Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE DE REACTIVI DE LABORATOR-IMUNOLOGIE SI ELECTROFOREZE, cu punere la dispozitie aparat


Anunt de participare numarul 126210/15.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 0510 BUCURESTI
Adresa postala:  strada Roma nr.32-34 sector 1 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011774, Romania, Punct(e) de contact:  SILVIA BLEOTU, Tel. 0212314880, Email:  [email protected];[email protected], Fax:  0212314880, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE DE REACTIVI DE LABORATOR-IMUNOLOGIE SI ELECTROFOREZE, cu punere la dispozitie aparat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Roma, nr.32-34, sector 1 , Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 40 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 28, 765 si 758, 652.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Conform documentatiei de atribuire
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare reactivi de laborator -imunologie si electroforeze cu punere la dispozitie a aparatelor (cu titlu gratuit), la sediul din str. Roma, nr. 32-34, sector 1, Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
33696600-1-Reactivi pentru electroforeza (Rev.2)
33696700-2-Reactivi pentru urologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de reactivi de laborator sunt prevazute in anexele nr 1, 2 si 3 la caietul de sarcini, separat pe fiecare lot in parte.
Valoarea estimata fara TVA: intre 28, 765 si 758, 652.5RON
II.2.2) Optiuni
Da
Furnizarea produselor pana la nivelul maxim se va efectua in functie de fondurile alocate.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
40 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de buna executie=10%din valoarea angajata fara TVA a contractului subsecvent.Garantia de participare= 13.301, 05 pentru lotul nr.1 (imunologie ) si 1.872 pentru lotul nr.2 (electroforeze)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare alocate in 2011 si decontari cu CASAOPSNAJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta;Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice; Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale; Certificat de cazier fiscal; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din ordonanta; Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial; Certificat de Inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial; extras din Registrul actionarilor/asociatilor certificat de administratorul societatii pentru societatile pe actiuni; Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu orevederile din tara in care ofertantul este rezidentin limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani (formularul 12D);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
caracteristici tehnice ale aparatului
30%
Descriere: timp lucru si reactivi necesar/test
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pot participa numai ofertantii inregistrati in SEAP. Etapa de licitatie electronica se desfasoara intr-o singura runda iar reofertarea se refera numai la preturi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2011 13:00
Locul: la sediul autoritatii contractante din str.Roma, nr.32-34, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire scrisa si copie dupa actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Fonduri bugetare alocate in 2011 si decontari cu CASAOPSNAJ.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic sau responsabilul cu probleme juridice
Adresa postala:  str. Roma, nr.32-34, sector 1 , Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011774, Romania, Tel. 0212314880, Fax:  0212314880
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2011 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer