Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE DE PNEURI PENTRU ACTIVITATEA DE TRANSPORT URBAN DE CALATORI IN MUNICIPIUL CLUJ NAPOCA


Anunt de participare (utilitati) numarul 111408/15.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT URBAN CALATORI CLUJ-NAPOCA
Adresa postala:  BD.21 DEC. 1989, NR.128-130, CLUJ-NAPOCA, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400604, Romania, Punct(e) de contact:  PETRICEAN CORNELIU, Tel. 0264-430917, Email:  [email protected], Fax:  0264-430931, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA CU ACTIVIT.RELEVANTA
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FURNIZARE DE PNEURI PENTRU ACTIVITATEA DE TRANSPORT URBAN DE CALATORI IN MUNICIPIUL CLUJ NAPOCA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATUC MAG.CENTRALA, B-DUL 21 DECEMBRIE NR.81-83
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 815, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE PNEURI PT ACTIVIT DE TRANSPORT URBAN CALATORI IN MUN.CLUJ NAPOCA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34352200-1 - Pneuri pentru autobuze (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PNEURI GRUPATE IN 4 LOTURI CF.DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 815, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare cf loturi ofertate;lot1-6500 lei;lot2-3300 lei;lot3-5600 lei;lot4-900 lei . Garantie buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Cf. HG170/12.02.2004 art.6 , furnizorii sunt obligati sa colecteze pneurile uzate in cantit.furnizata
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-formular 12A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006-formular 12B, Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat pina la data de 30 septembrie 2010, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , pt.pers.juridice straine documente care sa ateste o forma de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani-cerinta minima cifra medie de afaceri sa fie de cel putin : lot1-650000 lei;lot2-330000 lei;lot3-560000 lei;lot4-90000 lei ; se completeaza formularul "INFORMATI GENERALE"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani-formular 12D ; prezentarea a cel mult 3 contracte de furnizare pt.fiecare lot oferit in parte, incheiate si indeplinite in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de cel putin: lot1-97500 lei;lot2-49500 lei;lot3-84000 lei;lot4-13500 lei - formularul "EXPERIENTA SIMILARA ", prezentarea formularului "AUTORIZARE " din partea PRODUCATORULUI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
8950/10.11.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2011 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2011 10:00
Locul: SEDIUL RATUC , B-DUL 21 DECEMBRIE NR128-130
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICITII LEGALI AI OFERTANTILOR , CU IMPUTERNICIRE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala:  P-ta Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea:  CLUJ NAPOCA, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264 593866
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus , nr.6, sector3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic RATUC Cluj-Napoca
Adresa postala:  B-dul 21 Decembrie nr.128-130, Localitatea:  CLUJ NAPOCA, Cod postal:  400604, Romania, Tel. 0264 430917, Fax:  0264 430931, Adresa internet (URL):  www.ratuc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.11.2010 09:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer