Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE DE PRODUSE CONSUMABILE PENTRU IMPRIMANTE, COPIATOARE, FAXURI SI MULTIFUNCTIONALE


Anunt de participare numarul 122687/04.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala:  str. Ilie Macelaru nr. 28A, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400380, Romania, Punct(e) de contact:  ADA PINTICAN, Tel. 0264-205435, In atentia:  CHIOREAN DAN, Email:  [email protected], Fax:  0264-205429, Adresa internet (URL):  www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD SA SDEE SATU MARE
Adresa postala:  str.Mircea cel Batran nr.10/A, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440012, Romania, Punct(e) de contact:  ing. Chiorean Adrian Dan, Tel. 0261 - 805829, In atentia:  ing. Chiorean Adrian Dan, Email:  [email protected], Fax:  0261-805827
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD SA SDEE SATU MARE
Adresa postala:  str.Mircea cel Batran nr.10/A, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440012, Romania, Punct(e) de contact:  ing. Chiorean Adrian Dan, Tel. 0261 - 805829, In atentia:  ing. Chiorean Adrian Dan, Email:  [email protected], Fax:  0261-805827
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD SA SDEE SATU MARE
Adresa postala:  str.Mircea cel Batran nr.10/A, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440012, Romania, Punct(e) de contact:  ing. Chiorean Adrian Dan, Tel. 0261 - 805829, In atentia:  ing. Chiorean Adrian Dan, Email:  [email protected], Fax:  0261-805827
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: electricitate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE DE PRODUSE CONSUMABILE PENTRU IMPRIMANTE, COPIATOARE, FAXURI SI MULTIFUNCTIONALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul SDEE Satu Mare, str. Mircea cel Batran, nr.10
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE DE PRODUSE CONSUMABILE PENTRU IMPRIMANTE, COPIATOARE, FAXURI SI MULTIFUNCTIONALE, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI ANEXAT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. crt Tip aparatCod consumabilCantitate
1 HP DESKJET 1220C/1280C BLACK HP 45C51645AE32
2 HP DESKJET 6980/Photosmart D5160 BLACK HP 339C9504EE22
3 HP Photosmart Plus ALL IN ONE BLACK HP 364CB316EE14
4 HP Photosmart Plus ALL IN ONE CYAN HP 364CB323EE7
5 HP Photosmart Plus ALL IN ONE MAGENTA HP 364CB324EE7
6 HP Photosmart Plus ALL IN ONE YELLOW HP 364CB325EE7
7 HPF4210/DeskJet D5560 BLACK HP 300CC640EE14
8 HP F4210//DeskJet D5560 COLOR HP 300CC643EE10
9 HP DESKJET 1220C/1280C COLOR HP 78C6578DE16
10 HP DJ 5652 BLACK HP 56C9502AE20
11 HP DJ 5652 COLOR HP 57C6657AE8
12HP DESKJET 6980/Photosmart D5160 COLOR HP 344 C9363EE10
13 HP Designjet 500/500+ BLACK 10 HP 10C4844A5
14 HP Designjet500/500+ CYAN 82 HP 82C4911A3
15 HP Designjet500/500+ MAGENTA 82 HP 82C4912A3
16 HP Designjet500/500+ YELLOW82 HP 82C4913A3
17 HP COLOR LASERJET 2550L CYAN4000 pag. Q3961A2
18 HP COLOR LASERJET 2550L MAGENTA4000 pag. Q3963A2
19 HP COLOR LASERJET 2550L YELLOW4000 pag. Q3962A2
20 HP COLOR LASERJET 2550L IMAGE DRUMQ3964A1
21 HP COLOR LASERJET CP 1215 BLACKCB540A3
22 HP COLOR LASERJET CP 1215 CYANCB541A2
23 HP COLOR LASERJET CP 1215 MAGENTACB543A2
24 HP COLOR LASERJET CP 1215 YELLOWCB542A2
25 HP OFFICEJET 4500 ALL IN ONE BLACKHP 901 CC654AN12
26 HP OFFICEJET 4500 ALL IN ONE COLORHP 901 CC656AN10
27 Ricoh Afficio FX16 430475 (Type 275)3
28 XeroxWork Centre PE 16 113R006676
29 XEROX Phaser 3250 106R0137414
30 XEROX Work Centre PE 120013R0060616
31 XEROX Work Centre PE220 013R006218
32 XEROX PHASER 3117/3122 106R0115980
33 XEROX Document Centre 440DC/440ST 113R3184
34 XEROX DocuPrint N40113R001842
35 XEROX Phaser 3200 MFP 3000 pag. 113R007308
36 XEROX WorkCentre 5020 106R012774
37 Xerox Phaser 3140 2500 pag. 108R0090935
38 XEROX Phaser 3100 MFP 4000 pag. 106R0137935
39 CANON FAX L220 CO144052
40 XeroxWork Centre 3220 106R0148620
41 HP Officejet Pro 8000 BLACK HP 940 XL C4906AE6
42 HP Officejet Pro 8000 CYAN HP 940 XL C4907AE3
43 HP Officejet Pro 8000 MAGENTA HP 940 XL C4908AE3
44 HP Officejet Pro 8000 YELLOW HP 940 XL 4909AN3
Valoarea estimata fara TVA: 62, 532RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 1000 lei... respectiv 500lei.. pentru IMM-uriGarantia de buna executie este de 10 % (5% pentru IMM) din valoareacontractului de furnizare .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea achizitiei se face din surse proprii.Plata se face la 120 de zile de la data inregistrarii la beneficiar a facturii confirmate .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul depunerii ofertei comune .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului /Autorizatie de functionare / altele echivalente
Certificat constatator, in copie nelegalizata , emis cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea ofertelor , de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte:
-domeniu de activitate al ofertantuluicorespunde obiectului procedurii
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea este in incapacitate de plata
Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie pe care se va preciza: numele societatii, numele reprezentantului legal-functia, data, semnatura si mentiunea: conform cu originalulCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: 1. Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente
2. Balanta aprilie 2011
3. Declaratii bancare, privind bonitatea
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta toate documentele solicitate in fisa de date a achizitiei anexata astfel: Fisa de informatii generale , Lista principalelor contracte de livrari de produse similare efectuate in ultimii 5 ani , Fisa/fise de informatii privind experienta similara , Recomandari, Informatii privind subcontractantii, Standarde de asigurare a calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in sistemul SEAP pt.a putea licita electronic.Numarul de runde ale licitatiei electronice 1 runda, durata rundei 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2011 12:00
Locul: SDEE SATU MAREstr. Mircea cel Batran, nr. 10, Satu Mare, jud. Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. : (+4)021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  : (+4)021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al SDEE Satu Mare
Adresa postala:  str.Mircea cel Batran nr.10/A, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440012, Romania, Tel. 0261805829, Email:  [email protected], Fax:  0261805827
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2011 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer