Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de produse - pupitre, catedre si scaune pentru salile de clasa de la Scoala 147, corp B


Anunt de participare numarul 31909/11.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Colegiul NationalGheorghe Lazar
Adresa postala: Bd Regina Elisabeta nr.48, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020921, Romania, Punct(e) de contact: Teodora Pana, Tel.3146289, Email: [email protected], [email protected], Fax: 3146289, Adresa internet (URL): www.cnlazar.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de produse - pupitre, catedre si scaune pentru salile de clasa de la Scoala 147, corp B
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scoala 147, Corp B
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pupitre, catedre si scaune pentru salile de clasa de la Scoala 147, corp B
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36151100-5 - Pupitre (Rev.1)
36111410-9-Scaune pentru salile de clasa (Rev.1)
36121000-5-Mobilier de birou (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Mobilier scolar pentru Scoala 147, conform caietului de sarcini din documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru suplimentarea de produse conform art. 122, lit. e din OUG 34/2006.
Valoarea estimata fara TVA: 123, 525.06EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita o garantie de participare de 7.500 ron ce poate fi constituita prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local al sectorului 5. Platile se vor face dupa incheierea procesului verbal de receptie a produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea.
2. Declaratie privind neincadrarea in preved. art. 181
3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si local - formulare tip eliberate in lunile sept-oct 2007.
4. Certif. constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in lunile sept-oct 2007.
5. Act constitutiv (statut/contract de societate)
6. Certif. de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Scrisoare de bonitate bancara
2. Bilant contabil la data de 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente.
3. Informatii privind cifra de afaceri
4. Lichiditate generala
5. Solvabilitate patrimoniala
6. Declaratie contract
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3. Se solicita o medie de minim 1.400.000 lei4. Incadrarea val. indicatorului peste procentul de 95%5. Incadrarea valorii indicatorului peste procentul de 25%. Toate cerintele minime referitoare la capacitatea economico-financiara sunt impuse ca urmare a obligativitatii ofertantului de a sustine din surse proprii toata furnizarea produselor ce fac obiectul contractului de achizitie publica si al graficului de esalonare al platilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani.
2. Fise de informatii privind experienta similara, recomandari
3. Asigurarea cu personal de spec.4. Informatii privind protectia mediului
5. Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii
6. Documente privind disponibilitatea in stocuri pentru livrarea produselor solicitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Valoarea toatala minima de 400.000 lei4. Adresa Min. Mediului si Gospod. Apelor sau orice alt doc din care sa rezulte ca se respecta masurile de protectia mediului.5. Certificare ISO 9001 si 14001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Termen de livrare
15%
Descriere:
3.
Caracteristici tehnice si functionale
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2880
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: De la sediul nostru din Bdul Regina Elisabeta, nr. 48, Serviciul Contabilitate, contra sumei de 50 lei platibili la casierie.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2007 12:00
Locul: Colegiul National Gheorghe Lazar
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contabilitate, Colegiul Gheorghe Lazar
Adresa postala: Bdul Regina Elisabeta, nr. 48, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020921, Romania, Tel.3146289, Email: [email protected], Fax: 3146289
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2007 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer