Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de produse alimentare


Anunt de participare numarul 29263/24.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL SPORTIV NATIONAL "LIA MANOLIU"
Adresa postala: B-dul Basarabia nr. 37 - 39, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022103, Romania, Punct(e) de contact: MIHAIL HEICA, Tel.021-318.00.80; 021-318.00.81; 021-318.00.82;, Email: [email protected], Fax: 021-318.00.83; 031-805.65.54
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La raft
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 4, 673, 950RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de produse alimentare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
01120000-4 - Legume, produse horticole si plante de pepiniera (Rev.1)
01130000-7-Fructe, fructe cu coaja, plante utilizate la prepararea bauturilor si a condimentelor (Rev.1)
01250000-4-Animale mici vii si produse obtinute de la acestea (Rev.1)
05000000-5-Pesti, produse pescaresti si alte produse pescaresti secundare (Rev.1)
15000000-8-Produse alimentare si bauturi (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile se gasesc pe luni si an in fisa de date a achizitiei. Cantitatile se pot ajusta cu (+/-)50%
Valoarea estimata fara TVA: 4, 673, 950RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 70.109, 25 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii C.S.N. "Lia Manoliu"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Certificat de atestarefiscala privind impozitele si taxele locale;Certificate de atestare fiscala; Certificat constatator obiect de activitate (cod CAEN)- eliberat de Oficiul Registrului Comertului; Copie dupa Certificatul Unic de Inregistrare. Alte conditii de participare sunt in fisa de date a achizitiei.ATENTIE!!!!!
Toate documentele care vor fi prezentate vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana si legalizate
Nu este permisa completarea ulterioara a documentelor solicitate.Lipsa unuia dintre documentele enuntate anterior , atrage descalificarea operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
-asigurarea riscului profesional;
-bilantul contabil sau extrase de bilant la 31.12.2006 si 30.06.2007, Nu este permisa completarea ulterioara a documentelor solicitate.Lipsa unuia dintre documentele enuntate anterior , atrage descalificarea operatorului economic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Alte conditii de participare sunt in fisa de date a achizitiei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3ani; EXPERIENTA SIMILARA;RESURSE UMANE SI STRUCTURA MANAGEMENTULUI; Alte conditii de participare sunt in fisa de date a achizitiei.
Atentie!!!
Nu este permisa completarea ulterioara a documentelor solicitate.Lipsa unuia dintre documentele enuntate anterior , atrage descalificarea operatorului economic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente , prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii alimentelor ISO, HACCP sau similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3883 / 13.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata caietului de sarcini se face cu O.P sau cu numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.11.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2007 13:00
Locul: sala de sedinte a Hotelului Sport din incinta C.S.N. "Lia Manoliu"
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cu imputernicire din partea operatorului economic
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2007 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer