Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de produse: carnete cu bilete de intrare, carti postale ilustrate, atlas de harti vechi, volumul XXI al muzeului, atlasul "Parcul Carol I"


Anunt de participare numarul 26470/02.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUZEUL MUNICIPIULUI BUCURESTI
Adresa postala: Bd. I. C. Bratianu, nr. 2, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030902, Romania, Punct(e) de contact: STEFAN VARLAM, Tel.3156858, Email: [email protected], Fax: 3102562, Adresa internet (URL): www.muzeulbucurestiului.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica de subordonare locala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de produse: carnete cu bilete de intrare, carti postale ilustrate, atlas de harti vechi, volumul XXI al muzeului, atlasul "Parcul Carol I"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Muzeului Municipiului Bucuresti din Bd. I. C. Bratianu, nr. 2, sector 3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are la baza furnizarea de produse: carnete cu bilete de intrare, carti postale ilustrate, volumul XXI al muzeului, atlas de harti vechi si albumul Parcul Carol I.
Tiparirea biletelor de intrare este necesara in vederea accesului vizitatorilor in muzee; Muzeul Municipiului Bucuresti incearca sa promoveze prin editarea cartilor postale ilustrate si a cartilor istoria veche a inceputului de secol XX din Bucuresti, atat prin imagini cat si prin cuvinte
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22980000-3 - Bilete (Rev.1)
22110000-4-Carti tiparite (Rev.1)
22310000-6-Carti postale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Carnete cu bilete de intrare - 45.000 bilete, Carti postale ilustrate - 5000 bucati, Volumul XXl al muzeului -500 bucati,
Atlas de harti vechi - 500 bucati,
Albumul Parcul Carol I - 500 bucati.
Valoarea estimata fara TVA: 215RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare-cuantumul este de 2% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica.Garantia de buna executie-cuantumul este de 10% din pretul contractului de achizitie publica.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Achizitorul are obligatia de a efectua plata catre executant in termen de 10 zile de la emiterea facturii de catre acesta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractuanta accepta doar operatori economici individuali.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea si Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 180 din OUG34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economica si financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: Fisa de informatii generale.Bilantul si contul de profit si pierdere la data de 31.12.2006 - fotocopii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnicaInformatii privind managementul firmei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii: Experienta similara-prezentarea de tiparituri similare celor solicitate prin caietul de sarcini: cate un exemplu din urmatoarele: - bilete de intrare;
- carti postale ilustrate;
- carti tiparite.Cerinte obligatorii: Certificatul managementului calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face in numerar, la casieria Muzeului Municipiului Bucuresti; inbaza bonului se va intra in posesia documentatiei de atribuire.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2007 12:00
Locul: Sediul Muzeului Municipiului Bucuresti din Bd. I.C. Bratianu, nr. 2, sect. 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor pot participa reprezentanti imputerniciti de catre agentii economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Cerintele minime de calificare pe care trebuie sa le indeplineasca candidatii pentru a fi considerati calificati: - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 180 din OUG34/2006.- Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului fotocopie.- Cetificatul managementului calitatii.- Experienta similara - prezentarea de tiparituri similare celor solicitate prin caietul de sarcini;cate un exemplu din urmatoarele: - bilete de intrare;
- carti postale ilustrate;
- carti tiparite.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada Stravropoleos, nr 6, sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030902, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: Fax 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada Stravropoleos, nr 6, sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030902, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: Fax 310.46.42
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2007 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer