Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de substante de combatere a bolilor si daunatorilor in silvicultura


Anunt de participare numarul 137485/18.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ROMSILVA - DIRECTIA SILVICA TELEORMAN
Adresa postala: str.Mihaita Filipescu nr.3, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140056, Romania, Tel. +40 247312333, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 247315790
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ROMSILVA - DIRECTIA SILVICA TELEORMAN
Adresa postala: str.Mihaita Filipescu nr.3, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140056, Romania, Tel. +40 247312333, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 247315790
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ROMSILVA - DIRECTIA SILVICA TELEORMAN
Adresa postala: str.Mihaita Filipescu nr.3, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140056, Romania, Tel. +40 247312333, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 247315790
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de substante de combatere a bolilor si daunatorilor in silvicultura
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Teleorman
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 351, 440RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se vor incheia de regula doua contracte pe an (in lunile februarie-martie si respectiv august-septembrie)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul-cadru va avea ca obiect furnizarea de substante de combatere a bolilor si daunatorilor in silvicultura (erbicide, insecticide, fungicide)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24452000-7 - Insecticide (Rev.2)
24453000-4-Erbicide (Rev.2)
24457000-2-Fungicide (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 85, 075 si 351, 440RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantumul acesteia: 1% din valoarea estimata (lotul 1 = 746 lei, lotul 2 = 2676 lei si lotul 3 = 94 lei)termen de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelormodalitatea de constituire: conform art. 86 alin. (1) si alin. (5) din H.G. nr. 925/2006conturi in care se poate depune garantia: RO30BRDE350SV20882453500 BRD, Suc.AlexandriasauRO20RZBR0000060001769216 ? Raiffeisen Bank, Suc.TeleormanNOTA: 1) indiferent de modul de constituire, garantia va fi irevocabila si neconditionata. cuantumul acesteia: 5% din valoarea fiecarui contract subsecventmodalitati de constituire: conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006NOTA: 1) indiferent de modul de constituire, garantia va fi irevocabila si neconditionata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- completarea formularului "Informatii generale";
- declaratie privind calitatea de participant;
- documente din care sa rezulte neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006;
- documente din care sa rezulte neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 (vezi nota 2);
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordinul nr. 314/2010, emis de A.N.R.M.A.P.
NOTA:
1)Se permite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
2) Persoanele cu functie de decizie in cadrul Directiei Silvice Teleorman: ing. Ion Petre-director, ec. Potbaniceanu Gica-director economic; Comisia de evaluare: ing. Rascu Ninel-responsabil achizitii, jr. Crisan Violeta-jurist, ing. Dumitru Iulian, ing. Dumitru Victor - certificat de inregistrare eliberat de catre unitatea fitosanitara in a carei raza teritoriala isi desfasoara activitatea de comercializare a produselor de protectie a plantelor in conformitate cu Ordonanta 41/2007; acesta trebuie sa fie vizat pe anul 2012.
NOTA:
1)Se va prezenta o copie lizibila urmand ca in perioada de evaluare ofertantul sa prezinte acest document in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor clasate la egalitate pe primul loc: In aceasta situatie ofertantilor respectivi li se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al DS Teleorman
Adresa postala: str. Mihaita Filipescu, nr. 3, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140056, Romania, Tel. +40 247312333, Email: [email protected], Fax: +40 247315790
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2012 10:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer