Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de utilaje pentru terasamente, utilaje pentru reparatii drumuri, autoutilitare si autovehicule pentru transport marfa.


Anunt de participare numarul 34099/28.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA JUDETEANA DE DRUMURI SI PODURI
Adresa postala: Str. BARBU ST. DELAVRANCEA nr. 14, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900607, Romania, Punct(e) de contact: RODICA LAPUSTE, Tel.0372704682; 0372704683, Email: [email protected], Fax: 0241630696, Adresa internet (URL): [email protected]
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA AUTONOMA JUDETEANA DE DRUMURI SI PODURI CONSTANTA
Adresa postala: Str. Celulozei nr. 15A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900155, Romania, Punct(e) de contact: jr. Rodica Lapuste, Tel.0372704682; 0372704683 int. 131, Email: [email protected], Fax: 0241630696, Adresa internet (URL): [email protected]; [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
REGIA AUTONOMA JUDETEANA DE DRUMURI SI PODURI CONSTANTA
Adresa postala: Str. Celulozei nr. 15A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900155, Romania, Punct(e) de contact: jr. Rodica Lapuste, Tel.0372704682; 0372704683 int. 131, In atentia: [email protected]; [email protected], Email: [email protected], Fax: 0241630696
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA AUTONOMA JUDETEANA DE DRUMURI SI PODURI CONSTANTA
Adresa postala: Str. Celulozei nr. 15A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900155, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, Tel.0372704682; 0372704683 int. 131, In atentia: jr. Rodica Lapuste, Email: [email protected], Fax: 0241630696, Adresa internet (URL): [email protected]; [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de utilaje pentru terasamente, utilaje pentru reparatii drumuri, autoutilitare si autovehicule pentru transport marfa.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Strada Celulozei nr. 15A, Constanta; cod postal 900155, judetul Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de utilaje pentru terasamente, utilaje pentru reparatii drumuri, autoutilitare si autovehicule pentru transport marfa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29522000-4 - Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora (Rev.1)
34130000-7-Autovehicule pentru transportul de marfuri (Rev.1)
34144400-2-Vehicule de intretinere rutiera (Rev.1)
34223000-6-Remorci si semiremorci (Rev.1)
66140000-3-Servicii de leasing financiar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autogreder -4 buc.; Cilindru compactor mixt - 3 buc.; Buldozer - 1 buc.; Distribuitor bitum si agregate - 1 buc.; Autoutilitare < 3, 5t - 7 buc.; Autotractor cu semiremorca 30t - 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 372, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 75.000 RON prin scrisoare de garantie bancara sau OP in contul RO71RNCB0114032055210001 deschis la BCR Sucursala Constanta
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al Consiliului Judetean Constanta si surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; certificate fiscale privind indepl. oblig. exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul consolidat de stat si local; certif. constatator ORC; certif. inregistrare ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil 2006 inregistrat la MFP -DGFP;informatii generale; cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de min. 3000000 Euro, alte informatii conf. cerintelor din caietul de sarcini.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
necesar
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; experienta similara; declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; certif. ISO 9001; autorizatie de livrare produse conf. cerintelor impuse in fisa de date.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
necesar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: La solicitarea scrisa a ofertantului, la casieria RAJDP Constanta, str. Celulozei nr. 15A, Constanta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2007 11:00
Locul: Strada Celulozei nr. 15A Constanta, judetul Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel..0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Temenul de depunere a contestatiilor este de 10 zile de la luarea la cunostinta a actului contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridic - Marketing
Adresa postala: Str. Celulozei nr. 15 A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900155, Romania, Tel.0372704682; 0372704683 int.131, Email: [email protected], Fax: 0241630696, Adresa internet (URL): [email protected]; [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2007 07:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer