Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Furnizare de ulei de floarea soarelui, ambalat in sticle de 1l, achizitionat de pe piata comunitara din mijloacele financiare puse la dispozitie de Comisia Europeana, in cadrul aplicarii Planului European de Ajutoare pentru Persoanele cele mai Defavori


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
86.134.344 RON

Castigatorul Licitatiei: VI EM CORPORATION EOOD
Anunt de atribuire numarul 135915/25.09.2012
Informatii anunt de participare asociat 128918
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 213054976, In atentia: Cristina Gavrila, Adrian Hiru, Email: [email protected], Fax: +40 213150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
?Furnizare de ulei de floarea soarelui, ambalat in sticle de 1l, achizitionat depe piata comunitara din mijloacele financiare puse la dispozitie de Comisia Europeana, in cadrul aplicarii Planului European de Ajutoare pentru Persoanele cele mai Defavorizate din Romania (PEAD) ? 2012?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Uleiul ambalat in sticle de plastic de 1l, va fi furnizat la depozitele organismelor nationale desemnate de pe intreg teritoriul Romaniei, conform Anexei nr. 2 din caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita furnizarea unei cantitati minime de 16.200 Kl de ulei de floarea soarelui, ambalat in sticle de 1l, achizitionat depe piata comunitara, in schimbul resurselor financiare puse la dispozitie de Uniunea Europeana, in cadrul aplicarii Planului European de Ajutoare pentru Persoanele cele mai Defavorizate din Romania (PEAD) ? 2012.Resursele financiare alocate sunt in valoare totala de 86.625.516, 52 lei fara TVA, respectiv 20.145.000, 47 euro, , din care suma de 2.455.940, 92 lei (571.135, 77 euro) reprezinta cheltuieli de transport a produselor alimentare pe teritoriul Romaniei.Produsele alimentare vor fi livrate la depozitele organismelor nationale desemnate de pe intreg teritoriul Romaniei, conform Anexei nr. 2 din caietele de sarcini.Valoarea estimata a prezentului contract, este de 86.625.516, 52 lei fara TVA, respectiv 20.145.000, 47 euro, fara TVA, astfel: ?Valoarea pusa la dispozitie pentru achizitionarea de ulei de floarea soarelui este de 19.573.864, 70 euro fara TVA, respectiv 84.169.575, 60 lei fara TVA.?Valoarea maxima acordata pentru serviciile de transport pe teritoriul Romaniei a produsului finit ambalat si ofertat pana la depozitele beneficiarului, care este de 571.135, 77 euro fara TVA, respectiv 2.455.940, 92 lei fara TVA, suma pusa la dispozitie conform Regulamentului (UE) nr. 208/2012 al Comisiei din 9 martie 2012 de modificare a Regulamentului de punere in aplicare (UE) nr. 562/2011 de adoptare a planului de repartizare catre statele membre a resurselor imputabile exerci?iului bugetar 2012 pentru furnizarea de alimente din stocurile de interven?ie pentru persoanele cele mai defavorizate din Uniunea Europeana si de derogare de la anumite dispozi?ii din Regulamentul (UE) nr. 807/2010.Estimarea a fostrealizata la echivalenta din data de 03.10.2011, publicata deBanca Centrala Europeanain Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, respectiv, 1 euro=4, 3001 lei.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15411200-4 - Ulei pentru gatit (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
86, 134, 342.96RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1616/10.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S101-168002din30.05.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 95 Denumirea: Furnizare de ulei de floarea soarelui, ambalat in sticle de 1l, achizitionat depe piata comunitara
V.1) Data atribuirii contractului 04.09.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
VI EM CORPORATION EOOD
Adresa postala: Sofia 1404, district Sofia (capitala), Mun. Stolichna, sectorul Triaditsa, complex, MANASTIRSKI LIVADI, Str. LAVSKI RID bl. 4, ap. 14, Bulgaria, Localitatea: NA, Cod postal: 14004, Bulgaria, Tel. +35924396835, Email: [email protected], Fax: +35924396832
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 86625516.52 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 86134342.96 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Garantare Agricola
VI.2) Alte informatii
1.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, in vederea departajarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici respectivi clarificari prin intermediul SEAP, respectiv se va solicita reofertarea pretului, prin incarcarea in SEAP a unui document care sa contina o noua propunere financiara imbunatatita.2.Garantia solicitata. In conformitate cu prevederile art. 4 alin (4) din Regulamentul nr. 807/2010atunci cand livrarea se refera la produse agricole sau produse alimentare care trebuie mobilizate pe pia?a, contractul de livrare este atribuit ofertantului ca?tigator, cu condi?ia ca acesta sa depuna o garantie de 110 % din totalul ofertei sale, avand in vedere ca va primi in avans valoarea integrala a contractului, constituita in numele agentiei de interventie, in conformitate cu Capitolul III din Regulamentul (UE) nr. 282/2012. Garantia de buna executie se va constitui inainte de semnarea contractului de furnizare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Tel. +40 213054976, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2012 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer