Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de servicii si echipamente Sistem Integrat TIC (Tehnologia Informatiilor si Comunicatii)


Anunt de participare numarul 93515/27.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DE COMERT, INDUSTRIE SI AGRICULTURA CALARASI
Adresa postala: Calarasi, str. Progresului, bl. BBB, et.3, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910001, Romania, Punct(e) de contact: Irina ravac, Tel.0242 311161, Email: [email protected], Fax: 0242 318940, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
Altele: Consultanta managementul afacerilor pentru promovarea intereselor membrilor sai
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de servicii si echipamente Sistem Integrat TIC (TehnologiaInformatiilor si Comunicatii)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Str. Progresului, bl. BBB, et. 3, Calarasi, jud. Calarasi
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de servicii si echipamente IT si software (potrivit caietului de sarcini)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un contract de servicii (in conformitate cu prevederile caietului de sarcini)
Valoarea estimata fara TVA: 104, 457.6EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare-8000lei.Pentru IMM: 50%, adica 4000lei; Garantie de buna executie: 10% din valoare.Garantia se va constitui pana la data intrarii in vigoare a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Dezvoltare RegionalaBugetul de Stat al RomanieiBugetul de Stat al BulgarieiBugetul propriu al autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;
-Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv locale, precum si a contributiei pentru asigurari sociale, valabile la data deschiderii ofertelor;
-Imputernicire legala pentru semnatarul ofertei;
-Certificat de atestare fiscala, eliberat de MFP, ANAF privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent;
-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Directia Impozite si taxe locale;
-Persoane fizice si juridicecopie de pe autorizatia de prestare a serviciilor de telecomunicatie pe teritoriul Romaniei, emisa de ANRCTIcopie legalizata;
-Certificat de inregistrare din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea de servicii si echipamente IT&C. Copie conform cu originalul;
-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei (original sau copie legalizata) care sa certifice ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului;
-Persoane juridice straine: Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta. Documentele trebuie sa fie inregistrate la autoritatile tarii respective. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, precum si traducerea acestora autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile pentru anii 2006, 2007 si 2008Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)- Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie de cel putin 208.915 Euro (exclusiv TVA)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind principalele contracte de furnizare de servicii si produse similare, realizate in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) conform Formularului 5 din Sectiunea III Formulare si Anexa la Formularul 5 din documentatia de atribuire;
- Certificat-Tip operator de retele de comunicatii electronice din partea ANCOM precum si titular de licenta proprie pentru plaja de numerotatie;
- Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii. Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, se pot obtine de la Inspectia Muncii sau de pe site-ul: http: //www.inspectmun.ro/Legislatie/legislatie.html. In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata de catre liderul asocierii.
- Documente, emisedeorganismeacreditate, caresacertificesistemul integrat de management calitate-mediupentruofertant (ISO 9001/2000 si 14001/2005);
- Documente, emisedeorganismeacreditate, caresacertificefaptul ca ofertantul detine certificareasau este in curs de certificare pentru sistemul de management al securitatii informatiei (ISO 27001).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)- Ofertantultrebuiesafacadovadacaaprestatserviciilerespectivesi ca a participat la realizarea a cel putin unui proiect sustinut din fonduri europene (comunitare), in cadrul caruia valoarea bunurilor/servciilor furnizate de Ofertant sa fi fost de minim 104.457, 60 EUR (fara TVA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.03.2010 12:00
Locul: Locul: Str. Progresului, bl. BBB, et. 3, Calarasi, jud. Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si membri delegati ai Unitatii de Control a Achizitiilor Publice din cadrul MF si reprezentanti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire si act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de cooperare transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013.Proiectul "Socio-economic condition and evolution of the Romania-Bulgaria Cross-Border area between 2009-2013"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021310464, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213328246
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Vilau & Mitel SCA
Adresa postala: Calea Grivitei nr. 143, mezanin, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010708, Romania, Tel.0213143155, Email: [email protected], Fax: 0213143160
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2010 10:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer