Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de produse - mobilier scolar pentru unitatile subordonate Colegiului National Gh. Lazar


Anunt de participare numarul 60553/06.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Colegiul NationalGheorghe Lazar
Adresa postala: Bd Regina Elisabeta nr.48, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020921, Romania, Punct(e) de contact: Teodora Pana, Tel.3146289, Email: [email protected], [email protected], Fax: 3146289, Adresa internet (URL): www.cnlazar.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de produse - mobilier scolar pentru unitatile subordonate Colegiului National Gh. Lazar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile subordonate Colegiului National Gh. Lazar
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mobilier scolar pentru unitatile subordonate Colegiului National Gh. Lazar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36150000-7 - Mobilier scolar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Mobilier scolar, conform caietului de sarcini din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 850, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita o garantie de participare de 32.000 lei ce poate fi constituita prin scrisoare de garantie bancara sau OP.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local al Sectorului 5. Platile se vor face dupa incheierea procesului verbal de receptie a produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl. privind eligibilitatea.
2. Decl. privind neincadrarea in preved. art. 181.
3. Certif. constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat. Formulare tip eliberate in lunile sept/oct 2008.
4. Certif. constatator emis de ORC lunile sept/oct 2008.
5.Act constitutiv, statut/contract de societate.
6. Certif. de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Scrisoare de bonitate bancara
2. Bilant contabil la 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente.
3. Inform. privind cifra de afaceri
4. Lichiditate generala
5. Solvabilitate patrimoniala
6. Decl. contract
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3. Se solicita o medie de minim 2.500.000 lei4. Incadrarea indicatorului peste procentul de 95%5. Incadrarea indicatorului peste procentul de 25%Toate cerintele minime ref. la capacit. economico-financiara sunt ca urmare a obligativitatii ofertantului de a sustine din surse proprii toata furnizarea produselor ce fac obiectul contractului de achiz. publica si al graficului de esalonare al platilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista princip. prod. furnizate in ultimii 3 ani.
2. Fise de inform. privind experienta similara, recomandari.
3. Asig. cu pers. de spec.
4. Inform. privind protectia mediului.
5. Dosar de prezentare a sist. de conducere si de asig. a calitatii.
6. Docum. privind disponibilitatea in stocuri pt livrarea prod. solicitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Valoarea totala minima de 800.000 lei4. Adresa emisa de Min Mediului si Gospodarirea Apelor sau orice alt doc. din care sa rez ca ofertantul respecta masurile de prot. a mediului.5. Certif. ISO 9001 si 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
termen de livrare
15%
Descriere:
3.
caracteristici tehnice si functionale
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.09.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: De la sediul nostru, Serv. Contabilitate
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2008 12:00
Locul: La sediul nostru. Bd. Regina Elisabeta, nr. 48, sect. 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, membii ai comisiei de evaluare, observatorii desemnati.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.319.51.80, Fax: 319.51.80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Colegiul Gh. Lazar, Serv. Contabilitate
Adresa postala: Regina Elisabeta, nr. 48, sect. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020921, Romania, Tel.314.62.89, Fax: 314.62.89
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2008 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer