Licitatie Publica - Furnizare decoratiuni de iluminat festiv
Anunt de participare numarul 137525/20.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI PUBLIC SI PRIVAT
Adresa postala: Str. Revolutiei nr.2-4, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN PUSCASU, Tel. +40 245210670, Email: [email protected], Fax: +40 245210670, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare decoratiuni de iluminat festiv
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DAPPP-Targoviste
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare decoratiuni de iluminat festiv pentru sarbatorile de iarna si cele pascale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39298900-6 - Diverse articole decorative (Rev.2)
31522000-1-Ghirlande luminoase pentru pomul de Craciun (Rev.2)
39298500-2-Ornamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform datelor privind tiputile de produse, cerinte tehnice minimale si cantitati prezentate in caietul de sarcini
NR.
CRT. DENUMIRE CANTITATE
1 CILINDRU TRIDIMENSIONAL
TIP LUMANARE MICA 9
2 CILINDRUTRIDIMENSIONAL
TIP LUMANARE MARE 2
3 TRAVERSA STRAZI TIP LUMANARI 6
4 PANOU STALPI TIP LUMANARE
CU SFESNIC 14
5 PANOU STALPI TIP LUMANARE CU FUNDITA 14
6 PANOU STALPI TIP 4 LUMANARI 6
7 TRAVERSA STRAZI TIP 5 LUMANARI7
8 TRAVERSA STRAZI TIP LUMANARE 9
9 PANOU STALPI TIP LUMANARE CU PANGLICA 2
10 PANOU STALPI TIP LUMANARE CU LAURI 6
11 PANOU STALPI TIP LUMANARE CU PERDEA 17
12 PANOU STALPI TIP 2 LUMANARI 2
13 FIGURINATRIDIMENSIONALA TIP CLOWN CU VIOARA 3
14 FIGURINA TRIDIMENSIONALA TIP CLOWN CU SAXOFON 3
15 OBIECTTRIDIMENSIONAL TIP LUMANARE ROSIE, GALBENA SI ALBA3
16 OBIECTTRIDIMENSIONAL TIP LUMANARE DIN POLIREZIN MICA 1
17 OBIECTTRIDIMENSIONAL TIP LUMANARE DIN POLIREZIN MARE 1
18 DECORATIUNE TRIDIMENSIONALATIP BRAD VERDE 1
19 FIGURINATRIDIMENSIONALA TIP INGER CU TROMPETA 1
20 FIGURINATRIDIMENSIONALA TIP INGER CU PORUMBEI 1
21 OBIECT 3D IN FORMADE CUTIE DE CADOU ROSIE MICA 2
22 OBIECT 3D IN FORMA DE CUTIE DE CADOU ALBA MICA 2
23 OBIECT 3D IN FORMADE CUTIE DE CADOU GALBENA MICA 2
24 OBIECT 3D IN FORMA DE CUTIE DE CADOU ROSIE MARE 2
25 OBIECT 3D IN FORMA DE CUTIE DE CADOU ALBA MARE 2
26 OBIECT 3D IN FORMA DE CUTIE DE CADOU GALBENA MARE 2
27 FIGURINATRIDIMENSIONALA TIP INGER CU VIOARA 2
28 FIGURINATRIDIMENSIONALA TIP INGER AURIU 4
29 OBIECT 3D INFORMA DE CLOPOTEI 2
30 DECORATIUNE TRIDIMENSIONALATIP BRAD CU PANGLICA 1
31 DECORATIUNE FESTIVA DINSIRURI DE LEDURI 1
32 FIGURINATRIDIMENSIONALA TIP OM DE ZAPADA 1
33 DECORATIUNETRIDIMENSIONALATIP BRAD CU GLOBURI 1
34 PANOU STALPI TIP STELE CAZATOARE 8
35 PANOU STALPI TIP INGERASI 8
36 TRAVERSA STRAZI TIP ORNAMENTE FESTIVE 6
37 TRAVERSASTRAZI TIP INGERAS 5
38 TRAVERSASTRAZI TIP RENI CU SANIE 6
39 PANOUSTALPI TIP BRADUT 6
40 PANOUSTALPI TIP LUMANARI CU STELUTE 3
41 TRAVERSASTRAZI TIP FULG DE NEA 2
42 TRAVERSASTRAZI TIP GLOBURI 4
43 OBIECT TRIDIMENSIONAL TIP STEA11
44 GRUPFIGURINE 3D TIP ELF CU REN 1
45 GRUP FIGURINE 3D TIP 3 ELFI CU UN REN 2
46 GRUPFIGURINE 3D TIP MOS CRACIUN SI UN REN 1
47 GRUP FIGURINE 3D TIP MOS CRACIUN CU O LUMANARE 1
48 GRUP FIGURINE 3D TIP NASTEREA DOMNULUI 1
49 ANSAMBLU PASCAL TIP OUA 3
50 ANSAMBLU PASCAL TIP OUA CU LUMANARI 2
51 SFERABIDIMENSIONALA TIP OU MIJLOCIU CU FUNDITA 2
52 SFERABIDIMENSIONALA TIP OU MIJLOCIU CU FLORICICA 1
53 SFERABIDIMENSIONALA
TIP OU MIC CU FLORICICA 1
54 DECORATIUNE PENTRU PARCURI 1
55 GRUP SFEREBIDIMENSIONALE
TIP OUA 3
56 PANOU STALPI TIP IEPURAS CU OU IN MAINI 8
57 TRAVERSA STRAZI TIP " PASTE FERICIT" 1
58 FIGURINATRIDIMENSIONALA
TIP IEPURE CU UN COS IN SPATE 6
59 FIGURINATRIDIMENSIONALA
TIP IEPURE1
60 FIGURINATRIDIMENSIONALA
TIP IEPURE PE OU 1
61 FIGURINA TRIDIMENSIONALATIP IEPURE CU UN SAC IN SPATE 1
Valoarea estimata fara TVA: 1, 220, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a1.Val. gar.de participare: 24400 Lei.Per. de valab a gar. ptr participare, trebuie sa fie cel putin egala cu per. de valab. a oferteia2.Gar. de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari ? formular G.a3.Scrisoarea de gar. de participare se depune la sediul aut. contractante in original inainte de data limita de depunere a ofertei-depunere in numerar la sediul DAPPP Targoviste, str. Revolutiei, nr.2-4, sau in cont RO80TREZ2715006XXX000246, Trez. Targoviste, CUI 13998965;a4.In cazul in care ofertantii intrunesc conditiile Legii 346/2004 val. gar. de participare va fi 50% din val. stabilita ptr. care se vor prezenta documente justificative.a6. Ofertantii care nu fac dovada constituirii gar. de participare in forma solicitata pana cel tarziu la deschiderea ofertelor vor fi respinsi in sedinta de deschidere iar ofertele acestora nu se vor deschide.a7.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine gar. pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, daca el isi retrage oferta in per.de valab. sau daca ofertantul castigator nu constituie gar. de buna executie in per. de valab. a ofertei, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, ori refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab. a ofertei.In cazul unei contestatii conf art. 278 (1) in masura in care CNSC respinge contestatia, aut. contractanta va retine contestatorului din gar. de participare 5.000 lei.Gar. de participare constituita de ofertantul castigator se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar. de buna executie.Gar. de participare constituita de ofertantii necastigatori se returneaza de aut. contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valab. a ofertei. Se va constitui gar. de buna executie in cuantum de 2% din valoarea contractului, prin retineri sucesive din sumele datorate ptr. facturi partiale.Garantia se va depune intr-un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, deschis de catre operatorul economic la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administraea acestuia (art.90, alin.3, HG 925/2006).Suma initiala care se va depune de catre contractant in contul de disponibil este de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Declaratie completata in conformitate cu formularul 1.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Formularul trebuieprezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Cerinta nr.2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 din 19/04/2006 Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 418 din 15/05/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, completata in conformitate cu formularul nr. 2.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Formularul trebuieprezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Cerinta nr.3
Certificat de participare la licitatie
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta cfFormularuluinr. 3 ? certificate de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69 indice1 din OUG 34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- prezentarea Formularului nr. 4 cu Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile prevazute inOUG 34/2006, Art. 69 indice 1 -Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.
Lista cu persoanele cu functii de decizie in cadrul Primariei Municipiului Targoviste: Boriga Gabriel, Cristea Chiru Catalin, Popa Daniela, Maican Dorin, Epurescu Elena, Babeu Pavel, Badiu Cristina, Baluta Vasile, Briceag Paul Robert, Butnaru Valeria, Danciulescu Ion, Diculescu Maria, Ilie Valentin, Iorga Liviu, Lita Ion, Matei Gheorghe, Motoc Honorius, Olaru Marin, Pantea Viorel, Paraschiv Cornelia, Paunas Maria Roxana, Raducanu Tudorica, Rusesecu Gheorghe, Tanase Silviu, Tutuianu Ioan, Vasiliu Teodor, Puscasu Eugen.
Declaratia va fi semnata si de tertul sustinator, daca este cazul.
Cerinta nr.5Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local: Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa prezintesituatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta.Se depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Cerinta nr.6Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat:
Certificate de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa prezintesituatia obligatiilor scadente la plata in luna aterioara celei care se depune oferta.
Se depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1- Persoane juridice/fizice romane
Certificat constatator
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificat constatator ? obiect de activitate (cod CAEN) ? eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, Autorizatie de functionare /altele echivalente, in termen de valabilitate la data depunerii ofertei(emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii). Se depune in original/ copie legalizata/copie lizibilacu mentiunea , ,conform cu originalul??.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2
Persoane juridice/fizice straine
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.
Se depune in original/ copie legalizata/copie lizibilacu mentiunea , ,conform cu originalul??.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani ? in valoare de cel putin 2.440.000 lei
Bilantul contabil pe ultimii trei ani
Documente doveditoare: bilanturi contabile
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista a principalelor livrari de produse efectuatein ultimii 3 ani
-Recomandare/Certificat constatator pentrudocumentul /contractul/procesul verbal de receptie prezentat
-Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie de minim 1.220.000 lei fara TVA.
-SE va prezenta un catalog cu fotografii / desene tehnice color, din care sa reiasa configuratia solicitata prin caietul de sarcini pentru fiecare produs in parte ofertat conform cerintelor.
CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE CALITATE ISO 9001/2008
-Se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
-In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate, se vor accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2012 14:00
Locul: Primaria Targoviste, str. Revolutiei, nr.1-3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor, sau imputerniciti ai acestuia, facand dovada prin prezentarea imputernicirii si a documentelor de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista 2 sau mai multe oferte cu acelasi pret si clasate pe locul 1, departajarea se va face dupa o noua cerere de ofertare in plic inchis intr-un termen stabilit de comisia de evaluare .Daca unul dintre ofertanti nu va prezenta reofertarea in termenul stabilit, oferta acestuia va fi considerata neconforma in baza art.79, alin.1 din HG 925/2006 si 256^2 din OUG 34/2006, deci va fi respinsa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art 256^2 alin 1, lit. a din OUG 34/2006 modif si completata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic-Primaria Targoviste
Adresa postala: Str. Revolutiei, nr.1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Tel. +40 245611222, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2012 11:59