Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de produse pentru proiectul SAPARD "Extinderea, modernizarea, si dotarea laboratorului sanitar veterinar si pentru Siguranta Alimentelor Satu Mare, str. Lacrimioarei, nr. 37"


Anunt de participare numarul 52051/14.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Satu Mare
Adresa postala: Str. Lacrimioarei, Nr. 37, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440067, Romania, Punct(e) de contact: Patriciu Gorgan, Tel.0261/715956, Email: [email protected], Fax: 0261/715950, Adresa internet (URL): www.dsv-satu-mare.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: activitati sanitare veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de produse pentru proiectul SAPARD "Extinderea, modernizarea, si dotarea laboratorului sanitar veterinar si pentru Siguranta Alimentelor Satu Mare, str. Lacrimioarei, nr. 37"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DSVSA Satu Mare, str. Lacrimioarei, nr. 37 Satu Mare, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de aparatura prin programul SAPRD pentru LSVSA Satu Mare, conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29711124-1 - Congelatoare industriale (Rev.1)
29122100-1-Pompe pentru lichide (Rev.1)
33253200-0-Aparate de analiza (Rev.1)
33253310-4-Spectrometre de masa (Rev.1)
33261100-8-Microscoape electronice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 3 CodCPV29711124-1 - Congelator Low Freezer - 1 buc.
Lot 4 CodCPV 33261100-8- Microscop ramversat- 1 buc.
Lot 5 CodCPV29122100-1 - Pompa peristaltica- 1 buc.
Lot 7 CodCPV33253200-0- Sistem de extractie drasimi alimente 1 buc.
Lot 9 CodCPV 33253310-4 - Spectometru gamma 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 313, 220.73RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2008 pana la 29.08.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare, cu valabil. 90 de zile, prezentata in afara plicului exterior, garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la Bugetul Statului, plata se va face cu op in contul beneficiarului deschis la trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori, numai daca oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat, Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale , Cazier judiciar sau Certificat constatator ORC complet, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Imputerniciri de semnatura, Certificat de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea formularului B 2 - Informatii generale si cifra de afaceri
Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani
Scrisoare de bonitate bancara;
Identificarea financiara - Formularul 20
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta minima - Cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani cel putin egala cu 100.000, 00 ron, Profitul net pe ultimul an pozitiv;Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani - cerinta minima inregistrate la autoritatile competente, prezentate in xerocopie cu semnatura si stampila in conformitate cu originalul, Identificarea financiara - cerinta minima prezentarea formularului 20
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime de calificare pentru loturile 3, 4, 5, 7, 9.
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani insotit de: Procese verbale de receptie si punere in functiune, Contracte siRecomandari din partea beneficiarului.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani.
Lista nominala a personalului de specialitate responsabil de indeplinirea contractului (responsabilul tehnic, responsabilul de marketing, responsabilul cu asigurarea calitatii);
Se anexeaza CV-uri in original, diplome de studii, atestate (dupa caz) si carti de munca, in copie pentru personalul de specialitate responsabil de indeplinirea contractului (responsabilul tehnic, responsabilul de marketing, responsabilul cu asigurarea calitatii);
Prezentarea de certificate in termen de valabilitate, din care sa rezulte respectarea standardelor de asigurare a calitatii (sistemul de management al calitatii), ce se aplica in perioada indeplinirii contractului;
Carte tehnicatradusa si in limba romana,
Certificat ISO 9001 / 2000 pentruproducator sau echivalent
Certificat ISO 9001 / 2000 pentrudistribuitorsau echivalent
Autorizatia pentru vanzarea si intretinerea produselor din partea producatorului / echivalent
Cerinta minima de calificare pentru lotul 9 Spectrometru Gamma
Firma va detine autorizatie pentru desfasurarea activitatii in domeniul nuclear eliberata de Comisia Nationala pentru Controlul Activitati Nucleare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta minima - 1 contract similar in ultimii 3 aniCertificat ISO 9001 / 2000 pentruproducator sau echivalent - cerinta minima semnatura si stampila in conformitate cu originalulCertificat ISO 9001 / 2000 pentrudistribuitorsau echivalent - cerinta minima in copie cu semnatura si stampila in conformitate cu originalulAutorizatia pentru vanzarea si intretinerea produselor din partea producatorului / echivalent - in xerocopie semnata si parafata in conformitate cu originalulPentru lotul 9 Spectofotometru GAMMAFirma va detine autorizatie pentru desfasurarea activitatii in domeniul nuclear eliberata de Comisia Nationala pentru Controlul Activitati Nucleare, cerinta minima - in copie cu semnatura si stampila in conformitate cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2008 10:00
Locul: DSVSA Satu Mare, str. Lacrimioarei, nr. 37, localitatea Satu Mare, Jud. Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori din partea UCVAP, observatori din partea SAPARD si imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programul SAPARD, Masura 1.2 Imbunatatirea structurilor in vederea realizarii controlului de calitate, veterinar sifitosanitar, pentru calitatea produselor alimentare si pentru protectia consumatorilor, in baza contractului de finantare C1.20101263200001/27.09.2006 incheiat intre APDRP si DSVSA Satu Mare.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310.46.42, Email: [email protected], Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel , sectia contencios administrativ si fiscal Oradea
Adresa postala: Str. Parcul Traian, nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/426881, Fax: 0259/415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Directiei Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor Satu Mare
Adresa postala: Str. Lacrimioarei, nr. 37, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440067, Romania, Tel.0261/715956, Fax: 0261/715950
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2008 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer