 12:00
Locul: Str. Jandarmeriei, nr. 14 A, sect. 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEDR POR 5.2
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
documentatia este mai mare decat se permite in SEAP(PT contine parti scrise si desenate), se obtine din str.Jandarmeriei, nr.14A, S1, Bucuresti, in format electronic, pe DVD.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC MEDUSA HOTEL INTERNATIONAL SRL - SERVICIUL JURIDIC PROPRIU
Adresa postala: str. Nordului nr. 24 ? 26, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014104, Romania, Tel. 021.232.63.84, Email: [email protected], Fax: 021.232.63.86
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2011 15:15