Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE DE PRODUSE: INSTALATIE DE FILTRARE SI DE PURIFICARE GAZE CU CONTINUT DE COV-URI


Anunt de participare numarul 19383/15.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SAMUS MEX S.A.
Adresa postala: str. Bistritei nr. 63, Localitatea: Dej, Cod postal: 405200, Romania, Punct(e) de contact: ALEXANDRU GAVREA, Tel.0720 333 183, Email: [email protected], Fax: 0264 223 415
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA PE ACTIUNI
Activitate (activitati)
Altele: PRODUCTIE MOBILIER
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE DE PRODUSE: INSTALATIE DE FILTRARE SI DE PURIFICARE GAZE CU CONTINUT DE COV-URI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DEJ, STR.BISTRITEI, NR.63, JUD.CLUJ, ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LIVRAREA, MONTAREA SI PUNEREA IN FUNCTIUNE A UNEI INSTALATII PENTRU FILTRAREA SI PURIFICAREA GAZELOR CU CONTINUT DE COV-URI, IN SECTORUL FINISAJ DIN CADRUL SOCIETATII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29231400-1 - Dispozitive si aparate de filtrare sau de purificare a gazelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
O INSTALATIE DE FILTRARE SI PURIFICARE A GAZELOR CU CONTINUT DE COV-URI
Valoarea estimata fara TVA: 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
88 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI (FARA TVA), CONSTITUITA PRIN EMITEREA UNEI SCRISORI DE GARANTIE BANCARA IN MAXIM 15 ZILE DE LA NOTIFICAREA CASTIGATORULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII SI AJUTOR FINANCIAR NERAMBURSABIL DE LA BUGETUL DE STAT, PRIN PROGRAMUL DE CRESTERE A COMPETITIVITATII PRODUSELOR INDUSTRIALE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori numai daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certif.inreg. ORC, in copie certificata
Certif.constatator, elib.ORC, in original, nu mai vechi de 30 de zile
Certificat de atestare fiscala, in original, nu mai vechi de 30 de zile, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii la bugetul general consolidat al statului;
Declaratie privind situatia personala a ofertantului;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica sau profesionala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Livrarile de produse similare din ultimii 3 ani se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2007 10:00
Locul: DEJ, STR.BISTRITEI, NR.63, JUD.CLUJ, ROMANIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE A AUTORITATII CONTRACTANTE SI REPREZENTANTII AUTORIZATI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CLUJ, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. STEFAN CEL MARE, nr.1, jud. Cluj, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264 593 865, Email: [email protected], Fax: 0264 593 866
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR, 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213 104 641, Email: [email protected], Fax: 0213 104 642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENUL DE DEPUNERE A CONTESTATIILOR ESTE CEL MULT 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE ACTUL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT CA FIIND NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL SC SAMUS MEX SA
Adresa postala: STR.BISTRITEI, NR.63, JUD.CLUJ, Localitatea: DEJ, Cod postal: 405200, Romania, Tel.0264 223 646, Email: [email protected], Fax: 0264 223 646
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2007 20:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer