Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare de produse :insecticide, erbicide, fungicide, rodenticide


Anunt de participare numarul 41786/22.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA TARGU MURES
Adresa postala: STR. ENESCU, NR6, Localitatea: TARGU MURES, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265-250074, In atentia: STAINBOK SORIN, Email: [email protected], Fax: 0265-264447, Adresa internet (URL): www. rosilva.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA TARGU MURES
Adresa postala: STR. ENESCU, NR6, Localitatea: TARGU MURES, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265-250074, In atentia: STAINBOK SORIN, Email: [email protected], Fax: 0265-264447, Adresa internet (URL): www. rosilva.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA TARGU MURES
Adresa postala: STR. ENESCU, NR6, Localitatea: TARGU MURES, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265-250074, In atentia: STAINBOK SORIN, Email: [email protected], Fax: 0265-264447, Adresa internet (URL): www. rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare de produse : insecticide, erbicide, fungicide, rodenticide
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Directiei Silvice Tg. Mures si Ocoale Silvice
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
produse de protectie si combaterea daunatorilor, ciupercilor, insectelor, carabusilor si a rozatoarelor in solarii, pepiniere forestiere si depozite de materiale lemnoase
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24220000-2 - Insecticide (Rev.1)
24230000-5-Erbicide (Rev.1)
24260000-4-Rodenticide (Rev.1)
24270000-7-Fungicide (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire nr. 592/21.01.2008
Valoarea estimata fara TVA: intre 120, 000 si 123, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Da 0.5% garantie participare in cuantum de 615 RON, garantie buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii, cu OP sau fila CEC
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, conform OUG 34/2006, art.44
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea
declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/OUG 34/2006
certficate de atestare fiscala privind taxele si impozitele la bugetul general consolidat si bugetul local in copie legalizata sau original
certificat de inmatriculare
certificat constatator emis de ORC cu identificarea activitatilor, original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil depus si inregistrat,
informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
scrisori de bonitate din partea bancii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri, mai mare sau egala cu 123000 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
recomandare din partea unui beneficiar
standarde de asigurare a calitatii
autorizatie de la producator pentru livrarea produselor si garantarea caliattii acestora
certificat de omologare aprodusului
declaratie de conformitate a produsului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nr.592/21.01.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: O.P sau numerar la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2008 12:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Tg. Mures, str. Enescu, nr.6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor pe baza de delegatie sau BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sct3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tg. Mures
Adresa postala: str. Justitiei, nr.1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265-263694, Fax: 0265-169199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic D.S.Tg. Mures
Adresa postala: str. Enescu, nr.6, ,Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265-250074, Email: [email protected], Fax: 0265-264447, Adresa internet (URL): www. rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.01.2008 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer