Licitatie Publica - Furnizare de produse lactate si de panificatie
Anunt de participare numarul 81298/01.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE ADMINISTRATIE PENTRU INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR SECTOR 1
Adresa postala: Str. Jiului, nr. 163, sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013218, Romania, Punct(e) de contact: LUIZA AURELIA MARTESCU, Tel.021-6673898, 021-6673857, 021-6673865, Email: [email protected], Fax: 021.6673881, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de produse lactate si de panificatie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: unitatile de invatamant preuniversitar de stat din sectorul 1(Anexa 1)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor asigura transportul si distributia zilnica la destinatar (scoala, gradinita), conform prevederilor Ordonantei deUrgenta a Guvernului nr. 96/2002, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 16/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, Hotararea de Guvern nr.714/2008, privind actualizarea limitei valorii zilnice pentru produsele lactate si de panificatie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietul de sarcini, Anexa 1
Valoarea estimata fara TVA: 3, 192, 815.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.09.2009 pana la 11.06.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 2% din val.estimata a contractului 63.856, 31 LEI, se constituie cf HG nr.925/2006. Garantia de buna executie este de 5 %din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate; formular nr. 12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; formular nr.12B
Certificate privind plata taxelor si impozitelor labugetul general consolidat: -ANAF (certificate de atestare fiscala)
-TAXE LOCALE (certificate de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale)
Fisa de informatii generale
Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata si valabile la data depunerii.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (copie legalizata)
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (valabil numai in original)
LIPSA UNUI DOCUMENT ATRAGE DUPA SINE DESCALIFICAREA OFERTANTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil inregistrat (copiesemnata si stampilata pe fiecare pagina) 31.12.2008
Prezentarea scrisorii de bonitate bancara.
Cifra de afaceri media anuala pe ultimii 3 ani, va fi egala sau mai mare decat 9.600.000 lei.
LIPSA UNUI DOCUMENT ATRAGE DUPA SINE DESCALIFICAREA OFERTANTULUI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Dispune de mijloace de transport si distributie/ autovehicule speciale.
2.Experienta similara prezentarea unui contract de furnizareproduse lactate si de panificatie impreuna cu recomandarea unui beneficiar.
3.Dispune de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor lactate la temperaturi indicate de producator.
4.Asigurare cu personal de specialitate si calificare, corespunzatoare prestarii serviciului ofertat. Ofertantul va prezenta lista cu:
-personalul calificat care urmeaza a indeplini contractul de servicii;
-studiile si calificarile in domeniul personalului angajat.
5.Documente din care sa rezulte calitatea de agent economic autorizat:
-Certificat ISO 9001:2000 sau adeverinta in curs acreditare, in producere si/ sau distributiea produselor alimentare;
-Certificat ISO 22000:2005, pentru securitatea produselor alimentare;
-Licenta de fabricatie pentu atestarea dreptului de a desfasura activitati in domeniul productiei de produse alimentare;
-Laborator de analize acreditat sau autorizat;
-Autorizatie sanitara-veterinara de functionare;
-Certificat eliberat de Directia de Sanatate Publica a Municipiului Bucuresti (judeteana), din care sa rezulte ca ofertantul indeplineste conditiile impuse de legislatia romaneasca cu privire la producerea si transportul produselorlactate si de panificatie.
LIPSA UNUI DOCUMENT ATRAGE DUPA SINE DESCALIFICAREA OFERTANTULUI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru imbunatatirea ofertei, se va organiza o runda de licitatie electronica in data de 19-20.08.2009
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2009 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii firmelor pot participa la sedinta de deschidere cu imputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleosnr 6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.3195180, Fax: 021.395181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA DE ADMINISTRATIE PENTRU INVATAMINTUL PREUNIVERSITAR Sector 1
Adresa postala: Str. Jiului nr.163 - sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013218, Romania, Tel.021.667.3898, Email: [email protected], Fax: 021.6673881
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2009 13:36