Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de produse - precontainer si containere (recipienti colectare)


Anunt de participare numarul 41076/04.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS BALCESTI
Adresa postala: ORASUL BALCESTI, STR. ALEEA PETRACHE POENARU, NR.1, JUD. VALCEA, Localitatea: Balcesti, Cod postal: 245400, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL-MIHAI POPESCU, Tel.0250840352, In atentia: Primarului Orasului Balcesti., Email: [email protected], Fax: 0250840352
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de produse - precontainer si containere (recipienti colectare)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Orasul Balcesti, sat Otetelisu, judetul Valcea.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse - precontainer si containere (recipienti) colectare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28213800-6 - Containere pentru deseuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Precontainer (utilaj, echipament tehnologic si functional cu montaj) - una bucata.
2. Containere (recipienti) colectare (utilaje fara montaj: - recipienti de colectare capacitate de 1, 1 mc. - 495 bucati;
- recipienti de colectare capacitate de 0, 4 mc.- 117 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 121, 750EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 5000 lei, constituita conform fisei de date.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat partial prin Programul PHARE 2004 - Schema de investiti pentru proiecte mici de gestionare a deseurilor si partial din bugetul local al orasului Balcesti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul inclusiv subcontarctantii sau partenerii trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru furnizarea unor astfel de produse.
2. Declaratie privind eligibilitatea.
3. Decalaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.
4. Decalaratie privind calitatea de participant la procedura.
5. Certificat de inregistrare si certificat constatator emis de ORC acesta din urma in original valabil la data depuneri ofertelor, autorizatie de functionare/altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimi trei ani va fi de cel putin 700000 lei pe total in cazul societatilor mixte - consortilor asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant.
2. Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimi trei ani. Profitul net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv.
3.Lichiditatea generala conform ultimului bilant contabil anual sa fie peste 100 %.
4. Solvabilitatea patrimoniala conform ultimului bilant anual sa fie de peste 30 %.
5. Certificate constatatoare plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale valabile la data depuneri ofertelor.
6. este permisa sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de catre o alta persoana juridica de ex. banci comerciale, societati de asigurare etc pentru acordarea de credite asigurarii cash-flow-ului pentru implementarea proiectului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse din ultimii trei ani. Ofertantul care livreaza produsele trebuie sa fi incheiat in ultimi trei ani cel putin trei contracte similare , facand dovada conform fisei de date.
2. Prezentarea de certificate cu termende valabilitate la zi atestate conform legislatiei in domeniu din care sa reuzulte respectarea standardelor de asigurare a calitatii ce se aplica contractului (Sistemul de Management al Calitatii).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
1. Valoarea ofertei
60%
Descriere:
2.
2. Durata de garantie acordata produselor
20%
Descriere:
3.
3. Durata de livrare
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2 din 04.01.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei solicitari scrise, plata prin virament sau numerar la casieria unitatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2008 13:00
Locul: Sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri scrise din partea reprezentantilor legali ai ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat partial prin Programul PHARE 2004 - Schema de Investitii pentru Proiecte Mici de Gestionare a Deseurilor.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor .
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti, Sectia Contencios Administrativ.
Adresa postala: Str. Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Balcesti - jurist primarie.
Adresa postala: str. Aleea Petrache Poenaru, nr. 1, Localitatea: Balcesti, Cod postal: 245400, Romania, Tel.0250840352, Email: [email protected], Fax: 0250840352
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2008 11:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer