Licitatie Publica - FURNIZARE DE PNEURI SI SERVICII CONEXE PENTRU PARCUL AUTO AL D.S.BISTRITA-NASAUD
Anunt de participare numarul 141255/21.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Bistrita-Nasaud
Adresa postala: Str.General Grigore Balan nr.21, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420016, Romania, Punct(e) de contact: Achizitii, Tel. +40 263232743, In atentia: Rus Adrian Vasile, Email: [email protected], Fax: +40 263231343, Adresa internet (URL): www.directiasilvicabn.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Bistrita-Nasaud
Adresa postala: Str.General Grigore Balan nr.21, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420016, Romania, Punct(e) de contact: Achizitii, Tel. +40 263232743, In atentia: Rus Adrian Vasile, Email: [email protected], Fax: +40 263231343, Adresa internet (URL): www.directiasilvicabn.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Bistrita-Nasaud
Adresa postala: Str.General Grigore Balan nr.21, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420016, Romania, Punct(e) de contact: SECRETARIAT, Tel. +40 263232743, In atentia: UNGUR ELENA, Email: [email protected], Fax: +40 263231343, Adresa internet (URL): www.directiasilvicabn.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA SI EXPLOATARI FORESTIERE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE DE PNEURISI SERVICII CONEXE PENTRU PARCUL AUTO AL D.S.BISTRITA-NASAUD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Produsele vor fi livrate la sediul CIRU VPP-Bistrita din Bistrita str. Calea Moldovei nr.13A, jud.BN, iar serviciile vor fi prestate la un service autorizat din mun.Bistrita
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 24, 000 si 402, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va incheia pe o durata de 12 luni, iar cel de-al doilea contract subsecvent se va incheia de la data expirarii primului contract subsecvent si pana la data expirarii acordului-cadru.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de pneuri si prestarea de servicii de reparare a pneurilor, inclusiv montare si echilibrare, pentru parcul auto al D.S. Bistrita-Nasaud.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34350000-5 - Pneuri pentru sarcina mica si mare (Rev.2)
50116500-6-Servicii de reparare a pneurilor, inclusiv montare si echilibrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile acordului-cadru:
- cantitate minima: produse: 39 buc si servicii: 49 buc ;
- cantitate maxima: produse: 529 buc si servicii: 608 buc ;
Cantitatile unui contract subsecvent:
- cantitate minima: produse: 1 buc si servicii: 1buc ;
- cantitate maxima: produse: 10 buc si servicii: 10 buc ;
Valoarea estimata fara TVA: intre 24, 000 si 402, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii de finantare ale R.N.P. ? Romsilva prin Directia Silvica Bistrita-Nasaud.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor livrari de produse furnizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Este necesar ca autoritatea contractanta sa cunoasca produsele din portofoliul ofertantului pentru a putea solicita referinte despre modul de indeplinire a contractelor anterioare.
4.Descrieri si/sau fotografii ale fiecarui produs, a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru.
5.Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Operatorul economic va face dovada ce detine service autorizat cu punct de lucru in municipiul Bistrita sau are incheiat un antecontract/contract de colaborare cu un service autorizat din municipiul Bistrita, valabil pe perioada derularii acordului-cadru de furnizare, in care vor fi prestate serviciile de montare/echilibrare a anvelopelor la autoturisme si camioane, precum si de vulcanizare la anvelopele/camerele de autoturisme, camioane si utilaje. In acest sens, operatorul economic va prezenta detalii referitoare la service-ul unde se vor efectua serviciile de montat/echilibrat/vulcanizat (adresa service-ului si programul de functionare).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2013 12:00
Locul: Directia Silvica Bistrita-Nasaud din Bistrita str. Gen.Grigore Balan, nr.21, jud.BN, et.I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt ele solicitate mai jos. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succinct, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie, inclusiv valori (cf.art.11, alin.4 din HG 925 / 2006). Ofertantul care uzeaza de dreptul prevazut mai sus areobligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, termen care nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare (cf.art.11, alin.5 din HG 925 / 2006). Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original, copie legalizata si/sau copie in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.In cazul in care dupa evaluarea propunerilor financiare se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei de urgenta 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Bistrita-Nasaud ? Oficiul Juridic
Adresa postala: Str.General Grigore Balan nr.21, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420016, Romania, Tel. +40 263232743, Email: [email protected], Fax: +40 263231343
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2012 14:17