Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de produse - echipamente pentru detectarea pierderilor in retele de apa potabila


Anunt de participare numarul 77915/22.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Tahal Consulting Engineers
Adresa postala: Bd. Lacul Tei nr.1-3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020371, Romania, Punct(e) de contact: Madalina Stan, Tel.021 528 04 89 Int.126, Email: [email protected], Fax: 021 528 04 93, Adresa internet (URL): www.tahal.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Tahal Consulting Engineers
Adresa postala: str.Turturelelor nr.11A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030881, Romania, Punct(e) de contact: d-na Madalina Stan, Tel.021 528 04 89, Email: [email protected], Fax: 021 528 04 93
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Tahal Consulting Engineers
Adresa postala: str.Turturelelor nr.11A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030881, Romania, Punct(e) de contact: d-na Madalina Stan, Tel.021 528 04 89, In atentia: documentatia de atribuire completa se afla pe site-ul SEAP, Email: [email protected], Fax: 021 528 04 93
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Tahal Consulting Engineers
Adresa postala: str.Turturelelor nr.11A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030881, Romania, Punct(e) de contact: d-na Madalina Stan, Tel.021 528 04 89, Email: [email protected], Fax: 021 528 04 93
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de produse - echipamente pentru detectarea pierderilor in retele de apa potabila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul SC Aquaserv SA Tulcea, str.Rezervorului nr.2, cod postal 820131
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cumpararea a 2 autolaboratoare, fiecare dintre ele constand din: vehicul-transporter pentru echipament si personal, sistem pentru prelocalizarea pierderilor de apa, corelator pentru localizarea exacta a pierderilor, detector de pierderi pentru confirmarea pierderilor in teren, debitmetru ultrasonic mobil, locator trasee conducte metalice, locator capace de camine ingropate, data logger mobil & PDA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31642000-8 - Aparate de detectie electronica (Rev.2)
34144700-5-Vehicule utilitare (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform descrierii din caietul de sarcini, pct.4.1
Valoarea estimata fara TVA: 786, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 15700RONGarantie de buna executie a contractului, de 5% din valoarea totala a contractului, constituita inainte de semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata se va efectua in doua transe egale, din fonduri asigurate prin contractul de finantare nr.91802/09.10.2008 incheiat intre Ministerul Mediului si SC Aquaserv SA Tulcea
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie de eligibilitate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUg34/2006
Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat
Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local
Certificat unic de inregistrare
Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul TeritorialPentru persoane juridice straine sunt acceptate documente edificatoare pentru cerintele de mai sus, cu conditia sa fie in conformitate cu prevederile legale din tara respectiva
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani: 2006, 2007, 2008
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani 2006, 2007, 2008, cu viza DGFPPentru persoane juridice straine sunt acceptate documente edificatoare pentru cerintele de mai sus, cu conditia sa fie in conformitate cu prevederile legale din tara respectiva
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru calificare, cifra medie de afaceri anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 2.360.000RONPentru calificare media profitului operational al ofertantului pe ultimii 3 ani financiari trebuie sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara-lista a livrarilor de produse similare efectuate in ultimii 3 ani
Recomandari din partea altor clienti
Dovada ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru calificare se cer: -Indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract care a avut ca obiect vanzarea de produse pentru detectarea pierderilor in retele de apa potabila;
-minim o recomandare;
-copie dupa certificatul ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
durata garantiei oferite, incluzand asistenta tehnica
20%
Descriere:
3.
numarul de ore de instruire privind utilizarea echipamentelor
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2009 12:00
Locul: Tahal Consulting Engineers, Bucuresti-sector 3, str.Turturelelor nr.11A, etaj 7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul sa participe la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): parte a contractului de asistenta tehnica privind managementul Proiectului "Reabilitarea si extinderea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Tulcea" finantat prin contractul nr.91802/09.10.2008, incheiat intre Ministerul Mediului si SC Aquaserv SA Tulcea
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 021 310 46 41, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Tahal Consulting Engineers - achizitii
Adresa postala: str.Turturelelor nr.11A, etaj 7, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030881, Romania, Tel.0740 021 145, Email: [email protected], Fax: 021 528 04 93
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2009 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer