Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare de spectrofotometru RMN


Anunt de participare numarul 132916/04.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Adresa postala: B-dul Carol I, nr 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Punct(e) de contact: Petru Nistor, Tel. +04 0232201147, In atentia: Ing. Gabriela Alexoaei, Email: [email protected], Fax: +40 0232201117, Adresa internet (URL): www.uaic.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare de spectrofotometru RMN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrul CERNESIM al Universitatii ? Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, bd.Carol I nr.11- Tel/fax 0232/201557
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de spectrometru RMN destinat utilizarii in activitati de cercetare avansata precum si pentru control de calitate de rutina la compusi organici lichizi sau solubili, compusi naturali sau amestecuri complexe de metaboliti, se va asigura instruirea personalului utilizator de catre o persoana instruita/agreata de catre producator sau care sa faca dovada competentelor necesare instruirii pentru echipamentul ofertat, in momentul instalarii echipamentului la sediul beneficiarului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38433000-9 - Spectrometre (Rev.2)
72253000-3-Servicii de ajutor pentru utilizatori si servicii de asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
furnizare de spectrofotometru RMN conform documentelor atasate.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 205, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
195 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 35.000lei sauechivalent 7.700 EURO.(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM).Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie(Formularul nr.7 ? din Sectiunea Formulare si Modele); scrisoarea de garantie bancara (se va depune in original). Nota: se recomanda ca scrisoarea de garantie bancara sa fie eliberata de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) ; sau Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi ; sauPrintr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006.sau - Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: luni-vineri :1300 ? 1500). Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program: POS CCE- AXA II, 0peratiunea 2.2.1, Proiectul nr. 901/cod SMIS ?CSNR 13984, Contract nr. 257/28.09.2010, POS CCE Operatiunea 2.2.1, acronim CERNESIM.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-completare Formular nr.1 (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele; - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/ OUGnr. 34/2006-completare Formular nr.2, Sectiunea Formulare si Modele;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 / OUG nr.34/2006-completare Formular nr.3 (vezi formular atasat si Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta), Sectiunea Formulare si Modele;
-Completare Formular nr.3 (vezi formular atasat si Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta), Sectiunea Formulare si Modele - Completare Formular nr. 8 (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele. -Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Nota: Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata notarial.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrariin ultimii trei ani care sa continaminimun contract de furnizare deechipamente similare avand o valoare de minim 2.000.000 lei, (echivalenta in EURO se va calcula pentru fiecare an raportat la cursul mediu de referinta pentru anul respectiv).
Ofertantii vor prezenta informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pregatirea profesionala/calificarea persoanelor responsabile pentru derularea contractului.
Ofertantiivor prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor similare, conform ISO 9001, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
83/AP/10.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2012 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2012 11:00
Locul: Sala de Conferinte a Rectoratului Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? ? Iasi, Bd. Carol I, nr.11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii firmelor ofertante, vor participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza unei imputerniciri emise de reprezentantul lor legal.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Sursa de finantare: Program: POS CCE- AXA IIOperatiunea2.2.1, Proiectul nr. 901/cod SMIS ?CSNR 13984.Titlu : Centru integrat de studii stiinta mediului pentru Regiunea de dezvoltare Nord-Est, Contract nr. 257/28.09.2010, POS CCE Operatiunea2.2.1, acronim CERNESIM.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor exista preturi egale (oferte financiare identice), totodata fiind si cele mai scazute pentru aceasta procedura de achizitie, autoritatea contractanta va solicita doar acestor operatori economici o noua oferta financiara ce va fi transmisa in plic inchis la sediul autoritatii contractante, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut. Se vor transmiteFormularul de oferta si Centralizatorul ofertei financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OficiulJuridic al Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza?
Adresa postala: Bd.Carol I , nr. 11, ,Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Tel. +40 0232201131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2012 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer