Licitatie Publica - FURNIZARE DE TEVI DE OTEL FLANSATE (fara sudura laminate la cald ),TEVI DIN OTEL FARA SUDURA UTILIZATE LA INALTA PRESIUNE SI TEVI DE OTEL TIP NFM 2 TOLI
Anunt de participare (utilitati) numarul 144358/14.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str.Timisoara, nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Victor Utu, Tel. +40 254541460, Email: [email protected], Fax: +40 254506157, Adresa internet (URL): www.snh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FURNIZARE DE TEVI DE OTEL FLANSATE (fara sudura laminate la cald ), TEVI DIN OTEL FARA SUDURA UTILIZATE LA INALTA PRESIUNE SI TEVI DE OTEL TIP NFM 2 TOLI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SUCURSALE SNH-SA
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Tevi din otel, fara sudura, laminate la cald conform SR EN 10297-1:2003: Acest tip de tevi se va livra, dupa cum urmeaza :
-pentru d 57x4: flansate cu flanse cu patru gauri de prindere;
-pentru d 76x5: flansate cu flanse cu optgauri de prindere;
-pentru d 108x5: flansate cu flanse cu opt gauri de prindere;
-2. Tevi din otel fara sudura, utilizate la inalta presiune: Dimensiunile tevilor vor fi:
d 34x4x4000mm;
d 42x5x4000 mm.Tevile vor avea lungimea de 4000 mm si vor fi prevazute la ambele capete cu semimanson drept sudat tip STEKO sau echivalent.Fiecare teava se va livra cu niplu de legatura, garnituri si agrafe, pentru realizarea imbinarii rapide.3. Tevi din otel NFM 2 toliTevile de otel de 2? trebuie sa respecte prevederile SR EN 10020:2003.Tevile se vor livra cu filet la ambele capete si echipate cu mufe.Caracteristici:
-teava instalatii, diametrul 2 toli;
-lungime de livrare6 m;
-seria de executieM (medie);
-simbolul filetuluiG2;
-starea de livrareNFM (nezincata, filetata cu mufa);
-grosimea peretelui3, 6 mm
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44163100-1 - Tevi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.LOTUL I- TEVI DE OTEL FLANSATE (fara sudura , laminate la cald)-300 buc.
2.LOTUL II- TEVI DE OTEL FLANSATE (fara sudura , laminate la cald)- Ø108X5X4000 -400 buc.
3.LOTUL III
- TEVI DIN OTEL FARA SUDURA UTILIZATE LA INALTA PRESIUNE -40 buc.
4.LOTUL IV- TEVI DE OTEL TIP NFM 2 toli-515 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 335, 920RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
NOTA: GP-garantie participare.GP este oblig.Val.GP este: Lot1?2.010lei;Lot2?3.400lei;Lot3-196 lei;Lot4-1.112, 40 lei.Perioada de valab.: 90 zile de la termenul limita de primire a ofert.Modalitati de constit.(ptr. garantii in valuta data echiv.in lei: 5 zile inainte de data limita de dep.a ofert.Curs BNR)a) virament bancar, in cont.nr. RO10RNCB0165130761980003 deschis la BCR Petrosani b)instrument de garantare, emis cf. lg de o soc. banc.sau de asig. in original. Daca document.este emis de o banca sau o soc.de asig.din strainatate, se va prez.si trad.autoriz.si legaliz.(formular 1? model de scrisoare de GP)c) in numerar, prin dep.la casieria SNH-SA.Ptr.IMM-uri: daca dovedesc ca indepl.cerintele Lg.nr.346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau 2 la lege, op.econ. pot benef.de red.cu 50% a val.GP.Daca se prez. o asociere de op.econ., pentru a benef.de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.GP rebuie sa fie irevocabila. Dovada constituirii GP rebuie sa fie prezent.cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschid.ofert.Autorit.contract.are dreptul de a retine GP, ofertant.pierzand astfel suma constituita, in oricare din urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabil.a acesteia;oferta sa fiind stab.castigat.refuza sa semneze contract.de achiz.in perioada de valabil. a ofert;oferta sa fiind stab.castigat. nu constituie GBE in perioada de valabil. a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contract.In sit.in care operat.ec. depune contest.privind proced.de atrib.si C.N.S.C.respinge ca nefond.aceasta contestatie, autorit.contract.va retine din GP a ofertant. contest.in raport cu val.estimata/lot a contract.potriv.preved.art.278^1 alin.1, lit.a, din OUGnr.34/2006 ptr.lot.1si2.Deoarece val.estim.a contract.este mai mica decat pragul valoric prev.la art.278^1 din OUG nr.34/2006, preved.acestui art.nu sunt aplicab.ptr.lot.3si4.Restit.GP e face cf.preved.art.88 din HG nr.925/2006, coroborat cu preved.art.278.1 alin.4 din OUG nr.34/2006. Garantie de buna executie : daGarantia de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA.Modalitatile de constituire sunt: a)instrument de garantare emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari ? in original, ce devine anexa la contract. Valabilitatea trebuie sa fie cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indeplinire a contractului.( formular 15 ? model scrisoare de garantie de buna executie )b)daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale ? cf. art.90 alin. 3 din HG 925/2006modificat prin HG 1045/2011pentru IMM-uri : daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau la 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006-se completeaza conform formularului 2 Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.180 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006 -se completeaza conform formularului 3.1.(de catre ofertant/asociat), (Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat).Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat, daca este cazul.Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul ? se completeaza conform formularului 3.2., declaratia privind neincadrarea in situatiile de la art.181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006- se completeaza conform formularului 4. (de catre ofertant /ofertant asociat). Se va prezenta si de tertul sustinator daca este cazul.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1.Ing. Dragoi Nicolae ? Director General2.Ing. Gheorghe Emil ? Ing. Sef Productie3.Ec. Popescu Verginica- Director Economic4.Dr.Ing. Suciu Adrian ? Director Comercial5.Ing. Pop Lavinica ? Director Resurse Umane6.Ing. Dreghici Alin ? Ing. Sef El. Mecanic7.Ing. Petrescu Gabriel ? Ing. Sef S.S.M.8.Ing. Gavrilescu Marius ? Sef Serv. T.P.9.Ing.Teslici Florin ? Sef Serv. M.E.T.M.I.10.Ec. Blajan Ionela ? Sef Serv. F.I.T.S.S.A.11.Sing. Ciltan Adrian ? Sef Serv. APM12.Ing. Chiuzan Cosmin ? Sef Serv. S.S.M.13.Ing. Sorecau Anisoara ? Sef Serv. R.Umane14.Jr. Balint Ileana ? Sef Serv. L.C.JuridicValoarea necesara finantarii acestui contract de achizitie publica a fost aprobata de directorul economic al SNH-SA .Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art. 69.1 din OUG 34/2006.
4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta -potrivit Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 se completeaza conform formularului 5.5.Acord de asociere ? numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie-se completeaza conform formularului 6.Mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai daca oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Asociatii vor desemna un lider de asociatie.In cazul depunerii ofertei comune, fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la Situatia personala (III.2.1.a), la Capacitatea de exercitare a act.profesionale (III.2.1.b) si la Standarde de asigurare a calitatii (III.2.4), pentru partea din contract pe care o realizeaza.Capacitatea economica si financiara (III.2.2) si Capacitatea tehnica si profesionala (III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie -se completeaza conform formularului 7 Pentru persoane juridice si fizice romane1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantii isi asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile /reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional -in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduceri autorizate in limba romana.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil la data de 31.12.2011
Modalitatea de indeplinire
-copie lizibila a bilantului contabil vizat de organele competente, cu mentiunea "conform cu originalul"
2.Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o terta persoana, prin prezentarea angajamentului ferm incheiat in forma autentica ? daca e cazul
Modalitatea de indeplinire
-se solicita angajamentul ferm incheiat in forma autentica de catre tertul sustinator, completat conform formularului 8 - angajamentul ferm prezentat de catre ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clenti privati
Modalitatea de indeplinire
-se completeaza in conformitate cu formularul 9 si anexa acestuia.
2. Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantului de o terta persoana prin prezentarea angajamentului ferm incheiat in forma autentica ? daca e cazul
Modalitatea de indeplinire
- se solicita angajamentul ferm incheiat in forma autentica de catre tertul sustinator, completat conform formularului 10 - angajamentul ferm prezentat de catre ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica.
1. Respectarea standardului european de calitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
- prezentarea de documente care confirma certificarea sistemului calitatii, emise de un organism independent sau de organisme stabilite in alte state ale U.E.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorii economici inregistrati in SEAP, potrivit preved.art.6 alin.2 din HG nr. 1660/2006, carora li s-au transmis invitatii de participare electronice in SEAP, potrivit preved. art.165 alin.2 din OUG 34/2006, vor prezenta preturi noi in SEAP pentru intreaga cantitate de produse solicitata/lot .Invitatia electronica va preciza data si ora de start a licitatiei electronice pentru intreaga cantitate de produse solicitata/lot , care nu poate fi mai devreme de 2 zile lucratoare de la data la care se transmit invitatiile electronice.Numar de runde si calendarul de desfasurare: 1 rundaDurata unei runde: 1 ziElementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: valoarea oferteifara TVALicitatia electronica poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit : DAOfertantii pot vedea cea mai buna oferta: DALicitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului : DAOfertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie : DAPas minim de licitatie :0, 1% din valoarea estimata .
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2013 07:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2013 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2013 09:00
Locul: Sediul SNH-SA , str. Timisoara , nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputernicti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantii isi pot modifica/retrage ofertele deja depuse, cu conditia ca solicitarea in scris in acest sens sa fie primita de autoritatea contractanta inaintea expirarii termenului limita de primire a ofertelor. Ofertantul are obligatia de a se asigura ca modificarile solicitate au fost primite si inregistrate de autoritatea contractanta pana la data si ora limita pentru primirea ofertelor.Plicul cu modificarile respective, atasat ofertei, se va marca pe exterior in mod obligatoriu cu inscriptia "MODIFICARI".Eventualele propuneri de modificare a clauzelor contractuale specifice dinproiectul de contractal documentatiei de atribuire se depun odata cu oferta.Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta, ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: ?sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;?sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei la care este ofertant asociat.Daca dupa finalizarea etapei finale de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita o reofertare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut fata de pretul oferit initial.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a uza de prev. art. 11 alin. 4 din HG nr. 925/2006. In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calificare cf. prev. art. 11 alin. 5 din HG nr. 925/2006 (se completeaza conform formularului 14 si anexei la acesta)Ptr. vizualizare D.A. incarcata in SEAP, op.ec.trebuie sa aiba un program adecvat, disponibil gratuit pe site-ul furnizorilor de semnatura electronica.Nota: Lista cu nominalizarea si adresa sucursalelor SHN-SA beneficiare: 1.EH LONEA -str. Lonea-Voievodului nr.1, Loc.Petrila, jud. Hunedoara, J/20/1154/2012, RO 31048920;2.EH LIVEZENI - str. Lunca, nr.153, Loc. Petrosani, Jud. Hunedoara, J/20/1149/2012, RO 31048173;3.EH VULCAN- str. Crividia, nr.52, Loc. Vulcan, Jud. Hunedoara, J/20/1150/2012, RO 31048190;4.EH LUPENI- str. Vitos Gavrila, nr.1, Loc. Lupeeni, JUd. Hunedoara, J/20/1152/2012, Ro 31048181
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul legislatie, contencios, juridic al SNH-SA
Adresa postala: str. Timisoara nr. 2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +40 254506100, Fax: +40 254506104
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2013 07:08