Licitatie Publica - Furnizare de produse de birotica si menaj ? D.S. Arges
Anunt de participare numarul 142672/22.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica ARGES
Adresa postala: str. Trivale, nr. 82, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110058, Romania, Tel. +40 248213434, In atentia: Dorel Biriboiu, Email: [email protected], Fax: +40 248214099, Adresa internet (URL): www.silvapit.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP
Adresa postala: ., Localitatea: ., Cod postal: ., Romania
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP
Adresa postala: ., Localitatea: ., Cod postal: ., Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de produse de birotica si menaj ? D.S. Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Directiei Silvice Arges,
Pitesti, str. Trivale, nr. 82, jud. Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 997.5 si 536, 191RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor subsecvente este trimestriala; LOT 1 : Valoarea estimata maxima (fara TVA) a celui mai mare contract subsecvent: 111.726, 00 lei; LOT 2 : Valoarea estimata maxima (fara TVA) a celui mai mare contract subsecvent: 34.578, 00 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de produse de birotica si menaj ? D.S. ArgesPe perioada acordului cadru se vor incheia contracte subsecvente cu operatorul economic castigator (ultimul contract fiind valabil pana la implinirea a 24 de luni de la semnarea acordului cadru), valorile estimate ale fiecaruia dintre acestea incadrandu-se in valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192000-1 - Accesorii de birou (Rev.2)
30197000-6-Articole marunte de birou (Rev.2)
30237300-2-Accesorii informatice (Rev.2)
39830000-9-Produse de curatat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime-maxime estimate care vor face obiectul: - Acordului cadruCantitatea si denumirea pentru fiecare produs de birotica se afla in caietul de sarcini, tabelurile A1 si B1.- Contractului subsecvent estimat a fi atribuit pe durata acordului cadruCantitatea si denumirea pentru fiecare produs de birotica se afla in caietul de sarcini, tabelurile A2 si B2.
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 997.5 si 536, 191RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: LOT1:6.615, 86lei si LOT2:4.107, 96lei.Data la care se calculeaza echivalenta leu/alta valuta: 10 zile de la data publicarii anuntului de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, numerar la sediul autoritatii contractante contul RNP Romsilva?DS Arges, str. Trivale, nr.82, PITESTI, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor.In cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul RNP Romsilva ? DS Ages(R1590120, J40/450/1991): Cont: RO17RZBR0000060000197191?Raiffeisen Bank Pitesti, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare(OP, etc) sa fie scanata si postata pe SEAP in fisier separat denumit ?Garantie de participare? impreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica. Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006: LOT 1:3.307, 93 lei si LOT 2:2.053, 98 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale. Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3 din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii ale Directiei Silvice Arges.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);i)Se va completa formularul: Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica); operatorii economici participanti la procedura in calitate de terti sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit. a), c1) si d).
Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele: Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa prezinte: -certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori, subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 .(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)i) Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Persoane cu func?ie de decizie in cadrul Direc?iei Silvice Arge?: Armand Chiriloiu, Valerian Jinga, Petru?a Vilcoci, Emil Ioan Nitescu, Catalin Podea, Dorel Biriboiu, Pana Gheorghe, Tiberiu Mirica, Petre Marin Ponescu. Cerinta nr. 1Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a furniza produsele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.i) Se va atasa Actul constitutiv, Statutul si Sentinta civila definitiva de infiintare ? in cazul Asocia?iilor sau Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului ? in cazul Societatilor Comerciale. Toate cele mentionate anterior sa contina date reale la data depunerii ofertei, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni: - cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau- societatea se afla in incapacitate de plata.
ii) Se vor atasa documente relevante care atesta faptul ca este vorba de o unitate protejata ce are dreptul de a furniza produsele solicitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fiede cel putin 223.452, 00 lei pentru LOT 1 si 69.156, 00 lei pentru LOT 2 . Documente obligatorii: 1. Se va completa formularul Cifra medie de afaceri. Se va declara cifra de afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012 atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE: 2010:4, 2122 lei/euro 2011:4, 2349 lei/euro 2012:4, 4560 lei/euroCifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente obligatorii: 1. Se va completa formularul Cifra medie de afaceri. Se va declara cifra de afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012 atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE: 2010:4, 2122 lei/euro 2011:4, 2349 lei/euro 2012:4, 4560 lei/euroCifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Ofertantul are obligatia de a prezenta formularul ?Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani?, care sa continaminim un contract in valoare de cel putin 60.000, 0 lei pentru LOT 1 ?i 15.000, 0 lei pentru LOT 2, prin care sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani produse similare. Pentru contractul care sustine indeplinirea acestei cerinte se va completa formularul ?Experienta similara? insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa reiasa valori, perioade de livrare, beneficiari.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE: 2010:4, 2122 lei/euro 2011:4, 2349 lei/euro 2012:4, 4560 lei/euro.
Cerinta nr. 2 Ofertantul va prezenta mostre ale urmatoarelor produse: LOT 1 - fluid corector, creion mecanic, mine creion mecanic, pix cu mina diverse culori, mine pix pentru pixurile cu mina retractabila, guma creion, cutter M18 mm, fineliner /varf04 mm, marker permanent - F 0.6 mm, marker permanent CD/DVD - F 0.4 mm, text marker, roller ink, roller gel, capsator classic30 file, perforator 25 file, dosar A4 carton cu elastic, dosar A4 carton incopciere 1/1, dosar A4 carton incopciere 1/2, dosar A4 carton plic, dosar A4 carton ?ina, dosar A4 plastic cu gauri, condica de prezenta, hartie A4 80gr/mp(culoare alba, 500 coli/top), hartie A3 80gr/mp (culoare alba, 500 coli/top), mapa folie protectie documente, biblioraft A4PP/Paper 8 cm, calculator 16 digit cu ecran rabatabil, LOT 2 -hartie igienica 2 straturi, prosoape de bucatarie, saci menaj 35L, sapun toaleta, sapun lichid cu pompita, odorizant gel WC, bureti de vase, bureti de vase metalici ?i laveta microfibra pentru geamuri. Mostrele vor fi transmise la sediul Directiei Silvice Arges, str. Trivale, nr. 82, Pitesti la Secretariat, parter, pana la data limita de depunere a ofertelor si vor fi restituite ofertantilor necastigatori dupa finalizarea procedurii de achizitie publica. Mostrele ofertantului castigator se pastreaza de autoritatea contractanta pentru verificarea produselor furnizate pe durata acordului cadru.
Cerinta nr. 3 Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au capacitate sa furnizeze hartie pentru copiator A4 si A3 care respecta caracteristicile tehnice prevazute in caietul de sarcini, caracteristici determinate prin urmatoarele metode: SR EN ISO 536:97, SR EN ISO 534:05, SR EN ISO 2470:01, SR EN ISO 2471:01.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul are obligatia de a prezenta formularul ?Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani?, care sa continaminim un contract in valoare de cel putin 60.000, 0 lei pentru LOT 1 si 15.000, 0 lei pentru LOT 2, prin care sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani produse similare. Pentru contractul care sustine indeplinirea acestei cerinte se va completa formularul ?Experienta similara? insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa reiasa valori, perioade de livrare, beneficiari.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE: 2010:4, 2122 lei/euro 2011:4, 2349 lei/euro 2012:4, 4560 lei/euro.Ofertantul va prezenta mostre ale urmatoarelor produse: LOT 1 - fluid corector, creion mecanic, mine creion mecanic, pix cu mina diverse culori, mine pix pentru pixurile cu mina retractabila, guma creion, cutter M18 mm, fineliner /varf04 mm, marker permanent - F 0.6 mm, marker permanent CD/DVD - F 0.4 mm, text marker, roller ink, roller gel, capsator classic30 file, perforator 25 file, dosar A4 carton cu elastic, dosar A4 carton incopciere 1/1, dosar A4 carton incopciere 1/2, dosar A4 carton plic, dosar A4 carton sina, dosar A4 plastic cu gauri, condica de prezenta, hartie A4 80gr/mp(culoare alba, 500 coli/top), hartie A3 80gr/mp (culoare alba, 500 coli/top), mapa folie protectie documente, biblioraft A4PP/Paper 8 cm, calculator 16 digit cu ecran rabatabil, LOT 2 -hartie igienica 2 straturi, prosoape de bucatarie, saci menaj 35L, sapun toaleta, sapun lichid cu pompita, odorizant gel WC, bureti de vase, bureti de vase metalici ?i laveta microfibra pentru geamuri. Mostrele vor fi transmise la sediul Directiei Silvice Arges, str. Trivale, nr. 82, Pitesti la Secretariat, parter, pana la data limita de depunere a ofertelor si vor fi restituite ofertantilor necastigatori dupa finalizarea procedurii de achizitie publica. Mostrele ofertantului castigator se pastreaza de autoritatea contractanta pentru verificarea produselor furnizate pe durata acordului cadru.Se va prezenta raport de incercare pentru hartie pentru copiator A4 si A3, emis de un laborator acreditat si declaratie de conformitate pentru produsele specificate anterior.
III.2.4) Contracte rezervate
Da
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7593/06.03.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Comunic privind rez proc va fi transmis pe SEAP si prin utiliz uneia din modalitatile de comunicare: fax/e-mail/posta.Dc din motive tehnice exclusiv legate de performantele SEAP, nu este posibila transmiterea in format electronic prin SEAP, doc resp se transmit autorit contr in scris prin fax la 0248214099 sau vor fi depuse la Secret. D.S. Arges.Autorit contr are dreptul de a solicita ofert, in circ except, inainte de expirarea per de valabil a ofertei, prelungirea acestei per.In cazul extinderii per de valabil a ofertei per de valabil a garant pentru participare va fi prelungita in mod coresp. Ofertantul are oblig de a comunica autorit contract dc este sau nu de acord cu prelungirea per de valabil a ofertei.Ofertantul care nu este de acord cu prelung per de valabil a ofertei se considera ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea gar de particip. In sit in care doi sau mai multi op ec ale caror oferte au fost declarate admisibile, au ofertat pret cele mai mici egale, autorit contract va solicita numai lor dep de noi of de pret, pe SEAP in sect ?Clarificari?.Op ec au dreptul sa imbunateteasca pret ofertat ant, urmand ca of care contine noul pret cel mai scazut sa fie decl castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Directiei Silvice Arges
Adresa postala: str. Trivale, nr. 82, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110058, Romania, Tel. +40 248213434, Email: [email protected], Fax: +40 248214099, Adresa internet (URL): www.silvapit.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2013 20:34