Licitatie Publica - FURNIZARE DE ZAHAR ambalat in pachete unitare, in schimbul zaharului aflat in stocurile de interventie, in cadrul aplicarii planului european de ajutoare pentru persoanele cele mai defavorizate din Romania
Anunt de participare numarul 51032/26.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Stancu, Tel.021 3054974, Email: [email protected], Fax: 021 3150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE DE ZAHAR ambalat in pachete unitare, in schimbul zaharului aflatin stocurile de interventie, in cadrul aplicarii planului european de ajutoare pentru persoanele cele mai defavorizate din Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
O combinatie intre acestea
Locul principal de livrare: Zaharul va fi furnizat la depozitele Organizatiilor de Caritate, in schimbul zaharului retras din stocurile de interventie din Ungaria
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea zaharului ambalat in pachete unitare la depozitele organizatiilor de caritate, in schimbul cantitatii de 15.898, 00 tone de zahar aflat in stocurile de interventie a MVH Ungaria, conform caietului de sarcini.
Plata pentru produsul furnizat in depozitele beneficiarului va fi zaharul care va fi retras din stocul de interventie a MVH Ungaria.Pentru decontarea cheltuielilor de transport, suma neta maxima pusa la dispozitia operatorului economic este de 1.040.267, 07 lei (309.926, 13). Valorile nu contin TVA.
Valoarea estimata a contractului de achizitie este de 23.116.261, 15 lei, respectiv 6.887.013, 60 euro, la echivalenta de 1 euro 3, 3565 lei, la care se adauga suma neta maxima acordata pentru transportul zaharului ambalat si etichetat de1.040.267, 07 lei, respectiv309.926, 13 euro la echivalenta de 1 euro 3, 3565 lei. Valorile nu contin TVA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15831200-4 - Zahar alb (Rev.1)
60120000-5-Servicii de transport terestru de marfuri (Rev.1)
74821000-0-Servicii de ambalare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va livra o cantitate de zahar de minim 7.950 de tone, care va fi ofertata in schimbul cantitatii de 15.898, 00 tone de zahar aflat in stocurile de interventie a MVH Ungaria, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 196, 940EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.06.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar de particip: 83.913 lei, respectiv 25.000 euro Garantia de buna executie: 110% din valoarea zaharului din stocul de interventie, in conform. cu Reg CEE nr. 3149/1992, si reg CEE nr. 1127/2007.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program finantat din fonduri comunitare FEGA - FONDUL EUROPEAN DE GARANTARE AGRICOLA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate 2.Declaratie privind neincadrarera in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 3.Certificat fiscal, valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, 4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. 5.Certificat constatator din care sa rezulte sediul social.cod de inregistrare la APIA.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007). Se solicita o valoare a cifrei de afaceri medii pe ultimii trei ani, egala sau mai mare decat 15.000.000 lei, respectiv 4.468.940 euro, la echivalenta de 1 euro 3, 3565 lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Resurse tehnice 2. Resurse umane.3.Informatii privind subcontractanti 4.Informatii privind asociatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se solicita valori minime.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2587/23.04.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2008 11:00
Locul: Sediul Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura, DIRECTIA INVESTITII, ADMINISTRATIV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Reg CEE 3149/1992, modif de Reg CE nr. 1127/2007 si Reg CE 1146/2007 si HG 410/21.04.2008. Prin aceste reg sunt stabilite modalitatile de aplicare, cant de produsesi resursele finan pt furnizarea de ajutoare alimentare comunitare pers cele mai defavorizate din Comunitate pentru planul anual 2007/2008
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA ESTE ATASATA LA PREZENTUL ANUNT SI SE POATE DESCARCA DE LA ACEEASI ADRESA WEB WWW.E-LICITATIE.RO
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
DIRECTIA JURIDICA SI CONTENCIOS DIN CADRUL A.P.I.A
Adresa postala: BD. CAROL I, NR. 17, SECT. 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030161, Romania, Tel.021/3054828, Fax: 021/3054829
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd Carol I nr. 17 , sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Tel.021 3054974, Fax: 021 3150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2008 10:35