Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de produse de protectie a plantelor pentru combaterea agentilor de daunare


Anunt de participare numarul 47001/19.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA SATU MARE
Adresa postala: SATU MARE 1 DECEMBRIE 1918 NR. 13, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440010, Romania, Punct(e) de contact: Alice Nadas, Tel.0261710064, Email: [email protected], Fax: 0261715350
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Unitatea Fitosanitara Satu Mare
Adresa postala: str. Lacramioarei nr.37, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440067, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Petras Ioan, Tel.0261-711049, Email: [email protected], Fax: 0261-711049
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Agricultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de produse de protectie a plantelor pentru combaterea agentilor de daunare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatea Fitosanitara, Satu Mare, str. Lacramioarei nr. 37, judetul Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitii de produse de protectie a plantelor pentru combaterea complexului de boli foliare si ale spicului, plosnita cerealelor si gandacul balos la grau si orz, omida paroasa pe aliniamente si in parcuri, paduchele din San Jose- vegetatie, rapan la mar si par, focul bacterian, acarieni si mana la vita de vie, rozatoare mici la culturile agricole inclusiv plantatii pomicole
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24210000-9 - Pesticide (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produse de protectie a plantelor conform documentatiei de atribuire atasat
Valoarea estimata fara TVA: 301, 004RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: lot1-1273lei, lot2-105lei, lot3-37lei, lot4-423lei, lot5-834lei, lot6-199lei, lot7-8lei, lot8-7 lei, lot9-291lei. Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la Bugetul de stat catre M.A.D.R. conform O.M. 67/2008, prin Adresele nr.126375/27.02.2008, nr. 126376/27.02.2008, nr. 126377/27.02.2008, nr. 126378/27.02.2008, nr. 126382/27.02.2008.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In conditiile asocierii unui grup de ofertanti se va respecta O.U.G. nr. 34/2006 art.24
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neancadrearea in prevederile art.180 si art.181, din OUG nr.34/2006- certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataimpozitelor si taxelor catre bugetul de stat-certificat de inmatriculare eliberat de Camera de Comert si Industrie, certificat de constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil pe anul 2007 vizat de Finantele Publice- declaratie pe propriaraspundere priivind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului achizitiiei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decalartie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani- certificat de inregistrare pentru comercializarea produselor de protectie a plantelor valabila
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
149/1427/18.03.2008- Documentatia de atribuire
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2008 10:00
Locul: Sediul Unitatii Fitosanitare Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare, Sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Str.Mihai Viteazu nr. 8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261-710661, Fax: 0261-710501
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-l. Dinicu Golescu, nr.38, sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depun la CNSC in termenul legal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Satu Mare
Adresa postala: Str.1 decembrie 1918 nr.13, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440010, Romania, Tel.0261-712715, Email: [email protected], Fax: 0261-715350
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2008 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer