Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare de vopsea pentru marcaje suprafete de trafic aeroportuar, diluant si perle reflexive pentru marcaje


Anunt de participare (utilitati) numarul 78291/27.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Victoria Mihut, Tel.2041320, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2041976, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
furnizare de vopsea pentru marcaje suprafete de trafic aeroportuar, diluant si perle reflexive pentru marcaje
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul CN AIHCB SA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 480, 000 si 2, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Un contract subsecvent/an. In functie de necesitati, numarul contractelor se poate majora.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea de produse: 1.vopsea de marcaj pentru suprafete de trafic aeroportuar (piste, cai de rulare, platforme) pentru aplicatie pe suport din beton de ciment, beton asfaltic turnat la cald si pe covoare asfaltice subtiri turnate la rece
2.diluant pentru vopsea de marcaj ;
3.perle reflexive (microbile) pentru marcaj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44811000-8 - Vopsea pentru marcaj rutier (Rev.2)
44441000-3-Microbile (Rev.2)
44832200-3-Diluanti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CuloareCant. Minima /4 ani/Cant. Maxima /4 ania1. culoare alba19.000 kg/30.000 kga2. culoare galbena6.000 kg/24.000 kga3. culoare negra4.000 kg/16.000 kga4. culoare rosie750kg/3.000 kgb)diluant vopsea marcaj3.750 kg/15.000 kgc) perle reflexive12.500 kg/50.000 kg
Valoarea estimata fara TVA: intre 480, 000 si 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie participare=20000 lei, prin scrisoare de garantie bancara;garantie de buna executie=10%din valoarea totala a contractelor subsecvente, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Conform paragrafului H1 din documentatia de atribuire documente care dovedesc situatia personala a ofertantului/ofertantilor asociati: pentru persoane juridice romane-Declaratie pe propriaraspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006 (formular H1), certificat de atestare fiscala emis de AFP, Certificat privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei iar pentru persoane juridice straine documente similare celor solicitate persoanelor juridice romane.Conform paragrafului H2 din documentatia de atribuire documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a ofertantului/ofertantilor asociati: pentru persoane juridiceromane-Certificat constatator detaliat si certificat de inmatriculare emise de ORC iar pentru persoane juridice straine documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare capersoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizatie de livrare a produselor ofertate(Formular H2 Sectiunea IV).
Se solicita ca ofertantul sa fie autorizat de catre producator/ reprezentanta acestuia in Romania/importator sa livreze produsele solicitate in Caietul de Sarcini.In dovedirea indeplinirii acestei conditii se va prezenta autorizatia de livrare a tuturor produselor ofertate din partea producatorului/ reprezentantei acestuia in Romania/importatorului (Formular H2 din Sectiunea IV). In cazul in care autorizatia este eliberata de reprezentanta producatorului in Romania sau de catre importator se va mentiona si denumirea producatorului produselor ofertate.In cazul in care autorizatia nu este redactata in limba romana se va prezenta si o traducere autorizata a acesteia in limba romana.
NOTA: Se va indica obligatoriu denumirea produsului/produselor pentru care s-a emis autorizatia de livrare.
2. Experienta similara:
Se solicita ca ofertantul sa fi indeplinit in ultimii 3 ani, cel putin 1 contract ce au avut ca obiect furnizarea de vopsea, solicitata in caietul de sarcini, cu o valoare de minim 1.000.000 lei.
Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta obligatoriu informatii cu privire la cel putin 1 contract, din ultimii 3 ani, prin care se va atesta experienta similara.
In acest sens se va completa Formularul H3 din Sectiunea IV pentru fiecare contract, care vor fi confirmate, la cererea Comisiei de Evaluare, prin prezentarea contractelor respective.
Formularele H3 vor fi insotite obligatoriu de recomandari ale beneficiarilor respectivi.
3.Certificarea sistemului calitatii.
Se solicita ca ofertantul sa faca dovadacertificarii sistemului de Management al calitatii conform ISO 9001 :2000, pe numele producatorului.Se va prezenta documentul (certificatul) prin care se atesta certificarea sistemului de Management al calitatii conform ISO 9001 :2000 sau echivalent pe numele producatorului care va fi depus in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2009 10:00
Locul: la sediul Companiei Nationale AeroportuI International Henri Coanda Bucuresti SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare din cadrul CN AIHCB SA si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
-Oferta depusa va cuprinde in mod obligatoriu toate produsele prevazute la obiectul contractului si indicate in caietul de sarcini. Nu se accepta oferte partiale pentru produsele solicitate. Termenul maxim de livrare acceptat de C.N. A.I.H.C.B. S.A. este de 20 zile lucratoare de la semnarea fiecarui contract subsecvent.Termenul minim de garantie acceptat de C.N. A.I.H.C.B. S.A.este de 12 luni de la fabricatie, inchis etans, in ambalajul producatorului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
-Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
-Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA, Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Bucurestilor, Nr. 224E, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.021/2041408, Fax: 021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2009 10:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer