Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de utilaje, echipamente, mijloace de transport pentru proiectul "Managementul Integrat al deseurilor in localitatile Cosereni, Axintele, Barcanesti - judetul Ialomita


Anunt de participare numarul 87516/30.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Cosereni
Adresa postala: Com. Cosereni, Jud. Ialomita, Localitatea: Cosereni, Cod postal: 927095, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Cosereni, Tel.0243318006, In atentia: Domnului Ion Radu, Email: [email protected], Fax: 0243318006, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de utilaje, echipamente, mijloace de transport pentru proiectul "Managementul Integrat al deseurilor in localitatile Cosereni, Axintele, Barcanesti - judetul Ialomita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Consiliul Local Cosereni, Comuna Cosereni, Judetul Ialomita
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia contractului de achizitie presupune furnizarea urmatoarelorAutogunoiera - 1 bucIncarcator frontal - 3 buc
Presa plastic - 3 bucUtilaj de intors brazde pentru aerarea materialului compostat - 3 bucEuropubele 1.100 buc
Containere de 10 mc - 3 bu
Tocator - 3 buc
Cap tractor 1 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
34928480-6-Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
39713300-6-Compactoare de deseuri menajere (Rev.2)
42990000-2-Diverse utilaje cu utilizare speciala (Rev.2)
43250000-0-Incarcatoare cu bena frontala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vor fi livrate urmatoarele echipamente
Autogunoiera - 1 buc (95.000 Euro)
Incarcator frontal - 3 buc (60.000 Euro/buc)
Presa plastic - 3 buc (9.500 Euro/buc)
Utilaj de intors brazde pentru aerarea materialului compostat - 3 buc (60.000 Euro/buc)
Europubele 1.100 buc (55 Euro/buc)
Containere de 10 mc - 3 buc (2.500 Euro/buc)
Tocator - 3 buc(15.000 euro/buc)
Cap tractor - 1 buc (100.000 Euro)
Valoarea estimata fara TVA: 696, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1 Garantie de participare- Conform Fisei de date a achizitiei.2 Garantia de buna executie 10 % din valoare contract fara TVA, constituita prin instrument de garantare emis in conditiile legii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii, Fonduri PHARE - Programul Phare 2006 Coeziune Economica si SocialaLinia de Buget: RO 2006/018-147.04.01.04.01
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere /Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006, Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2008, Fisa de informatii generale, cifra medie anuala de afaceri, pe ultimii trei ani safie de cel putin: 1.341.000 euro in cazul transmiterii de oferte pentru toate loturile, 180.000 euro pentru lotul 1, 350.000 euro pentru lotul 2, 56.000 euro pentru lotul 3, 350.000 euro pentru lotul 4, 130.000 euro lotul 5, 85.000 Euro lotul 6 si 190.000 Euro lotul 7
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Contract/contracte similare de aceiasi natura si complexitate cu produsul care se oferteaza (contract/ contracte care sa cuprinda produsul/produsele ce se supun achizitiei), de o valore de cel putin 208.950 euro in cazul transmiterii de oferte pentru toate loturile, respectiv 28.500 Euro lotul 1, 54.000 euro pentru lotul 2, 8.550 euro pentru lotul 3, 54.000 euro pentru lotul 4, 20.400 euro lotul 5, 13.500 Euro lotul 6 si 30.000 Euro lotul 7 la care se vor atasa copii ale proceselor verbale de predare / punere in functiune, pentru produsul respectiv (ofertat), scrisoare de recomandare din partea beneficiarilor respectivi, declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare produse realizate in ultimii 3 ani
- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al functiilor de conducere in ultimii trei ani (2008, 2007, 2006);informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiSe vor prezenta CV ale personalului tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.
- Declaratie privind instalatiile, utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare - declaratie privind protectia mediului si protectia muncii , Certificat ISO 9001, 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO 2006/018-147.04.01.04.01.58
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2009 11:30
Locul: Primaria Cosereni, Comuna Cosereni, Judetul Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor , reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Se achizitioneaza numai utilaje noi, certificate UE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEUS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195176, Adresa internet (URL): portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din OUG 34/2006 modificata si completata. Deciziile CNSC pot fi atacate cu plangere la Curtea de apel Bucuresti
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier Juridic al Consiliului Local Cosereni
Adresa postala: Comuna Cosereni, judetul Ialomita, Localitatea: Cosereni, Cod postal: 927095, Romania, Tel.0243318006, Fax: 0243318006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2009 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer