Licitatie Publica - Furnizare de produse de protectia plantelor pentru combaterea agentilor de daunare
Anunt de participare numarul 8525/02.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA SATU MARE
Adresa postala: SATU MARE 1 DECEMBRIE 1918 NR. 13, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440010, Romania, Punct(e) de contact: ALICE NADAS, Tel.0261710064, Email: [email protected], Fax: 0261715350
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Unitatea Fitosanitara Satu Mare
Adresa postala: Str. Lacramioarei, Nr. 37, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440067, Romania, Tel.0261/711049, In atentia: Ing. Ioan Petras, Email: [email protected], Fax: 0261/711049
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Unitatea Fitosanitara Satu Mare
Adresa postala: Str. Lacramioarei, Nr. 37, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440067, Romania, Tel.0261/711049, Email: [email protected], Fax: 0261/711049
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Unitatea Fitosanitara Satu Mare
Adresa postala: Str. Lacramioarei, Nr. 37, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440067, Romania, Tel.0261/711049, Email: [email protected], Fax: 0261/711049
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Agricultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de produse de protectia plantelor pentru combaterea agentilor de daunare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatea Fitosanitara, Str. Lacramioarei Nr. 37, Satu Mare, Jud. Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitii de produse de uz fitosanitar pentru combaterea complexului de boli foliare si ale spicului, plosnita cerealelor si gindacului balos la griu si orz, omida paroasa pe aliniamente si in parcuri, paduchele din San Jose - vara rapan la mar si par, focul bacterian, rozatoare mici.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24210000-9 - Pesticide (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
produse de uz fitosanitar conform documentatiei de atribuire nr. 1269 / 27.03.2007 atsat
Valoarea estimata fara TVA: 171, 131RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot 1-735 RON, Lot 2-105 RON, Lot 3-42 RON, Lot 4-350 RON, Lot 5-520 RON, Lot 6-170 RON, Lot 7-115 RON; Garantia de buna executie este de 5% dinpretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul statului cf.OM 911/ 2004 si OM 950/2005, prin adresele 100243, 100289, 100290, 100295, 100296-plata va fi achitata in lei de catre DADR in 5 zile de la alocarea fondurilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In conditiile asocierii unui grup de ofertanti se va respecta OUG Nr. 34 / 2006, art. 24
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34 / 2006 - Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat general consolidat si bugetul local eliberat de autoritatile competente, Certificat de Inmatriculareeliberat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei (copie), Certificatconstatator eliberat deOficiul Registrului Comertului(original sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2006(copie), Informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, autorizatie de comercializare pentru produse de uz fitosanitar valabile
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1269 / 27.03.2007 - Documentatia de atribuire
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2007 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2007 11:00
Locul: Str. Lacramioarei Nr. 37, Satu Mare, Jud. Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputernicitii acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu Nr. 8, Satu Mare, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261/710661, Fax: 0261/710501
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu Nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depun la CNSC in termenul legal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918, Nr. 13, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440010, Romania, Tel.0261/710064, Email: [email protected], Fax: 0261/715350
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2007 16:15