Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de remorchere clasice cu bara de tractare (utilaje speciale pentru tractarea/impingerea aeronavelor, prin intermediul unei bare de tractare)


Anunt de participare (utilitati) numarul 14098/12.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, judetul Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Ionela Florea, Tel.021/2041373, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 021/2014990, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare de remorchere clasice cu bara de tractare (utilaje speciale pentru tractarea/impingerea aeronavelor, prin intermediul unei bare de tractare)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul Companiei Nationale Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti S.A.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furniz. 2 remorchere clasice cu bara de tractare, conf.cerintelor CS;scolarizarea personalului CN AIHCB SA ce exploateaza si intretine utilajele la sediul producatorului pt: -Operare1ing., 4masinisti-Intret.si reparatii1ing., 1maistru si4mecanici;service in perioada de garantie la sediul CN AIHCB SA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144740-7 - Vehicule de tractare a aeronavelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- 2 bucati remorchere clasice cu bara de tractare (utilaje speciale pentru tractarea/impingerea aeronavelor prin intermediul unei bare de tractare)
Valoarea estimata fara TVA: 3, 530, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant. participare=20000 RON sau echiv.euro, prin scrisoare de garant.bancara conf.docum.atribuire: ;Garant.buna executie=5% din valoarea totala a contractului, fara TVA, prin scrisoare de garant.bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Preturile exprimate in lei sunt ferme si fixe si nu se accepta majorarea lor pe parcursul derularii contractului;livrare esalonata conform docum. atribuire.Plata in 15 zile lucratoare de la livrarea si receptia finala a produselor facturate;Se acorda avans deplata conform docum. atribuire.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform parag. H1 si H2 din documentatia de atribuire: declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006 (formular H1), Certificat atestare fiscala emis de AFP, Certificat privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei; Certificat constator detaliat si certificat de inmatriculare emise de ORC.Pt.persoane juridice straine documente similare celor inscrise la cap.I parag. H.1.3. din docum. de atribuire si docum. edificatoare care sa dovedeasca o forma deinregistare conf.parag.H.2.2.din docum. de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform parag. H3 din documentatia de atribuire: autorizatie pentru livrarea produselor si prestarea serviciilor de scolarizare;conditii privind service-ul: asigurare servicii de service in perioada de garantie prin personal propriu sau prin terti, la sediul autorit. contractante;peronalul ce va asigura serviciile de service trebuie sa fie autorizat de catre producator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S52-064673 din 15.03.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria CN AIHCB SA, pe baza unei imputerniciri emise de operator ec.interesat;Program L-J intre 08:30 - 14:00, V intre 08:30 - 12:00.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2007 11:00
Locul: La sediul Companiei Nationale Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti S.A., Administratie.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare din cadrul CN AIHCB SA si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Oferta depusa va cuprinde in mod obligatoriu toate produsele si serviciile prevazute la paragraful E.1.1 din documentatia de atribuire, cu toate dotarile indicate in Caietul de Sarcini. Nu se accepta oferte partiale pentru gama de produse si servicii solicitate. Nu se accepta oferte alternative. Se solicita document prin care se atesta certificarea Sistemului de Management al Calitatii ISO 9001:2000 sau echivalent pe numele producatorului.Criteriul pe baza caruia se atribuire contractul, factorii de evaluare, punctajul acordat si algoritmul de calcul se regasesc la parag. J.4. respectiv J.5. din documentatia de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str. Calea Bucurestilor, Nr. 224 E, Judetul Ilfov, Biroul Juridic, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.021/2041373, Fax: 021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2007 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer