Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de sisteme de stocare extern 9 TB


Anunt de participare numarul 87475/30.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M.0296 BUCURESTI
Adresa postala: Str. DINU VINTILA Nr. 8, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Punct(e) de contact: ANCA FLORESCU, Tel.021.305.47.47, Email: [email protected], Fax: 021.231.49.84, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de sisteme de stocare extern 9 TB
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul beneficiarului din Mun. Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de sisteme de stocare extern 9 TB la depozitul beneficiarului din Mun. Bucuresti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30233000-1 - Dispozitive de stocare si citire (Rev.2)
72317000-0-Servicii de stocare de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Denumire: Sistem de stocare extern 9 TB
Cantitate = 60 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 5, 489, 208RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.12.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 100000 leiGarantia de buna executie = 10% din valoarea angajata a contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite bugetare alocate in 2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de operatori economici. Se solicita legalizarea asocierii daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea;
b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
c)Certificatul de Atestare Fiscala pentru persoane juridice in original sau copie legalizata, aflat in termen de valabilitate, din care sa rezulte rezulte achitarea integrala a obligatiilor la bugetul consolidat.d)Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice in original sau copie legalizata, aflat in termen de valabilitate, din care sa rezulte rezulte achitarea integrala a obligatiilor.e)Pentru persoane juridice romane: -Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in termen de valabilitate la data desfasurarii procedurii, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor ofertate.
-Copia certificatului de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie sau Oficiul National al Registrului Comertului.
f)Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Fisa de informatii generale care sa cuprinda declaratia privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani (2006-2008), in masura in care informatiile respective sunt disponibile. In cazul in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala la o data mai recenta temenului stabilit, acesta va completa Fisa de informatii generale cu date despre cifra medie de afaceri, corespunzatoare perioadei scurse de la infiintare si pana in 2008.
b)Bilantul contabil la 31.12.2008, vizat si inregistrat sau alte documente emise de ofertantii straini si certificate in sistem international.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Autorizare pentru livrarea produselor emisa de producatorii produselor ofertate, pentru anul 2009, in original/ copie legalizata/ traducere autorizata legalizata/ link-ul paginii producatorului care certifica autorizareain cazul in care furnizorul nu este producator; daca ofertantii au calitatea de producatori ai produselor ofertate vor intocmi o declaratie in acest sens.Daca ofertantul este autorizat de un tert (importator, distribuitor), atunci se solicita autorizarea acestuia de catre producator in original/ copie legalizata/ traducere autorizata legalizata/ link-ul paginii importatorului/ distribuitorului care certifica autorizarea.
b) Lista cuprinzand subcontractantii. Daca nu exista, declaratie.
c) Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
d) Documente prin care atesta faptul ca au oferit sau ofera servicii suport pentru produsele ofertate sau echivalente acestora, pentru cel putin 50 echipamente. Perioada asigurarii serviciilor de suport in cadrul acestui proiect va trebui sa fie de minim 1 an, in ultimii 3 ani (2006-2008). De asemenea, se va face dovada ca dispune de specialisti certificati de producator pentru echipamentele ofertate sau similare.
e) Documente prin care atesta faptul ca, in ultimii 3 ani (2006-2008), au fost sau sunt parte a unui contract, prin care au furnizat sau furnizeaza produsele ofertate sau echivalente acestora, cu valoare minima de 300.000 EUR, fara TVA.f) Documente in termen de valabilitate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001:2001 sau echivalente atat pentru ofertant cat si pentru producator sau, in lipsa, orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Se va considera mijloc edificator site-ul oficial al unui organism acredidat in domeniul certificarii calitatii cu conditia ca ofertantul sa precizeze link-ul catre pagina de Internet care probeaza cele solicitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Participa doar op. econ. inregistrati in SEAP invitati la ac. faza. Licitatia va incepe dupa cel putin 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei, o runda, cu durata de 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2009 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante din str. Dinu Vintila nr. 8 Sector 2 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire scrisa si act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.021/319.51.80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor O.u.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare 10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: strada Dinu Vintila nr. 8, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Tel.021.305.47.47, Email: [email protected], Fax: 021.231.49.84
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2009 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer