Licitatie Publica - Furnizare de produse lactate - lapte UHT acordate elevilor din clasele I-IV, V-VIII si prescolarilor in anul scolar 2008-2009
Anunt de participare numarul 57861/09.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: SIMILICA BALDIN, Tel.0249431080, Email: [email protected], Fax: 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de produse lactate - lapte UHT acordate elevilor din clasele I-IV, V-VIII si prescolarilor in anul scolar 2008-2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile de invatamant din judetul Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse lactate - lapte UHT -acordate elevilor din clasele I-IV, V-VIII si prescolarilor in anul scolar 2008-2009 in conformitate cu O.U.G. nr. 96/2002 privind acordarea de produse lactate si de panificatie pentru elevii din clasele l - IV din invatamantul de stat, aprobata cu modificari prin Legea nr. 16/2003, cu modificarile si completarile ulterioare si Legii nr. 388/2007, legea bugetului de stat pe anul 2008
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
53.361 buc/zi x 174 zile = 9.284.814 buc pentru tot judetul.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 663, 736RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2008 pana la 12.06.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar.part=56.000 lei, prin: scris.gar.bancara;numerar, OP confirmat contul C.J. Oltnr.RO95TREZ5065006XXX000247 Trez.Slatina, CF4397406.filaCEC confirmatade catre banca emitenta, in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006
Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie-original, in termenele legale
Certificatde atestare fiscalapentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice-original, in termenele legaleCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa cuprinda, dupa caz, codurile CAEN aferente urmatoarelor activitati: - fabricarea produselor lactate si a branzeturilor, - comert cu produse lactate;
- transporturi rutiere de marfuri.Certificatul constatator se va prezenta in original sau copie legalizata si trebuie sa fie eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei.
Certificat inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie, cu anexa, copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani - formular Informatii generale anexat;Cerinta minima: cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de minim 17.000.000 lei.
- Bilantul contabil pe 2007, vizat si inregistrat la organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani, Conditie minima: se vor prezenta cel mult 3 contracte de furnizare/distributie produse lactate, incheiate in ultimii 3 ani in valoare minima de 1.800.000 lei impreuna cu recomandarilebeneficiarilor.Experienta de minimum un an in producerea si/sau distributia produselor lactate cf.HG. 932/2002, Anexa 1.Dotarile tehnice specifice, utilaje, echipamentul tehnic, spatii de depozitare pentru materia prima si mijloacele de transport, laboratoare, si dotari pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Conditie minima: detinerea a cel putin 10 mijloace de transport specifice indeplinirii contractului.
Efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere precum si al persoanelor responsabile direct in indeplinirea contractului.Licenta de fabricatie pentru atestarea dreptului de a desfasura activitati in domeniul productiei de produse lactate, inclusiv lapte UHT.
Autorizatie sanitara de functionare pentru obiectul de activitate sau referatul de evaluare a conditiilor igienico-sanitare, conform declaratiei pe propria raspundere;
Autorizatie sanitara de functionare pentru laboratorul propriu sau contract de prestari servicii cu laboratoarele acreditate pentru analiza produselor;
Autorizatie sanitara de functionare pentru depozitul alimentar sau referatul de evaluare a conditiilor igienico-sanitare, conform declaratiei pe propria raspundere;
Autorizatie sanitara de functionare pentru toate mijloacele de transport rutier a marfurilor;
Autorizatie sanitara veterinara de functionare pentru obiectul de activitate;
Autorizatie sanitara veterinara de functionare pentru laboratorul uzinal sau contract incheiat cu un laborator autorizat;
Autorizatie sanitara veterinara de functionare pentru depozitul alimentar;
Autorizatie sanitara veterinara de functionare pentru toate mijloacele de transport rutier a marfurilor, produse de origine animala si documente de inregistrare pentru mijloacele de transport de origine nonanimala;
Certificat ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va organiza o singura runda de o zila licitatia electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2008 12:00
Locul: Sediul C.J.Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai ofertantilor pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR. N. TITULESCU NR. 2, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251418560, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL C.J.OLT
Adresa postala: B-DUL A.I.CUZA NR. 14, Localitatea: SLATINA, Cod postal: 230025, Romania, Tel.0249431080, Fax: 0249431122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2008 12:34